آموزشاخبار آموزش

حضور خانه نوآوری تعلیم و تربیت در اینوتکس ۲۰۲۰

نمایش نوآوری ها و فناوری های حوزه ی تعلیم‌وتربیت در عرصه ی داخلی و بین‌الملل

لیمو HR

همزمان با اوج گیری بحران کرونا در جهان بسیاری از نمایشگاه های مطرح لغو و یا به تعویق افتادند نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری هم از این قاعده مستثنی نبوده است. در این دوره نیز تمامی بخش های نمایشگاه که قبلا به صورت حضوری برگزار شده بود امسال به صورت مجازی برگزار شد. یکی از مزایای نمایشگاه مجازی محدود نبودن آن به یک موقعیت جغرافیایی محدود است و همه افراد می توانند از هرکجا در آن حضور پیدا کنند. خانه نوآوری تعلیم و تربیت این بار به شکل غیرحضوری و در بستر مجازی تحت عنوان نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۰ دستاوردها و توانمندی‌های خود را به فعالان  این حوزه نشان داد.

به گزارش روابط ‌عمومی خانه نوآوری تعلیم و تربیت، نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس۲۰۲۰ با حضور تعداد بی‌شماری از شرکت‌کنندگان حوزه‌ی  نوآورانه تعلیم‌وتربیت از تاریخ ۹۹/۵/۲۲ تا ۹۹/۵/۲۵  به صورت مجازی برگزار شد.

سعید یغموری، مدیر خانه نوآوری تعلیم‌وتربیت با تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۰  هرسال با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های حوزه نوآوری و فناور،  به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود. نمایشگاه اینوتکس تجمع گسترده‌ی موثرترین نقش‌آفرینان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور همچون سرمایه گذاران ، مخترعین، شرکت‌های فناور، شتابدهنده ها، منتورها و… است.

خانه نوآوری تعلیم و تربیت نیز به عنوان یکی از عناصر نقش‌آفرین جدی این عرصه با ارائه نوآوری‌های ایجاد شده داخلی در موضوع تعلیم و تربیت در نهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس حضور پیدا کرد.

وی با بیان اهمیت قرار‌گیری در کنار سایر رقبا در این نمایشگاه، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بستر مناسب برای ایجاد ارتباط‌های جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه است تا عیار‌سنجی لازم در این میدان رقابتی انجام شود.

سعید یغموری افزود : مخاطبان می‌توانند برای بازدید از این توانمندی‌ها، به این سایت مراجعه نموده و در کنار بازدید ازسایر غرفه‌های داخلی و خارجی حاضر، نکات و سوالات خود را بررسی کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت خانه نوآوری تعلیم وتربیت به این آدرس و شبکه های اجتماعی به آدرسeduhouse_ir@ مراجعه فرمائید.

خانه نوآوری تعلیم و تربیتخانه نوآوری تعلیم و تربیت در نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2020

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *