اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامتکارآفرینی و استارتاپ

مهلت ارسال طرح به اولین رویداد ملی ایده بازار سلامت دیجیتال

نخستین رویداد ملی ایده‌بازار سلامت دیجیتال با شعار “فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بنیان و توسعه سلامت ملی” دی‌ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

رویداد ملی ایده بازار سلامت دیجیتال با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو کردن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

ایده بازار سلامت دیجیتال در تلاش است با شناسایی فناوری‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آنها، گامی مؤثر در مسیر رفع چالش‌های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.

فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به این نشانی، حداکثر تا ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایده بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته فناوری اطلاعات و رباتیک پزشکی این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، اداره‌کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی شهید بهشتی، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران و شتابدهنده هلثینو از دیگر حامیان این رویداد ملی هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام.بنده هم درحوزه نرم افزاری ایده ای رو به ثبت رسونده و در حوزه نیروی انسانی و رضایتمندی پرسنل درمانی نرم افزاری رو پیدا کردم.میخواستم بدونم چطور میتونم شرکت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *