رپرتاژ

بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی کشور انجام شد

7 میلیارد تومان سرمایه، برای 30 استارت‌آپ موفق در سکوی پرتاب

رویداد سکوی پرتاب با معرفی ۳۰ استارت آپ موفق در جذب سرمایه به پایان رسید، ارسلان باسلی زاده، مدیر ارتباطات و رسانه ۱۰۰استارت آپ گفت: در پایان یک روز رقابت بین ۶۰ تیم استارت آپی، ۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان سرمایه گذاری قطعی شد.

به گزارش روابط عمومی۱۰۰استارت آپ، از بین حدود ۷۰۰ طرح ارسال شده به این مجموعه استارتاپی، ۶۰ استارت آپ برای داوری نهایی انتخاب شده بودند، که ۵۰ تیم از آنها به صورت حضوری داوری شدند و ۱۰ تیم دیگر به صورت مجازی؛ باسلی زاده در این رابطه گفت: ۱۰۰استارتاپ به دنبال تشکیل زیرساختی برای تیم های حاضر در مرحله بذری و پیش بذری است، در همین راستا در این رویداد ۳۲ داور و منتور از مجموعه های مختلف استارتاپی حضور داشتند و ۲۱۷ داوری در یک روز رقم خورد.

باسلی زاده با تاکید بر لزوم حرکت هماهنگ و متحد برای کمک به استارتاپ ها در شرایط حاضر گفت: نه تنها در داوری و منتوری، بلکه در سرمایه گذاری هم از ظرفیت مجموعه های مختلف استفاده می‌کنیم، در حال حاضر صندوق سرمایه گذاری این مجموعه با حضور ۶ مجموعه بنیاد برکت، شناسا، موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان خراسان رضوی، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان در حال فعالیت است. وی در ادامه افزود: همچنین مجموعه های حاضر در رویداد می‌توانستند بر استارت آپ های خاص نیز سرمایه گذاری نمایند، در رویداد سکوی پرتاب از طرف داوران حاضر ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفت. باسلی زاده در رابطه با شرایط فعلی منتوری و راهبری تیم ها افزود: علاقه مندی های داوران تا این لحظه بدین شرح می باشد: رضا کلانتری نژاد تیم های بوتیک و دروا، حسین اسلامی تیم های بوتیک و سمف کیدز، شتابدهنده همتک تیم بهزی، خانه نوآوری تیم های حامی باش، وی لرنو، اسپیکا، نورولند و سه کنج، شتابدهنده نیک استارتر تیم اسپو، مجید اسماعیل خانیان تیم اکسایتک.

مدیر ارتباطات و رسانه۱۰۰استارتاپ با اشاره به حضور مسئولان دولتی در رویداد گفت: امیر ناظمی، معاون وزیرارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مشکات اسدی، مشاور زنان معاون وزیر ارتباطات، سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، علی ناظمی، معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از جمله مسئولان بازدید کننده از رویداد بودند و با همکاری این نهادها مساعدت های خوبی را برای تیم های موفق در داوری در نظر گرفته ایم، که به زودی به اطلاع آنها خواهد رسید.

وی افزود: قدم بعدی برای تیم های حاضر در رویداد سکوی پرتاب جذب اولین نوبت سرمایه و ورود به فرایند شتابدهی است، که این شتابدهی نیز با معرفی به شتابدهنده های همکار صورت می‌گیرد. باسلی زاده در انتها گفت: ۱۰۰استارت آپ آمادگی دارد با شتابدهنده های مختلف وارد همکاری شود و در حال حاضر نیز با چند شتابدهنده در تهران و شهرستان ها در حال همکاری می باشد.

نتیجه رویداد سکوی پرتاب

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *