رپرتاژ

رایا مارکتینگ – شرکتی در حوزه‌ی تولید محتوا

درباره رایامارکتینگ

دکتر هادی توکلی رئیس هیئت مدیره شرکت رایامارکتینگ درباره این شرکت این‌گونه اظهار می‌کند که: هدف شرکت پیشرفت و ارتقا درآمدهای کسب‌و‌کارهای مختلف و شرکت‌ها با حفظ نرخ بازگشت سرمایه است. ایشان همچنین به نقل از پیتر دراکر ( موسس مدیریت مدرن و پیشرفته) در صحبت‌های خود گفتند: امروزه شرکت‌های بزرگ سبب شکست شرکت‌های کوچک نمی‌شوند بلکه شرکت‌های مدرن که به سرعت در مسیر موفقیت به جلو حرکت می‌کنند سبب شکست شرکت‌های کند و قدیمی می‌شوند. رایامارکتینگ با استفاده از ۷۰۰۰ نویسنده سئو کار، ۱۱۰۰۰ تایپیست محتوا گذار، ۹۰۰۰ گرافیست، و ۳۰۰۰ گوینده توانا توانسته است که خدمات خود را با کیفیت مناسب، نازل‌ترین قیمت و همچنین تحویل سفارشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کند. رضایت مشتریان از خدمات شرکت افتخار ماست.

دکتر توکلی برخی از خدمات شرکت را نیز معرفی کردند که این خدمات شامل: تولید محتوا متنی، تولید پادکست، طراحی موشن گرافیک، رپورتاژ آگهی، دیتا اینتری، تبلیغ در گوگل ادوردز، طراحی بنر ثابت و متحرک، طراحی لوگو و تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی بودند.

 شرکت رایا مارکتینگ با کادر مدیریتی خلاق و قوی متشکل از دکتر هادی توکلی (رئیس هیئت مدیره)، مهندس مجید صفایی ( مدیر عامل) و دکتر شمس الدین یوسفیان (عضو هیئت مدیره) توانسته است یکی از سه شرکت بزرگ کشور در زمینه تولید محتوا را راه اندازی کنند. این شرکت تولید محتوا در قبال خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار متعهد است و همچنین رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است.

سیاست‌های شرکت رایا مارکتینگ چیست؟

مهندس مجید صفایی (مدیرعامل و عضو هیئت مدیره) درباره سیاست‌های این شرکت این‌گونه می‌گوید: تمامی حقوق مالی و معنوی ایده‌های این شرکت مربوط به صاحب ایده می‌باشد و افرادی که ایده‌های خلاق در زمینه‌های مختلف را داشته باشند می‌توانند با این شرکت همکاری خوبی را آغاز کنند. کلیه حقوق محتواهایی که توسط نویسندگان شرکت تهیه می‌شود متعلق به کارفرما ( شرکت) است و نویسندگان بابت نویسندگی حق التالیف دریافت می‌کنند. شرکت محتواهای با کیفیت و سئو شده را با کمترین هزینه ممکن در بین وب‌سایت‌های مختلف ارائه می‌کند. موفق شدن سایت‌های که توسط رایامارکتینگ طراحی شده‌اند.

ایشان همچنین اظهار کردند: پذیرش سفارشات آنلاین و بستن قراردهای اینترنتی و بررسی این سفارشات بخشی از سیاست‌های این شرکت بوده است. رایامارکتینگ متخصصان حرفه‌ای در زمینه سئو و همچنین تولید محتوا را استخدام می‌کنند. این شرکت نویسندگان سئو کار مبتدی را نیز پس از آموزش توسط خود شرکت استخدام می‌کند. جهت افزایش کیفیت خدمات این شرکت از برنامه‌های مدرن و هوش مصنوعی استفاده می‌کند. رایا مارکتینگ از ایده‌های خلاق و استارتاپی نیز  استقبال و حمایت می‌کند. همچنین از گروه‌های با انگیزه برای کسب‌و‌کار‌های تازه نیز پشتیبانی می‌کند. طبق گفته‌های دکتر هادی توکلی خدمات مختلفی را شرکت به مشتریان می‌دهد در ادامه درباره یکی از خدمات مهم این شرکت صحبت خواهیم کرد.

مهندس مجید صفایی – مدیر عامل رایا مارکتینگ
مهندس مجید صفایی – مدیر عامل رایا مارکتینگ

تولید محتوا در رایامارکتینگ

رایا مارکتینگ با استخدام ۷۰۰۰ نویسنده متخصص در تمامی زمینه‌های کسب‌و‌کار محتوا تولید می‌کند. این شرکت قادر است در ۷ زبان زنده دنیا متن‌های مختلفی را تولید و یا ترجمه کند. از مهم‌ترین خصوصیت‌های این محتوا‌ها می‌توان به کپی نبودن متن‌های محتوا‌ها اشاره کرد. نویسنده‌های محتوا می‌توانند هم از منابع فارسی و هم از منبع انگلیسی برای تحقیق مطالب استفاده کنند. همچنین می‌توانند تا انتهای تولید محتوا را به صورت محتواهای تالیفی تهیه کنند. نکات سئو در تمامی متن های محتواها استفاده می‌شوند. ویراستاران متن‌ها را به صورت دقیق بررسی می‌کنند و در صورت مشاهده خطا در متن (خصوصا از نظر سئو) به نویسنده آن را اعلام می‌کنند تا ایرادات سئو برطرف شود. علاوه بر سئو، نکات نگارشی نیز در محتواهای تولید شده رعایت می‌شوند.

مهندس مجید صفایی و دکتر هادی توکلی به همراه تیم رایا مارکتینگ
مهندس مجید صفایی و دکتر هادی توکلی به همراه تیم رایا مارکتینگ

هدیه تولید محتوا توسط رایامارکتینگ

این شرکت برای اثبات کیفیت کار خود برخی از تولید محتواهای خود را به صورت هدیه به شما خواهد داد. به این ترتیب راحت‌تر خواهید توانست که در سفارش دادن یا ندادن تصمیم گیری کنید. این شرکت محتواهای خود را در زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه، ترکی آذربایجانی، ترکی استانبولی، عربی و روسی تولید می‌کند. محتواهای تولید شده توسط این شرکت در زمینه‌های مختلف مانند: فروشگاهی، گردشگری، خدماتی، علمی، خبری، آموزشی، فرهنگی، مذهبی، سرگرمی و … است. توصیه این شرکت به مشتریان خود این است که مدیران کسب‌و‌کار‌های مختلف می‌توانند با داشتن یک استراتژی قوی و استفاده از محتوا‌های منظم در وب‌سایت‌های خود، رونق بیشتری را به کسب و کار خود ببخشند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۶ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *