اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیراخبار فین تکسرمایه گذاری خطرپذیرفین تککارآفرینی و استارتاپ

جذب سرمایه ۷ میلیارد تومانی آدانیک از شرکت مدیریت ثروت ستارگان

 شرکت مهندسی آدان نیک افزار با نام تجاری آدانیک یک شرکت خوش نام در حوزه محصولات بانکی و مالی است که در شش سال فعالیت خود توانسته با بهره‌گیری از متخصصان فنی و با تجربه این حوزه

 شرکت مهندسی آدان نیک افزار با نام تجاری آدانیک یک شرکت خوش نام در حوزه محصولات بانکی و مالی است که در شش سال فعالیت خود توانسته با بهره‌گیری از متخصصان فنی و با تجربه این حوزه، با سبد متنوع محصولات خود، اعتماد جمعی از بانک‌ها و نهادهای مالی معتبر کشور را به دست آورد. چابکی، کیفیت و نوآوری سه ویژگی قابل توجه این شرکت موفق فین­تکی است. برخی از محصولات و خدمات آدانیک عبارتند از: کیلید، شاکیلید، گمانیک، کلون، پلک، فینوتک و تعدادی دیگر از سرویس‌های بانکی که به تفصیل در سایت این شرکت معرفی شده است.

جذب سرمایه آدانیک از شرکت مدیریت ثروت ستارگان

شاکیلید به عنوان یک پلتفرم ارائه سرویس احراز هویت و امضای دیجیتال جدیدترین محصول شرکت آدانیک است که امید می‌رود با توجه به اهمیت راهبردی احراز هویت و امضای دیجیتال در توسعه کسب و کارهای دیجیتال و حتی سنتی، نقش مهمی در این زمینه ایفا نماید. پس از بهره‌ برداری از سرویس احراز هویت شاکیلید با همکاری سجام، در آینده نزدیک شاهد توسعه این سرویس به همراه رونمایی از سرویس امضای دیجیتال شاکیلید خواهیم بود که طیفی از نیازهای کسب و ‌کارها و سازمان‌ها را پوشش خواهد داد.

شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه مدیریت ثروت ستارگان که در سال ۹۸ به عنوان فعّال‌ترین VC کشور در حوزه فناوری‌های مالی شناخته شد، با سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومانی در شرکت آدانیک در سال جاری، شانزدهمین کسب و کار فعال در حوزه فین­تک را به سبد سرمایه گذاری های خود اضافه نمود.

جذب سرمایه 7 میلیارد تومانی آدانیک

برخی از استارتاپ های فینتکی که تا امروز موفق به جذب سرمایه از مدیریت ثروت ستارگان شده‌اند عبارت‌اند از: پی پینگ، آسان بورس، کارن کراد، وام چی، قسطا، رده، فون پی، نیک استارتر، ماباتو، حسابفا، بونس، همبودگاه، نیوُ، شناسه و همیان.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم‌چنین اطلاع از شرایط و روند جذب سرمایه از شرکت مدیریت ثروت ستارگان، به وب‌سایت این شرکت مراجعه فرمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *