رپرتاژ

چرا مرکز تلفن ابری نواتل

امروزه بسیاری از سازمان‌ها برای ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی از سرویس مرکز تلفن ابری استفاده می‌کنند و یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده این نوع سرویس ارتباطی در ایران هم مجموعه نواتل است.

ما در این محتوا در مورد این که مرکز تلفن ابری چیست و چه کاربردهایی دارد با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد، مزایای استفاده از فکس اینترنتی را برای سازمان‌ها بیان می‌کنیم و در پایان هم در مورد شاخص‌ترین امکانات مرکز تلفن ابری نواتل توضیحاتی خواهیم داد.

مرکز تلفن ابری چیست؟

سرویس مرکز تلفن ابری یکی از جدیدترین فناوری‌ها در حوزه ارتباطات است که در آن داده‌های ارتباطی در بستر شبکه اینترنت و به صورت دیجیتال منتقل می‌شود.

برای راه اندازی این تکنولوژی جذاب نیازی به تجهیزات سخت افزاری یا سیم کشی وجود ندارد و همه نیازهای آن، از طریق زیر ساخت اینترنت انجام می‌شود.

مهم‌ترین کاربردهای مرکز تلفن ابری

استفاده از سرویس تلفن ابری برای سازمان‌ها  مزایا و کاربردها بسیار جذابی دارد که از جمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این تکنولوژی جدید امکان برقراری ارتباطات با کیفیت، با کمترین میزان قطعی و اختلال برای سازمان‌ها فراهم می‌شود.
  • با استفاده از سرویس مرکز تلفن ابری، سازمان‌ها به راحتی می‌توانند امکان دورکاری بخشی از امور کارکنان خود را در صورت صلاحدید فراهم کنند که همین موضوع یکی از مهم‌ترین کاربردهای مرکز تلفن ابری است.

فکس اینترنتی و مزایای استفاده از آن برای سازمان‌ها

یکی از تکنولوژی‌های دیگری که برخی از سازمان‌ها برای برقراری ارتباط درون سازمانی از آن استفاده می‌کنند فکس اینترنتی است که استفاده از آن مزایای زیر را برای سازمان‌ها دارد:

  • با استفاده از فکس اینترنتی امکان ارسال و دریافت اطلاعات در قالب فکس و از طریق اینترنت با کمترین هزینه ممکن برای سازمان‌ها فراهم می‌شود.
  • با استفاده از این تکنولوژی امکان تبادل اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن بین بخش‌های مختلف سازمان و خارج از سازمان میسر می‌شود.

شاخص‌ترین امکانات مرکز تلفن ابری نواتل

استفاده از سرویس مرکز تلفن ابری نواتل امکانات جذاب و متنوعی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از سرویس تماس ابری نواتل امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با بهترین کیفیت برای کارکنان سازمان به راحتی فراهم می‌شود.
  • سازمان‌ها با استفاده این سرویس ارتباطی می‌توانند سیستم پاسخگویی هوشمند را بر روی خطوط تلفن خود پیاده سازی کنند تا بدون نیاز به اپراتور تماس‌های ورودی مشتریان به بخش مرتبط سازمان منتقل شود.
  • مدیران سازمان با استفاده از این نوع سرویس می‌توانند اقدام به گزارش‌گیری پیشرفته از عملکرد کارکنان مجموعه خود کنند و به این ترتیب بر عملکرد آن‌ها نظارت کنند.
  • با استفاده از این تکنولوژی ارتباطی امکان برقراری جلسات و میزگردهای آنلاین به صورت ویدئو کنفرانس با بهترین کیفیت و بدون قطعی برای مدیران سازمان فراهم می‌شود.
  • با استفاده از سرویس تلفن ابری نواتل امکان ایجاد خطوط داخلی به تعداد دلخواه برای بخش‌های مختلف سازمان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به راحتی فراهم می‌شود.
  • با خرید سرویس تلفن ابری نواتل سازمان‌ها می‌توانند بدون داشتن دفتر و مکان فیزیکی شماره تلفن با پیش شماره شهر مورد نظر خود داشته باشید به عنوان مثال بدون داشتن مکان فیزیکی در شهر تهران می‌توانید شماره تلفن با پیش شماره ۰۲۱ که متعلق به تهران است داشته باشید.
  • سرویس تلفن ابری نواتل  به صورت آنلاین ارائه می‌شود و هیچ وابستگی به مکان فیزیکی مجموعه ندارد بنابراین با تغییر مکان فیزیکی شرکت هم امکان استفاده از همان سرویس تلفن ابری در بستر اینترنت به راحتی وجود دارد.
  • با استفاده از سرویس تماس ابری نواتل امکان ایجاد گپ و چت آنلاین با شما مشتریان برای پشتیبانی و تعامل شبانه روزی با آن‌ها به راحتی فراهم می‌شود.
  • نواتل برای رفاه حال کاربران خود و جلب رضایت آن‌ها یک پنل مدیریت کاربر‌پسند و ساده را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که مدیران سازمان‌ها با استفاده از این داشبورد، به راحتی می‌توانند سرویس تلفن ابری خود را مدیریت کنند.
  • این سرویس کاربردی نواتل قابلیت اتصال به انواع سیستم ارتباط با مشتریان یا crm را دارد که همین موضوع سبب بهبود تعامل سازمان‌ها با مشتریان و در نتیجه موفقیت بیشتر آن‌ها می‌شود.
  • نواتل دارای یک اپلیکیشن اختصاصی است که کاربران تلفن ابری این مجموعه با استفاده از آن می‌توانند به راحتی سرویس خود را مدیریت کنند.
  • با استفاده از این سرویس کاربردی نواتل امکان ایجاد صف انتظار برای تماس‌های ورودی در مواقعی که چندین تماس هم‌زمان وجود دارد به راحتی فراهم می‌شود.
  • با استفاده از سرویس تماس ابری نواتل امکان ضبط مکالمات درون سازمانی و برون سازمانی به راحتی فراهم می‌شود.
  • یکی دیگر از امکانات جذاب این سرویس نواتل امکان انتقال تماس‌های ورودی به شماره دیگر است تا در صورت نیاز تماس‌های مشتریان به بخش دیگری از سازمان منتقل شود.

سخن آخر

با توجه به کاربردها و مزایای جذابی که مرکز تلفن ابری برای سازمان‌ها دارد امروزه بسیاری از مجموعه‌ها از این نوع تکنولوژی ارتباطی استفاده می‌کنند که یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده این نوع سرویس در ایران نواتل است.

ما در این محتوا در مورد این که مرکز تلفن ابری چیست و چه کاربردهایی دارد صحبت کردیم، در مورد مزایای فکس اینترنتی به عنوان یکی دیگر از روش‌های ارتباطی توضیحاتی دادیم و در پایان هم شاخص‌ترین امکانات مرکز تلفن ابری نواتل برای سازمان‌ها را بیان کردیم.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر
مطالب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *