اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامتکارآفرینی و استارتاپ

مرکز نوآوری و ایده پروری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم افتتاح شد

واحد شتابدهنده مرکز نوآوری و ایده‌پروری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه تهران، افتتاح شد.

لیمو HR

در حاشیه مراسم بیست و پنجمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران که روز گذشته ۱۳ بهمن‌ماه برگزار شد، بهره‌برداری از واحد شتابدهنده مرکز نوآوری و ایده پروری این پژوهشگاه کلید خورد.

دکتر عطالله پورعباسی؛ رییس مرکز نوآوری و ایده پروری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، شتابدهنده را یک نهاد نظام نوآوری خواند که در جوامع مختلف چرخه ایده به محصول و خلق ثروت دانش بنیان را تکمیل می‌کند. وی افزود: فضای کار اشتراکی برای هسته های نوپای فناوری و نوآوری، آموزش و توانمندسازی و همچنین منتورینگ و مشاوره تجاری سازی از مزایای این شتابدهنده مستقر در پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم است.

وی ادامه داد: از آنجایی که تعداد قابل توجهی از صاحبان ایده ها و نوآوری ها از توانایی و قدرت مالی کافی و یا دانش و شبکه تجاری سازی کافی برای توسعه کسب و کار خود برخوردار نیستند، شتاب‌دهنده پژوهشگاه مجموعه‌ای کامل از خدمات مورد نیاز برای رشد یک کسب و کار نوپا را نظیر منابع مالی، انواع مشاوره، فناوری‌ها و تجهیزات مختلف و همچنین فضایی را جهت استقرار شرکت نوپا در اختیار استارت‌آپ‌های نوپا قرار می‌دهد.

پورعباسی با بیان این که صاحبان ایده، استارتاپ ها و فناوران درحوزه های مرتبط به غدد درون ریز آموزش‌های لازم برای کسب موفقیت بهتر را در شتابدهنده پژوهشگاه فرا خواهند گرفت، افزود: ما در این مرکز امکان رشد سریع و صحیح شرکت‌های استارت‌آپی را مهیا می‌سازیم.

رییس مرکز نوآوری و ایده پروی پژوهشگاه از استارتاپ ها و فناورانی که ایده هایی در حوزه تولید محصول یا خدمات در زمینه بیماری های غدد درون ریز دارند برای استقرار در این شتابدهنده دعوت کرد.

مدیر برنامه های آموزشی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم افزود : تربیت حدود ۱۰۰ نیروی فوق تخصص‌غدد، دکترای تخصصی پژوهشی، پزشک پژوهشگر و پسا دکترا و همچنین مشارکت در فعالیت پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دانشگاه های مختلف کشور، از جمله فعالیتهای پژوهشگاه در حوزه توانمندسازی بوده است.

پور عباسی با اشاره به دوره های آنلاینی که قرار است از سوی این پژوهشگاه در زمینه دیابت و بیماری های غدد برگزار شود، توضیح داد: در این دوره های آنلاین که شامل دوره های جامع مدیریت آموزش دیابت برای حرفه مندان پزشکی، دوره فیزیوپاتولوژی غدد برای دانشجویان پزشکی و دوره های مجازی استئوپروز و پای دیابتی است فراگیران مباحث تئوری را بصورت مجازی و از طریق بستر الکترونیک آموزش خواهند دید.

بر اساس اعلام وبدا؛ علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره ها می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی واحد مدیریت آموزش تخصصی پژوهشگاه به این آدرس از نحوه ثبت نام و جزییات بیشتر اطلاع حاصل کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *