اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیرسرمایه گذاری خطرپذیرکارآفرینی و استارتاپ

معرفی دستاوردهای ۲۰ استارتاپ ایرانی در نشست سرمایه گذاری D-8

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس از حضور 40 سرمایه‌گذار از 21 کشور در نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس از حضور ۴۰ سرمایه گذار از ۲۱ کشور در نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد و گفت: ۲۰ استارت آپ حاضر در این رویداد همه ایرانی هستند که به صورت حضوری و مجازی از سوی نمایندگان خود به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهند شد.

اکبر قنبرپور امروز در افتتاحیه سومین نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM2021) که به صورت مجازی آغاز به کار کرد، نشست سرمایه گذاری فناوری را یکی از رویدادهای جانبی شبکه تبادل و انتقال فناوری گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه (گروه دی ۸) دانست که دبیرخانه دائمی آن در ایران و در پارک فناوری پردیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از نشست با حضور ۴۰ سرمایه‌گذار از ۲۱ کشور با اجرای ۵ پنل و ۶ سخنرانی از امروز آغاز به کار کرده و تا فردا چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: اولین دوره این نشست در سال ۲۰۱۷ به میزبانی ایران با حضور بیش از ۲۰ صندوق جسورانه سرمایه گذار و سرمایه‌پذیر حوزه فناوری برگزار شد و امسال سومین دوره این نشست با حضور ۴۰ سرمایه گذار برگزار شده که به دلیل شیوع کرونا به صورت ترکیبی مجازی و حضوری در حال برگزاری است.

قنبرپور ادامه داد: ایجاد هم افزایی فناورانه و تبادل فناوری بین هشت کشور اسلامی و حضور در بازارهای بین المللی و فراتر از بازار هشت کشور عضو این گروه از اهداف اصلی برگزاری این نشست است.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس یادآور شد: در این دوره نیز همانند سال گذشته تعداد بسیاری از استارت‌آپ‌ها حضور دارند و طرح‌های خود را به سرمایه گذاران ارایه می‌کنند، ۲۰ استارت‌آپ حاضر در این رویداد همه ایرانی هستند که به صورت حضوری و مجازی از سوی نمایندگان خود به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهند شد.

وی گفت : ۳۰ درصد این استارتاپ ها در حوزه سلامت هستند، همچنین در حوزه فین تک(فناوری مالی)، آی سی تی، هوش مصنوعی نفت و گاز و پتروشیمی استارتاپ ها حضور دارند، ما امیدواریم کمک کنیم یک اتفاق مثبت در حوزه سرمایه گذاری برای این استارتاپ ها بیفتد چرا که رویداد نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) یک رویداد بزرگ و بین‌المللی است که با هدف بالا بردن سطح کسب و کارهای فناوری محور در هشت کشور اسلامی تشکیل شده است.

قنبرپور خاطر نشان کرد: این نشست یک پلتفرم و پل ارتباطی برای تعامل و تبادل بین سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان است. تبادلی که از طریق آن سرمایه‌گذاران ایده‌های مطمئن برای سرمایه‌گذاری را پیدا می‌کنند و ایده‌پردازان به منابع کافی برای اجرای ایده خود می‌رسند.

وی تاکید کرد: انتقال تجربیات مدیران استارتاپ ها و سرمایه گذاران باعث هم افزایی و افزایش سرمایه گذاری های موفق در استارتاپ می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *