اخبار استارتاپیاخبار صادراتصادراتکارآفرینی و استارتاپ

حضور شرکتهای دانش بنیان در «چاینا پلاس ۲۰۲۱»

شرکت‌های فعال حوزه لاستیک و پلاستیک می‌توانند به صورت آنلاین در نمایشگاه چاینا پلاس ۲۰۲۱ شهر شنزن چین مشارکت کنند.

شرکت های فعال حوزه لاستیک و پلاستیک می‌توانند در نمایشگاه چاینا پلاس چین که ۲۴ الی ۲۷ فروردین ماه سال جاری در شهر شنزن این کشور برگزار می‌شود حضوری آنلاین داشته باشند و از مزایای حضور در بازار جهانی بهره‌مند شوند.

این نمایشگاه فضایی برای ارائه آخرین دستاوردها و دستگاه‌های پیشرفته تولید و گستره وسیعی از مواد خام و مواد شیمیایی صنعت پلاستیک و لاستیک از سراسر جهان است. خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در چین با توجه به محدودیت‌های صورت گرفته به واسطه شیوع ویروس کووید ۱۹ با همکاری نیروهای محلی در چین آماده ارائه خدمات به شرکت‌های متقاضی حضور در این نمایشگاه است.

خدماتی چون «جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز شرکت‌ها و رصد نمایشگاه»، «معرفی محصولات شرکت‌های متقاضی»، «برگزاری جلسات رودرروی آنلاین با مشتریان»، «مذاکره و خرید مواد مورد نیاز شرکت‌ها» و «بازرسی و بازدید از شرکت‌های چینی» به مجموعه‌های متقاضی ارائه خواهد شد.

توسعه سریع دانش و فناوری، به شکل قابل ملاحظه‌ای کاربردهای لاستیک و پلاستیک را در دنیا افزایش داده است. نمایشگاه چایناپلاس به سکویی تجاری و مکانی متمایز برای ملاقات فعالان حاضر در این صنعت تبدیل شده است.

این نمایشگاه برای افرادی که به دنبال راه‌حل‌هایی برای ارتقا ویژگی‌های محصولاتشان، ساده کردن فرآیندهای تولید و عملیات‌های زنجیره‌ای تأمین و همچنین بهینه‌سازی بهره‌وری انرژی در کار خود هستند، بهترین‌ها را آماده کرده است. همچنین در سال‌های اخیر پا به عرصه‌های جدیدی مانند تولید هوشمند، معرفی مواد با فناوری‌های پیشرفته و راه‌حل‌های سبز و طبیعت دوست گذاشته است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *