اخبار استارتاپی

کارگاه طراحی بازی ، فرایند و المان‌ ها

مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون» هر ماه با برگزاری رویداد گیم دیزاین و دعوت از اساتید مجرب ، سعی دارد در راستای آموزش و افزایش آگاهی در زمینهٔ بازی و بازی سازی، افق روشنی برای علاقمندان این حوزه فراهم آورد.

استاد «سینا میراثی» میهمان دومین جلسه از رویداد مدرسه گیم دیزاین رایمون هستند.  سینا میراثی در  زمینه طراحی بازی فعال است و در حال حاضر از طراحان ارشد در بازی «کوییز آف کینگز» هستند و همچنین سابقه کار در« استودیو مدریک» رو هم دارند.

کوییز آو کینگز (Quiz of Kings) یک بازی آنلاین در سبک کلمات و دانستنی ساخت شرکت دانش پروران امیرکبیر می باشد. این بازی در لیگ بازی ‌های رایانه‌ای ایران که توسط بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ برگزار شد، پرمخاطب ‌ترین بازی در مسابقات انتخاب شده و جایزه ویژه این مسابقات به نفرات برتر این بازی تعلق گرفت.

محور اصلی بازی کوییز آو کینگر بر روی رقابت برخط استوار است و رقابت در این بازی بر سر دانش و اطلاعات عمومی بازیکن‌ها صورت می‌پذیرد. این رقابت در چهار حالت انفرادی، لیگ ستاره، بازی گروهی و رکورد با ۱۹ موضوع مختلف قابل انجام است.

  • یک بازی خوب از چه تکنیک هایی برای طراحی بهره میگیرد؟
  • چه المان های کلیدی در موفقیت آن تاثیر گذار هستند؟
  • تیم طراح چه فرایندی را طی میکند تا یک طرح با احتمال موفقیت بالا خلق کند؟
  • آنها از چه مفاهیمی برای ساختن این طرح استفاده میکنند؟

 قطعا یک طراحی بازی فوق العاده، که گیمر را تا ماه ها درگیر میکند و سال ها پس از اتمام بازی همچنان خاطره ی خوب آن در ذهن ها نقش میبندد، چیزی فراتر از یک اتفاق، و حاصل فرایندی نسبتا عجیب، بعضا سخت، و همیشه هیجان انگیز است.

 در دومین جلسه از مجموعه کارگاه های مدرسه گیم دیزاین رایمون سعی می کنیم با بررسی چیستی و چگونگی طراحی بازی و اجزای آن، پاسخی برای سوالات بالا بیابیم.

لینک ثبت نام رویداد

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 1 Average: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا