سرمایه گذاری خطرپذیراخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت آغاز شد

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پیشرفت (۳۰ درصد تأدیه) از روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز کاری آغاز می‌شود.

صندوق سرمایه گذاری جسورانه «پیشرفت» در نظر دارد واحدهای سرمایه گذاری خود را براساس مجوز شماره ۱۵۰۳۲۲/۱۲۱ مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره‌نویسی کند.

حوزه فعالیت این صندوق، فناوری‌های مالی، فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های محیط زیستی، کشاورزی، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی و معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته است. همچنین، دوره فعالیت صندوق ۷ سال درنظر گرفته شده است.

تعداد کل واحدهای سرمایه گذاری، یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد اعلام شده است که نیمی از آن ممتاز و نیمی دیگر سهام عادی هستند. سرمایه صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد و ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری، یک میلیون ریال اعلام شده است.

براساس این اطلاعیه، از مجموع سرمایه صندوق، ۳۰ درصد آن در زمان تاسیس تأدیه شده و ۷۰ درصد در تعهد سرمایه گذاران است که در طول دوره سرمایه گذاری و پیرو فراخوان های مدیر صندوق باید ظرف مهلت تعیین شده بر اساس امیدنامه پرداخت شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مدیراینفو
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *