سرمایه گذاری خطرپذیراخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

ورود هلدینگ هزار دستان به سرمایه گذاری پرخطر

راه‌اندازی شرکت جوانه در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر با هدف رشد زنجیره ارزش شرکت‌های حوزه فناوری و حمایت از ایده‌های نوآورانه

لیمو HR

این شرکت هفته آینده در رویدادی آنلاین فعالیت‌ها و برنامه‌های سرمایه گذاری خود را معرفی خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده است که با هدف تشویق، حمایت و جذب افراد مؤثر و متعهد با ایده های نوآورانه، در این رویداد برنامه‌های سرمایه گذاری جدیدی در نظر گرفته تا تعامل بین سرمایه گذاران فعال و ایده پردازان و کارآفرینان حوزه استارت آپی را قوت بخشد.

هلدینگ هزاردستان که با تأسیس شرکت کافه‌بازار فعالیت خود را از یک دهه گذشته در فضای استارت آپی ایران شروع کرد و در حال حاضر شامل گروه شرکت‌های دیوار، کافه‌بازار، بلد، ستون، فانوس و … است. این شرکت که تا به حال با تمرکز در صنعت تکنولوژی و آی‌تی فعالیت داشته، از اواخر سال نود و نه با هدف رشد زنجیره ارزش این شرکت‌ها و حمایت از ایده‌های نوآورانه در فضای استارتاپ ها تصمیم به راه‌اندازی شرکت جوانه در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر گرفت.

هزاردستان هفته آینده در یک رویداد آنلاین فعالیت‌ها و برنامه‌های سرمایه گذاری شرکت جوانه را معرفی خواهد کرد و از اهداف خود برای راه‌اندازی شرکت جوانه می‌گوید. این رویداد با حضور اعضای کمیته سرمایه گذاری و اعضای مؤثر این شرکت روز پنجشنبه ۱۴ مرداد، ساعت ۱۱ صبح از طریق سایت ایوند و به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
پیوست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *