رپرتاژ

«دیجی کالا جت» محصول جدید دیجی کالا آغاز به کار کرد

ارسال رایگان و سریع سفارش‌های سوپرمارکتی برای تهرانیان در کمتر از 45 دقیقه

محصول جدید گروه دیجی کالا با عنوان «دیجی کالا جت» با هدف ارسال رایگان و سریع سفارش‌های سوپرمارکتی (کمتر از ۴۵ دقیقه) آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دیجی کالا، محصول جدید این گروه با نام دیجی‌ کالا جت ابتدا خدمت­‌رسانی خود را با محصولات سوپرمارکتی و در شهر تهران آغاز می­‌کند و به زودی تنوع محصولات ارسالی را افزایش می‌دهد و تا پایان امسال تمام شهرهای بزرگ ایران را پوشش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، کاربران تهرانی می­‌توانند سفارش‌­های سوپرمارکتی خود را در کمتر از ۴۵ دقیقه و صورت رایگان درب منزل خود تحویل بگیرند. همچنین زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی «دیجی‌­اکسپرس» گروه دیجی کالا، به کمک دیجی کالا جت آمده تا فرآیند ارسال سفارش‌­ها را به بهینه‌­ترین حالت ممکن نزدیک کند. دیجی‌اکسپرس پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه دیجی‌کالا است که تلاش می‌کند طیف گسترده‌ای از خدمات لجستیکی در حوزه جمع‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالای دیجی کالا و سایر شرکت‌ها ارائه کند.

دیجی کالا جت

حمیدرضا پاکروان، معاون اجرایی دیجی کالا جت در این باره گفت: «تجربه ۱۴ ساله گروه دیجی‌کالا در زمینه تامین و لجستیک، در پیاده‌سازی هر چه بهتر دیجی‌کالا جت نقش آفرینی می‌کند. کیفیت و در عین حال سرعت دو رکن اصلی دیجی­‌کالا جت است که در تمامی مراحل طراحی این محصول جدید گروه دیجی­ کالا در نظر گرفته شده است؛ محصولی که هم اکنون در اپلیکیشن دیجی­‌کالا قابل استفاده است، مسیر جدید و سریع­‌تری از سرویس‌­دهی را برای مشتریان به وجود می‌­آورد تا انتظارات آن­ها را در سطح بالاتری نسبت به گذشته پاسخگو باشد و به زودی شاهد توسعه و گسترش این محصول جدید خواهیم بود.»

محمدرضا کریمی،مدیر کسب و کار دیجی کالا جت نیز در مورد هدف راه اندازی این سرویس جدید به  مهمترین اولویت دیجی کالا یعنی مشتری محوری به عنوان ارزش اصلی دیجی کالا اشاره کرد و گفت:

«تلاش ما نزدیک شدن هرچه بیشتر به نیازهای مشتریان است، به همین دلیل سرویسی طراحی کردیم که مشتریان بتوانند مایحتاج اساسی خود را از فروشگاه های اطراف تنها کمتر از ۴۵ دقیقه تحویل بگیرند.» به گفته او «با توجه به سهم ۳ درصدی سفارش‌های آنلاین سوپرمارکتی در ایران – در مقایسه با میانگین جهان که ۴۰ درصد است- این بازار پتانسیل بسیار بزرگی برای ورود دارد.»

به گفته روابط عمومی دیجی کالا، یکی از اهداف مهم ارائه این سرویس، ارتقای توانایی فروشندگان برای کوتاه‌کردن بازه ارسال کالا به مشتریان در کنار ارسال سفارش‌های سوپرمارکتی است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *