رپرتاژ

نمایندگی لنوو در ایران

لیمو HR

امروزه دستگاه‌های هوشمندی همچون لپ تاپ، تبلت و موبایل از ضرورت های اصلی هر زندگی به حساب می‌آیند. زیرا علاوه بر اینکه انجام فعالیت ها و کار‌های روزمره را برایمان آسان کرده‌اند، امکانات ویژه‌ای را نیز در اختیارمان می‌گذارند. توسط دستگاه‌های هوشمند می‌توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و ساعت‌ها خود را سرگرم کنید. می‌توانید با دوستان و آشنایان خود تماس تصویری و صوتی برقرار کنید و به راحتی با آن‌ها در ارتباط باشید. حتی می‌توانید به‌وسیله شبکه های اجتماعی فعالیت‌های خود را در قالب عکس، ویدئو و متن به اشتراک بگذارید. تاکسی آنلاین، تماشای فیلم و سریال های روز دنیا، پرداخت قبض و انتقال وجه، راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین، سرگرمی، یادگیری و آموزش و… همگی توسط دستگاه‌های هوشمند قابل انجام هستند.

حال بیایید کمی چالشی‌تر به موضوع نگاه کنیم. فرض کنید شما فعالیت‌های روزمره و کاری خود را به‌ وسیله لپ‌تاپ یا تبلت انجام می‌دهید. پس اگر دستگاه شما دچار مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شود، تمام فعالیت‌های روزانه شما مختل خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید خیلی اوقات دلیل خاصی برای بروز اختلالات مختلف در دستگاه‌های هوشمند وجود ندارد. در نتیجه همیشه دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ و تبلت در معرض خطر و آسیب‌دیدگی هستند.

در نتیجه شما عزیزان باید از بابت سطح کیفی خدمات پس از فروش برند دستگاه خود، آگاهی و اطمینان خاطر کامل داشته باشید. یک برند مناسب و حرفه‌ای علاوه بر فروش، خدمات پس از فروش ویژه‌ای را نیز به کاربران خود اختصاص می‌دهد. خدمات پس از فروش شامل انواع خدمات تعمیراتی و پوشش‌دهی گارانتی دستگاه هستند.

همچنین در دسترس بودن همیشگی محصولات، از دیگر ویژگی‌های یک برند معتبر و موفق است. اگر شما قصد خرید محصولات هوشمندی از یک برند خاص را دارید، باید بتوانید به‌ راحتی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و یا مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها و مراکز فروش، محصولات برند موردنظر خود را پیدا کنید.

به‌ جرئت می‌توان گفت یکی از محبوب‌ترین و فعال‌ترین برند‌های جهان در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌های هوشمند فعالیت دارد، لنوو است. ویژگی‌های متفاوتی مثل قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالا، تنوع بالای محصولات و مواردی ازاین‌قبیل، برند لنوو را نسبت به برند‌های پیشتاز دیگر متمایز می‌کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها، وظایف، انواع خدمات و همچنین تاریخچه این برند هوشمند بیشتر آشنا شوید.

معرفی این برند خوش نام:

نمایندگی لنوو

در ابتدا بهتر است نگاهی کلی به تاریخچه برند لنوو داشته باشیم.

لنوو یک شرکت چندملیتی بزرگ و فعال در زمینه تولید دستگاه‌های هوشمندی مانند تبلت لپ‌تاپ و سخت‌افزار‌های مختلف است. این برند ابتدا با نام لجند در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد. این برند تا سال ۱۹۹۹ توانست با فعالیت بسیار زیاد و پررنگ خود در این عرصه از رقبای اصلی پیشی بگیرد و برترین شرکت تولید‌کننده دستگاه‌های هوشمند تبدیل شود. سپس در سال ۲۰۰۳ نام لجند به لنوو تغییر پیدا کرد و این برند از آن سال تا به امروز با این نام فعالیت می‌کند.

جالب است بدانید که برند لنوو تا به امروز حدود ۶۰ هزار کارمند فعال در شرکت اصلی و دیگر شرکت‌ها و نمایندگی‌های فرقی دارد. همچنین سود خالص برند لنوو در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۴ میلیارد دلار تخمین‌زده شد.

حل که با تاریخچه کلی این برند‌ محبوب آشنا شدید، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با نحوه ارائه انواع خدمات لنوو نیز آشنا شوید.

ایجاد نمایندگی‌های متعدد:

نمایندگی های متعدد لنوو

محصولات برند لنوو تا به امروز در اکثر کشور‌های جهان از جمله ایران عرضه شدند. به دلیل وجود کاربران و متقاضیان بسیار زیاد در سراسر جهان، لنوو به منظور ارائه انواع خدمات و محصولات خود، نمایندگی‌های متعددی را در کشور‌های مختلف ایجاد کرد.امروز هر کشور دارای چند نماینده اصلی و نمایندگی‌های زیر مجموعه است. ایران نیز یکی از این کشورهاست.

وظیفه نمایندگی‌های لنوو، ارائه انواع خدمات مانند فروش محصولات، تعمیرات، ارتباط با مشتریان و… است.

نمایندگی لنوو در تمام شهر‌های ایران در زمینه ارائه انواع خدمات فعالیت می‌کند. نمایندگی‌ها رابطی معتبر بین برند اصلی و متقاضیان هستند. خرید انواع محصولات، تعمیر دستگاه‌های معیوب، عقد قرارداد‌های کاری مختلف، تامین قطعات اصلی و جانبی دستگاه‌ها همگی از وظایف اصلی نمایندگی‌لنوو به حساب می‌آیند.

در ادامه بیشتر با بخش‌های مختلف این نمایندگی و همچنین وظایف اصلی آن‌ها آشنا خواهید.

واحد فروش:

نمایندگی فروش لنوو

به طور کلی واحد فروش نمایندگی‌لنوو وظیفه فروش انواع محصولات این برند را بر عهده دارد. اگر شما صاحب فروشگاهی هستید و قصد خرید عمده محصولات این برند را دارید، می‌توانید از واحد فروش، دستگاه‌های مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنید. همچنین اگر یک کاربر معمولی هستید و می‌خواهید لپ تاپ و تبلتی را خریداری کنید، از طریق واحد فروش نمایندگی لنوو می‌توانید به صورت کاملا معتبر و تضمین شده دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

واحد فروش علاوه بر ثبت سفارش مشتریان، در زمینه مشاوره تخصصی فروش نیز فعالیت دارد. این مشاوره تخصصی به منظور آگاهی هرچه بیشتر متقاضیان ارائه می‌شود. در این مشاوره تخصصی، کارشناسان فروش تمامی اطلاعات کلی و جزئی را در خصوص دستگاه‌های مورد نظر در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین کارشناسان پاسخگوی تمام سوالات هستند و ابهامات شما را در زمینه خرید انواع محصولات برطرف می‌کنند. گاهی ممکن است شما سوالات درباره نحوه خرید، ثبت سفارش، اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات مورد نظر، گارانتی محصول و… داشته باشید. پس باید از طریق واحد فروش و برقراری ارتباط با کارشناسان نمایندگی، سوالات خود را مطرح کرده تا پاسخ مناسبی دریافت کنید.

از طرق واحد فروش نمایندگی لنوو می‌توانید محصول مورد نظر خود را تحت ضمانت برند لنوو خریداری کنید. بر این اساس هم دستگاه شما دارای ضمانت‌نامه‌های معتبر لنوو خواهد بود و هم از بابت امنیت خرید اطمینان خاطر کامل خواهید داشت.

واحد تعمیرات:

واحد تعمیرات نمایندگی لنوو وظیفه انجام انواع تعمیرات دستگاه‌های هوشمند این برند را بر عهده دارد. واحد تعمیرات به منظور ارائه انواع خدمات تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه ایجاد شده است. همچنین این واحد نیز از بخش‌های مختلفی تشکیل شده. در هر بخش تکنسین هایی در زمینه کاری خود فعالیت می‌کنند. برخی از آن‌ها در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری و برخی در تعمیرات سخت‌افزاری فعال هستند. برخی در زمینه تعویض قطعات و برخی هم امور مربوط به تست و عیب‌یابی دستگاه را انجام می‌دهند.

ویژگی واحد تعمیرات:

به طور کلی واحد تعمیرات نمایندگی لنوو با استفاده از دستگاه و ابزار آلات پیشرفته، انواع تعمیرات دستگاه‌های معیوب را انجام می‌دهند. تمام تکنسین‌ها باید با نحوه کار با این دستگاه‌ها آشنایی کامل داشته باشند. همچنین علاوه بر داشتن مهارت کافی، تجارب تکنسین‌های مجموعه نیز تاثیر بسزایی در سطح کیفی تعمیرات دارد.

قطعا تکنسین‌های فعال در نمایندگی، باید دوره‌ها و آزمون‌های مربوط به زمینه کاری خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و تجربه کافی را در این زمینه کسب کرده باشند. به این منظور نمایندگی لنوو، دوره‌های آموزشی برای تکنسین‌ها و همچنین افراد علاقه‌مند به حوزه تعمیرات برگزار می‌کند.

 در این دوره‌های آموزشی تعمیرات انواع دستگاه‌های هوشمند، تعویض قطعات اصلی و جانبی، کار با ابزار آلات و دستگاه‌های پیشرفته تعمیرات و مباحث تئوریک و عملی آموزش داده می‌شوند. در نتیجه تمام تکنسین‌های فعال در واحد تعمیرات نمایندگی لنوو، دارای تجربه و مهارت‌های کافی در زمینه تعمیرات انواع دستگاه‌های هوشمند مانند تبلت و لپ تاپ هستند‌.

مراحل تعمیرات نمایندگی لنوو:

ابتدا در این بخش دستگاه‌ها مورد عیب‌یابی قرار می‌گیرند تا دلیل اصلی مشکل مشخص شود. سپس دستگاه به بخش تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ارجاع داده می‌شود تا در آنجا به طور کامل تعمیر شود. سپس در بخش دیگری تکنسین‌ها دستگاه شما را تست می‌کنند تا مطمئن شوند که ختلالی وجود ندارد. در نهایت دستگاه اماده تحویل می‌شود و شما می‌توانید به صورت حضوری آن را تحویل بگیرید و یا درخواست ارسال آن به محل مورد نظر خود را داشته باشید.

البته ممکن است شما وقت و حوصله مراجعه حضوری به نمایندگی را نداشته باشید. نمایندگی لنوو برای سهولت و راحتی هرچه بیشتر کاربران خود، انواع خدمات تعمیراتی را به صورت سرویس در محل نیز ارائه می‌دهد.

اگر شما عزیزان با نمایندگی تماس بگیرید و درخواست سرویس محلی را ثبت کنید، در اسرع وقت تکنسینی از سوی نمایندگی به محل شما اعزام می‌شود تا دستگاه را تعمیر کند. در نتیجه با وجود این خدمات، مراجعه حضوری به نمایندگی‌لنوو الزامی نیست. می‌توانید با یک تماس ساده از خدمات سرویس در محل بهره‌مند شوید.

به‌طورکلی واحد تعمیرات لنوو با به‌کارگیری تکنسین‌های مجرب و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، در زمینه تعمیر انواع دستگاه‌های هوشمند بسیار فعال و پرکار است.

چطور می‌توانم از خدمات نمایندگی لنوو بهره‌مند شوم؟

در صورت بروز هرگونه اختلال سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از جمله هنگ کردن، کندی، خاموش شدن ناگهانی، وارد شدن ضربه یا فشار به دستگاه، شکستن یا ترک خوردن ال سی دی و تاچ، عدم پردازش تصاویر و ویدیو‌ها، خرابی و عدم شارژ باتری و… در دستگاه، در واحد تعمیرات نمایندگی لنوو دستگاه شما به صورت کاملا تخصصی و با قیمتی مناسب زیر نظر تکنسین‌های مجرب تعمیر می‌شود.

 همچنین برای خرید انواع محصولات برند لنوو نیز می‌توانید از واحد فروش نمایندگی به صورت عمده یا تکی انواع محصولات را به همراه تضمین کیفیت و با مناسبترین قیمت خریداری کنید.

نمایندگی‌های لنوو در تمام مناطق تهران و شهرستان‌ها آماده خدمات‌رسانی به کاربران و مشتریان هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۱]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *