رپرتاژ

کیفیت غذای کدام هتل ۴ ستاره مشهد بهتر است؟

یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب هتل مشهد، کیفیت غذایی و رستوران های موجود در آن هتل می باشد. البته که هتل های ۴ ستاره به دلیل ارائه خدمات فولبرد، حتی بیش از هتل های پنج ستاره از نظر کیفیت غذایی قضاوت می شوند و گاهی نیز کیفیت غذایی بالا و یا ضعیف آن ها، باعث منصرف شدن یا جذب زائرین به سمت آن هتل می شود.

با توجه به این موضوعات، اغلب به گردشگران پیشنهاد می شود تا در رزرو هتل مشهد، کیفیت غذایی آن ها را نیز از طریق اطلاعات هتل و یا نظرات کاربران به دست آورند و با اطمینان خاطر از این جهت، رزرو خود را انجام دهند. ما در این مقاله یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار است را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل فردوس مشهد و کیفیت غذایی بالا

یکی از هتل هایی که در زمان درخواست هتل مشهد با کیفیت بالا به عنوان الویت به شما پیشنهاد می شود، هتل فردوس مشهد است. این هتل دارای یک رستوران با منوی بوفه است که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود، دریایی، سنتی و … در منوی آن سرو می شود. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه در رستوران این هتل، بهترین غذاها با مواد اولیه تازه را در داخل خود رستوران هتل طبخ می کنند که رنگ و بوی بی نظیر آن ها شما را جذب خواهد کرد.

رستوران هتل فردوس مشهد در طبقه اول این هتل قرار گرفته و حدود ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد. با توجه به اینکه این هتل در سال ۱۳۸۹ احداث گردیده و چندان قدیمی ساز نیست، فضای رستوران آن نیز شیک و لوکس می باشد. شما می توانید بین ۹۸ واحد اقامتی این هتل، با توجه به تعداد نفرات خود، اتاق مد نظر خود را مورد رزرو قرار دهید.

کیفیت غذایی هتل توس مشهد چگونه است؟

هتل توس مشهد یکی از هتل های زیر مجموعه سپاه می باشد که اغلب مهمانان این هتل از خانواده های سپاهیان هستند. از این رو کمتر به گردشگران پیشنهاد می شود و اکثر اوقات نیز جایگزینی برای آن ارائه خواهد شد. اما با این وجود از نظر کیفیت غذایی در وضعیتی مطلوب قرار دارد و می تواند رضایت مهمانان در خود را به دست آورد.

هتل توس مشهد و نمایی از حرم
هتل توس مشهد و نمایی از حرم

از هتل توس مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود ۱۰ دقیقه به صورت پیاده زمان می باشد و از نظر امکانات نیز کامل است. در این هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و … ایجاد شده که مهمانان در طول اقامت می توانند از آن ها استفاده نمایند. در هتل ۸۴ واحد اقامتی وجود دارد و ظرفیت رستوران آن ۷۰ نفر می باشد.

آیا هتل توریست توس مشهد مناسب برای اقامت است؟

هتل توریست توس مشهد نیز همانند هتل توس مشهد فعالیت خود را در قبل از انقلاب آغاز نمود و در سال ۱۳۸۵ آخرین بازسازی بر روی این هتل صورت گرفت. این هتل از نظر قیمت نسبتا مناسب برای رزرو می باشد، اما از لحاظ موقعیت مکانی، با فاصله زیادی که تا حرم مطهر رضوی دارد، ضعف دارد.

از این رو اگر نزدیکی به حرم برای شما اهمیت بالایی دارد، این هتل نمی تواند گزینه ای مناسب برای شما محسوب شود. رستوران هتل نیز از کیفیت غذایی نسبتا خوبی برخوردار است که می تواند رضایت مهمانان و مشتریان عزیز را به دست آورد. این رستوران در قسمت لابی قرار گرفته و ظرفیتی بالغ بر ۱۰۰ نفر را دارا می باشد.

اتاق های وسیع در هتل توریست توس مشهد
اتاق های وسیع در هتل توریست توس مشهد

چگونه از کیفیت غذایی هتل های مشهد اطمینان پیدا کنیم؟

برای رزرو مطمئن در تور مشهد، می توانید از سایت های معتبری مانند سایت پرشین هتل کمک گیرید که دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. زیرا شعبه مرکزی این سایت در شهر مشهد واقع گردیده و به همین دلیل، کارشناسان آن به صورت حضوری از هتل های مشهد بازدید می کنند و اطلاعاتی دقیق را به دست می آورند.

ضمن اینکه نظرات کاربران در صفحه اصلی هر هتل قابل رویت می باشد که از آن قسمت شما می توانید نظرات افرادی که در هتل مد نظر اقامت داشته اند را مطالعه کنید. متخصصان در پشتیبانی سایت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شماره تماس های ۰۵۱،۳۱۸۹۶و ۰۵۱،۳۸۰۹۶ می باشند و توری مطابق با شرایط و خواسته های شما عزیزان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد که بی شک رضایت شما را جلب می کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *