رپرتاژمعرفی استارتاپ

آشنایی با رایان پی ، فین تک ایرانی پیشرو در حوزه پرداخت

آیا تا به حال درباره‌ی فین تک های موفق ایرانی مطالعه‌ای داشته‌اید؟ در مورد شرکت‌های پرداخت یار چه‌طور؟ تا چه اندازه درباره‌ی آن‌ها اطلاعات و شناخت دارید؟

شما به به عنوان صاحبان کسب و کارهای مختلف اینترنتی، بدون شک تا به حال، با انواع درگاه پرداخت اینترنتی سر و کار داشته‌اید و شاید در این فکر هستید که کسب و کارتان را مجهز به جدیدترین روش‌های پرداخت آنلاین نمایید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت رایان پی به عنوان یکی از شرکت‌های فین تک که در سال‌های اخیر با ارائه‌ی درگاه پرداخت واسط در اشکال گوناگون، به عنوان یک فین تک ایرانی پیشرو در صنعت تجارت الکترونیک شناخته می‌شود، آشنا نماییم.

رایان پی : ارائه دهنده‌ی درگاه پرداخت برای انواع کسب و کارها

اکنون دیگر اهمیت استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، برای کسب و کارهای مختلف بر کسی پوشیده نیست. اما مسئله این‌جاست که کدام درگاه پرداخت و با چه ویژگی‌هایی، مناسب کسب و کارهای مختلف خواهد بود. درگاه بانکی رایان پی دارای ویژگی‌ها، امکانات و سرویس‌هایی است که تمام کسب و کارهای مختلف، به ویژه کسب و کارهای کوچک و نوپای عرصه‌ی تجارت الکترونیک، می‌توانند با بهره‌مندی از آن، در مسیر رونق و توسعه گام بردارند.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های برجسته‌ی درگاه پرداخت رایان‌پی اشاره می‌کنیم که سبب می‌شود خدمات الکترونیکی این فین‌تک پیشرو، با نیازها و شرایط انواع کسب و کارهای مختلف، سازگار باشد.

مراحل ساده‌ و کوتاه دریافت درگاه

یکی از معضلات صاحبان کسب و کارهای مختلف برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مراحل نسبتاً پیچیده‌‌ی دریافت این سرویس از شرکت‌های مختلف است. شرکت رایان‌پی، به عنوان شرکت پرداخت یار معتبری که درگاه پرداخت واسط در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، تا حد زیادی این مراحل را کوتاه و ساده نموده است. یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه، عدم نیاز به نماد اعتماد الکترونیک‌ برای دریافت درگاه پرداخت رایان‌پی است. در واقع متقاضی می‌تواند بدون نیاز به ارائه‌ی مجوز و نماد اعتماد الکترونیک و تنها با عبور از مرحله‌ی احراز هویت، درگاه پرداخت رایان‌پی را به صورت رایگان دریافت کند. این روند سبب می‌شود، فرآیند ارائه‌ی درگاه بانکی رایان‌پی، در کمتر از ۲ ساعت انجام شود. از طرف دیگر کاربران برای نصب درگاه رایان‌پی بر روی وب‌سایت‌های تجاری و فروشگاهی خود، نیازی به برخورداری از دانش فنی به خصوصی نخواهند داشت؛ به عبارت دیگر نصب و راه‌اندازی درگاه پرداخت رایان‌پی نیز، بسیار آسان و سریع انجام خواهد شد.

رایان‌پی؛ رقیبی جدی برای فین‌تک‌های بزرگ

به‌طور کلی برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین درگاه پرداخت آنلاین، باید به برخی از ویژگی‌های کلی و اساسی در مورد آن‌ها توجه نمود. شرکت‌های مختلفی هم‌اکنون سرویس‌های درگاه پرداخت اینترنتی را به شما ارائه می‌‌دهند؛ اما با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلی درگاه پرداخت رایان پی، به نظر می‌رسد سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت، می‌تواند برای اغلب کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهای رو به توسعه، مفید واقع شود. برای نمونه در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها که درگاه پرداخت رایان‌پی از آن‌ها بهره‌مند است، اشاره خواهیم کرد:

پشتیبانی از تعداد تراکنش‌های بالا

این ویژگی برای کسب و کارهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب رشد درآمد آن‌ها خواهد شد. در این راستا شرکت رایان‌پی موفق شده است، ۹۹ تراکنش در ثانیه را با بالاترین حد پایداری، به مرحله‌ی اجرا در آورد.

امنیت پرداخت و سیستم پشتیبانی حرفه‌ای

رایان پی

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی درگاه پرداخت رایان پی، میزان امنیت بالای تراکنش‌ها در فرآیندهای پرداخت آنلاین می‌باشد. در واقع درگاه پرداخت از سرویس‌های مانیتورینگ خودکار و همچنین روش‌های هوشمند انتخاب گیت استفاده می‌کند و از این طریق علاوه‌بر اینکه درصد موفقیت تراکنش‌ها را به شکل چشمگیری افرایش می‌دهد، با بهره‌گیری از سیستم‌های تضمین امنیت اطلاعات، فرآیند پرداخت امنی را برای مشتریان کسب و کارهای مختلف فراهم می‌آورد. در کنار این‌ها سیستم پشتیبانی رایگان و پاسخگوی رایان‌پی، یکی دیگر از ویژگی‌های قابل اعتناء در مورد این فین‌تک ایرانی به‌شمار می‌رود.

روال تسویه‌ی روزانه خودکار و فرمول منصفانه‌ی کارمزدها

از جمله مواردی که در مواجهه با خدمات شرکت‌های مختلف ارائه دهنده‌ی درگاه پرداخت، برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بسیار مهم و حیاتی است، روال تسویه‌ی روزانه تراکنش‌های انجام شده می‌باشد. این‌جا باید اشاره کنیم که درگاه پرداخت رایان‌پی دارای سیستم تسویه‌ی روزانه و اتوماتیک است. به عبارت دیگر روال تسویه‌ی روزانه از این قرار است که هر روز پیش از ساعت ۱۱ صبح، تسویه‌ی کامل تمام تراکنش‌های روز قبل کاملا بصورت اتوماتیک انجام می‌شود. از طرف دیگر میزان کارمزدهایی که شرکت‌های پرداخت یار در ازای هر تراکنش از مبلغ واریزی کسر می‌کنند نیز برای صاحبان کسب و کارها مهم و قابل اعتناء است. یکی از برترین ویژگی‌های خدماتی شرکت رایان‌پی، امکان انتخاب کارمزد تراکنش‌ها، متناسب با کسب و کارهای مختلف است. در واقع بر اساس یک دیدگاه منصفانه و با در نظر گرفتن پتانسیل‌های کسب و کارهای مختلف است که میزان کارمزد درگاه پرداخت از تراکنش‌ها تعیین می‌شود. اما به‌طور کلی فرمول محاسبه‌ی کارمزد درگاه پرداخت رایان‌پی ۱ درصد از هر تراکنش تا سقف ۶۰۰۰ تومان است. یعنی همواره ۱ درصد کارمزد از مبلغ تراکنش انجام شده کسر می‌گردد اما تا سقف ۶۰۰۰ تومان که کارمزد تراکنشی به مبلغ ششصد هزار تومان خواهد بود. بدیهی است که تراکنش‌هایی با مبالغ بالاتر، همچنان شامل همان ۶۰۰۰ تومان کارمزد خواهند بود. پس به عبارت بهتر، مبالغ بالاتر از ششصدهزار تومان دارای کارمزد ثابت ۶۰۰۰ تومانی می‌باشند.

امکانات کاربردی؛ برگ برنده‌ی رایان‌پی

در کنار تمام ویژگی‌های اساسی و کلی که در مورد سرویس درگاه پرداخت رایان‌پی برشمردیم، این شرکت با ارائه‌ی قابلیت‌ها و امکاناتی جانبی و کاربردی در قالب درگاه پرداخت اینترنتی، به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند در مسیر توسعه و رشد اقتصادی حرکت کنند. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

پنل مدیریت تراکنش‌ها

درگاه پرداخت رایان‌پی دارای یک پنل مدیریتی بسیار کاربردی است. مهم‌ترین امکانِ این پنل مدیریتی، قابلیت گزارش‌گیری است. در واقع مدیر مجموعه‌ای که از درگاه پرداخت رایان‌پی استفاده می‌کند به کمک این قابلیت می‌تواند، همواره با رصد کردن گزارش‌هایی طبقه‌بندی شده از تراکنش‌های مختلف، علاوه‌بر این‌که مدیریت مالی بهتری را اعمال می‌کند، به یک آنالیز فروش دقیق نیز دسترسی داشته باشد.

قابلیت تسهیم

ویژگی کاربردی دیگری که می‌تواند در بسیاری از کسب و کارها، کارایی مفیدی داشته باشد، تحت عنوان قابلیت تسهیم شناخته می‌شود. بر اساس این قابلیت، صاحبان کسب و کارهای مختلف می‌توانند، به شیوه‌ای خودکار و بر اساس قراردادی هوشمند، سهم هر کدام از افراد ذی‌نفع‌ مجموعه‌ی خود را از هر تراکنش انجام‌شده، به حساب شخصی آن‌ها واریز نمایند.  قابلیت تسهیم درگاه پرداخت رایان‌پی می‌تواند به شکل چشمگیری سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های حسابداری و زمان‌های مصرفی کسب و کارهای مختلف شود.

لینک پرداخت: درگاه بدون سایت

در نهایت می‌رسیم به یکی از کاربردی‌ترین سرویس‌های شرکت رایان‌پی. لینک پرداخت رایان‌پی امکانی است برای کسب و کارهای اینترنتی که وب‌سایت ندارند و بیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. در واقع کسب و کارهای کوچکی که سایت تجاری ندارند به وسیله‌ی لینک پرداخت رایان‌پی که یک سرویس الکترونیکی پرداخت آنلاین است، به شبکه‌ی پرداخت متصل می‌شوند و از این طریق کسب و کار خود را توسعه می‌دهند. لینک پرداخت به سادگی و از راه‌های متفاوتی می‌تواند در اختیار مشتریان قرار بگیرد تا مشتریان هزینه‌های خرید اینترنتی خود را به کمک آن پرداخت کنند. در ضمن این سرویس الکترونیکی، از تمام امکانات کلی درگاه پرداخت رایان‌پی از جمله؛ سرعت و امنیت بالای تراکنش‌ها و سهولت در استفاده برخوردار است و همچنین امکانات جانبی درگاه آنلاین مانند قابلیت‌های پنل‌مدیریتی را نیز خواهد داشت.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *