بلاک چینمقالات تحلیلی بلاک چین

لیست شرکت های برتر جهان در زمینه فناوری بلاکچین

در اینجا با لیست شرکت هایی که در توسعه فناوری آینده نقش مهمی دارند، آشنا می شوید.

بلاکچین در حال ایجاد فرصت های ارزش آفرینی در صنایع متعدد است. این فناوری آنقدر امیدوار کننده شده است که حتی IBM بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در تحقیقات مرتبط با آن سرمایه گذاری کرده است. علاوه بر این، بیش از ۹۰ درصد بانک های اروپایی و آمریکایی در حال تحقیق در مورد کارکردهای بلاک چین هستند.

برترین شرکت های بلاک چین

فناوری بلاک چین می تواند دولت، امور مالی، بیمه و امنیت، هویت شخصی افراد و صدها مورد دیگر را متحول کند. ما بیست نمونه جالب از شرکت های مستقر در ایالات متحده که از بلاک چین استفاده می کنند را جمع آوری کرده ایم. در حالی که برخی را می توان به عنوان شرکت های بلاک چین طبقه بندی کرد، برخی دیگر نام های آشنایی هستند که صرفا از فناوری جدید استقبال می کنند. صرف نظر از این موضوع، همه نام های موجود در لیست ما در حال اثبات بلاک چین به عنوان راهی برای بهبود آینده هستند. با این شرکت ها آشنا شوید:

RECUR 

صنعت: فینتک

مکان : دیترویت، میشگیان و میامی، فلوریدا

برای کسانی که علاقه مند به کاوش در جهان توکن های غیرقابل معاوضه یا به اختصار NFT هستند، RECUR مکان مناسبی برای شروع است. این شرکت تلاش هایی را برای ساده سازی معاملات NFT  آغاز کرده است و مردم را قادر می سازد نه تنها اقلام را بخرند بلکه آنها را دوباره بفروشند. گردآوری آثار هنری و دیگر اشیاء ارزشمند در حال گرفتن شکل دیجیتالی به خود است، بنابراین RECUR گردآوردندگان علاقه مند را در خط مقدم تغییر نگه می دارد.

RECUR

صنعت :خدمات امنیتی

مکان : نیویورک

Chainalysis با ارائه خدمات، نرم افزارها و داده های ضروری به بانک ها، دولت ها، آژانس های خدماتی و….  تلاش برای ارتقاء اعتماد به بلاک چین و بیشتر پذیرفته شدن آن دارد. نرم افزار تحقیق و انطباق شرکت به موسسات کمک می کند تا وجوه هک شده یا سرقت شده را شناسایی و ممنوع کنند. این شرکت در حل بسیاری از پرونده های برجسته جنایت سایبری جهان نقش بسزایی داشته و بلاک چین را به شکل ایمن تر در دسترس قرار داده است.

Chainalysis

صنعت : فناوری مالی

مکان :سن فرانسیسکو،  کالیفرنیا

Coinbase یک مجموعه دیجیتالی است که به کاربران امکان خرید و فروش رمز ارز شده یا کریپتوکارنسی را می دهد. فناوری این شرکت با ویژگی هایی مانند خریدهای مکرر و امنیت قوی، خرید و مدیریت کریپتو را آسان می کند. از سال ۲۰۱۲  تا کنون، حجم مبادلات کوین بیس که بیش از ۲۰ میلیون نفر در آن مشارکت داشته اند، از ۱۵۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.

Coinbase

Coinme 

صنعت : رمز ارز

مکان : سیاتل ،واشنگنتن دی سی

یکی از بزرگترین چالش های پیدا کردن راه ورود به سرمایه گذاری رمز ارز، فقدان فرصت های سرمایه گذاری نقدی است. Coinme قصد دارد با همکاری Coinstar موانع را از بین ببرد و شبکه ای از کیوسک های بیت کوین ایجاد کند که سرمایه گذاری های نقدی را می پذیرند و به کاربران امکان می دهد سرمایه گذاری ها را از طریق برنامه Coinme ذخیره کنند. این امر باعث می شود همه افراد بتوانند زندگی مالی خود را بهبود بخشیده و سرمایه گذاری را روی بیت کوین و سایر رمز ارزها شروع کنند.

Coinme

Paxful 

صنعت : رمز ارز

مکان : نیویورک

Paxful یک بازار ارز دیجیتال همتا به همتا را اداره می کند که به کاربران اجازه می دهد از طریق بیش از ۳۵۰ روش پرداخت، رمز ارز ها  را خرید و فروش کنند. Paxful با دارا بودن قابلیت هایی مانند نقل و انتقالات بانکی، کیف پول های آنلاین، پرداخت های نقدی، دسترسی به کارت اعتباری، تجارت ارزهای دیجیتال و تجارت کالا و خدمات، سرمایه گذاری را برای بیشتر کاربران بیت کوین و سایر اشکال رمز ارز راحت تر می کند.

Paxful

IBM 

صنعت : فناوری، نرم افزار

مکان : ارمونک،  نیویورک

کاری که انجام می دهد: همانطور که قبلاً ذکر شد، IBM بزرگترین شرکت جهان است که از بلاک چین استقبال می کند. با بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، این غول فناوری شرکت ها برای ادغام (hyperledgers) و (IBM CLOUD) در سیستم های خود ترغیب می کند. IBM در حال حاضر به بیش از ۲۲۰ کسب و کار کمک کرده است تا برنامه ها و ابزارهای مدیریت داده را که روی بلاک چین اجرا می شوند توسعه دهند.

IBM از لیست بلاک چین ها

صنعت : فینتک

مکان : نیویورک

Republic یک پلتفرم سرمایه گذاری مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد به راحتی و با خیال راحت در استارتاپ ها، املاک، رمزارز و حتی بازی های ویدئویی سرمایه گذاری کنند. این شرکت در مورد استارتاپ هایی که برای سرمایه گذاری لیست می کند بسیار گزینشی است و تنها ۳ درصد از برنامه ها پذیرفته می شوند، به این معنی که کاربران Republic می توانند به پتانسیل گزینه های سرمایه گذاری که پیش رو دارند، اعتماد داشته باشند.

Republic از لیست بلاک چین ها

صنعت : نرم افزار

مکان : نیویورک

TQ Tezos در صنایع مختلف برای کشف، طراحی و پیاده سازی فرصت های مبتکرانه بلاک چین برای محیط های خصوصی و منبع باز فعالیت می کند. این شرکت برای ایجاد محصولات، طراحی نرم افزار و رشد دادن محصولات جدید با شرکت های متعددی همکاری می کند و فعال کردن تمام ظرفیت های فناوری بلاکچین را به عنوان هدف اصلی خود دنبال می کند.

TQ Tezos

صنعت : فینتک

مکان : مارینا دل ری،  کالیفرنیا

Spring Labs با استفاده از قدرت شفافیت بلاک چین و فناوری RLT که معاملات و جزئیات آنها را به طور همزمان در چندین مکان ثبت می کند، امکان انتقال سریعتر و مطمئنتر اطلاعات بین مشاغل را فراهم می آورد. این پلتفرم به کسب و کارها این امکان را می دهد تا با اولویت بندی ایمنی ذاتی ناشی از قابلیت های بلاک چین، کاهش هزینه ها، محافظت از داده های مصرف کننده و سهولت در تایید سریع تراکنش های اعتباری، هویت ها را بررسی کرده و تقلب را کاهش دهند.

Spring Labs از لیست بلاک چین ها

SALT 

صنعت : فینتک، لندتک

مکان : دنور، کلرادو

پلتفرم SALT به کاربران اجازه می دهد تا از ارز رمزنگاری شده خود برای وام های نقدی استفاده کنند. وام گیرندگان می توانند با استفاده از رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتر یا حتی دوج کوین، وام هایی با حداقل مقدار ۵ هزار دلار و با فرصت بازپرداخت ۱ تا ۳۶ ماهه دریافت کنند. پلتفرم این شرکت در اکثر ایالات آمریکا و کشورهای مختلف در دسترس است.

SALT

صنعت : بازی های ویدیویی

مکان : شرمن اوکس،  کایلفرنیا و سیاتل

Mythical Games استودیویی است که بازی ها و تجربیات آنلاین را ایجاد می کند که دارای مالکیت واقعی دارایی های دیجیتالی است. ایجاد یک اقتصاد دیجیتالی ثانویه مبتنی بر بلاک چین، به تأیید نایاب بودن اقلام دیجیتال و ایجاد سابقه ای واضح از مالکیت بر اقلام دیجیتالی منحصر به فرد کمک می کند.

Mythical Games

Gemini 

صنعت : مبادله، رمزارز، فینتک

مکان : نیویورک

Gemini یک صرافی دارایی دیجیتالی است که به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت رمزارزها را می دهد. پلتفرم این شرکت که از بلاک چین برای اهداف تجاری و امنیت سایبری استفاده می کند، به افراد و سرمایه گذاران اجازه می دهد تا همه چیز از بیت کوین گرفته تا لایت کوین و اتر را مبادله کنند.

Gemini

صنعت : فناوری مالی

مکان: منلوپارک، کالیفرنیا

Robinhood یک برنامه کارگزاری سهام است که به کاربران امکان خرید و فروش سهام، ETF و رمزارز را می دهد. این غول فناوری مالی اخیراً با اجازه دادن به مشتریان در زمینه سرمایه گذاری در همه چیز از بیت کوین گرفته تا لایت کوین، وارد حوزه بلاک چین شده است. Robinhood با بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بودجه، یکی از بازیگران اصلی مالی است که در حال حاضر از بلاک چین استفاده می کند.

Robinhood

Circle 

صنعت : فناوری مالی

مکان :بوستون، ماساچوست

Circle یک پلتفرم انتقال پول آنلاین و سرمایه گذاری در رمزارز است. تبدیل رمزارزها، تبادل و سرمایه گذاری بر روی رمزارزها مهمترین سرویس هایی هستند که این شرکت ارائه می دهد.

Circle

صنعت : هوافضا، صنایع دفاعی

مکان : بتسدا ،ماریلند

lockhead martin در حال حاضر بلاک چین را در فرایندهای توسعه خود به کار گرفته است. این شرکت از بلاک چین  برای تامین امنیت سایبری استفاده می کند. Lockheed Marin بزرگترین پیمانکار دفاعی ایالات متحده و یکی از بزرگترین شرکت های جهان است که از بلاک چین استقبال کرده است.

Lockheed Martin

صنعت : خودروسازی

مکان : دیترویت

فورد در حال همکاری با رنو، بی ام دبلیو و جنرال موتورز برای تشکیل ائتلافی مختص فناوری بلاک چین در خودروسازی است. این شرکت اخیراً حق ثبت اختراعی را ثبت کرده است که نشان می دهد این شرکت به دنبال یک سیستم بلاک چین است که در آن رانندگان می توانند در ازای مانور در اطراف سایر رانندگان به آن ها رمزارز منتقل کنند.

Ford Motor Company

BRD 

صنعت : فینتک

مکان : شیکاگو

BRD یک پلتفرم پیشرفته برای دستگاه های iOS و Android ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا حد امکان به آسانی رمزارزها را خریداری، منتقل و مدیریت کنند. این برنامه غیر متمرکز به اندازه کافی متنوع است تا مبتدیان بتوانند از آن استفاده کنند و در عین حال متخصصان تمام قدرت مورد نیاز برای انجام معاملات و دسترسی ایمن به کیف پول بیت کوین خود را در هر زمان در اختیار داشته باشند.

BRD

BitMEX 

صنعت : فینتک

مکان : نیویورک

صرافی بیتمکس یک پلتفرم معاملاتی رمزارز است. پلتفرم این شرکت که توسط فعالین سابق حوزه بانکداری که بر حوزه علوم کامپیوتر نیز مسلط هستند راه اندازی شده است، سازوکارهایی مشابه آنچه برترین شرکت های تجاری در حوزه مهندسی و امور مالی به کار میگیرند را در اختیار کاربران قرار می دهد.

BitMEX

Netki 

صنعت : تجارت الکترونیک

مکان : کونوگا پارک، کالیفرنیا

Netki استفاده از رمزارز را برای مشاغل بی خطر می داند و بر این اعتقاد است که قدرت فناوری بلاک چین باعث ایجاد انقلابی در رقابت های حوزه فناوری مالی می شود. نرم افزار این شرکت یک شناسه و کیف پول ارز دیجیتال منحصر به فرد ایجاد می کند که به مشاغل این امکان را می دهد تا تراکنش های بلاک چین را بر بستری امن انجام دهند و از هر تراکنش مالی غیرقانونی و ناامن پیشگیری شود.

Netki

celsius 

صنعت : فینتک، لندتک

مکان : نیویورک

شبکه Celsius نیز مانند SALT به کاربران اجازه می دهد تا از رمزارز خود را برای وام های نقدی استفاده کنند. به جای تکیه بر نمرات اعتباری سنتی برای تعیین نرخ بهره، این شرکت نسبت وام به ارزش میزان وثیقه ای را که یک مشتری می تواند ارائه دهد بررسی می کند و نرخ سود را بر اساس این نسبت تعیین می کند. از ژوئن ۲۰۱۸ تا کنون این شبکه بیش از ۶۰۰ میلیون دلار وام تامین کرده است. بزرگترین وامی که این مجموعه تامین کرده مبلغی معادل ۵ میلیون دلار بوده که آن را به یک شخص حقیقی پرداخت کرده است.

celsius

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
Blockchain Companies Paving the Way for the Future
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *