رپرتاژ

بیلبورد تبلیغاتی آنلاین خلاقانه در سطح شهر تهران

مروری بر محیط بیلبوردهای تبلیغاتی تهران

لیمو HR

تبلیغات محیطی، یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغ کردن در دنیای بازاریابی هستند. یکی از این روش‌ها را، شما هر روز و هر ساعت، در سطح شهر می‌بینید. بله درست حدس زدید، بیلبوردهای تبلیغاتی. در خیابان‌ها و اتوبان‌ها، انواع و اقسام بیلبورد تبلیغاتی، با طراحی‌های متنوع و بعضاً خلاقانه دیده می‌شود. برخی از آنها، تکراری و خسته کننده هستند، اما برخی هم، از ایده‌های جالب و جدیدی استفاده کرده اند که باعث جلب توجه افراد می‌شوند.

اما با وجود همه این ایده‌های خلاقانه، اغلب بیلبوردها، با یک یا دوبار دیدن، برای شما تکراری و خسته کننده می‌شوند. به احتمال زیاد، برایتان پیش آمده که بعد از دیدن چند باره یک بیلبورد در سطح شهر، از تماشای آن خسته شده باشید. با این وجود، بیلبوردی دیده اید که هر روز تغییر کرده و اطلاعات جدیدی به شما ارائه دهد؟ بیلبوردی که با دیدن آن، خسته نشده، بلکه اطلاعات جدیدی را کسب می‌کنید، بدون اینکه بخواهد به طور کلی، عوض شده و با یک بیلبورد دیگر، جایگزین شود.

اگر تا بحال با چنین بیلبوردی مواجه نشده اید، حالا بیشتر به تبلیغات محیطی بیلبورد آنلاین در سطح شهر دقت کنید. حتماً بیلبورد تبلیغاتی آنلاین آهن آنلاین، با شعار “در این حد آنلاین” توجه شما را به خود جلب می‌کند. بیلبوردی که با یک صفحه نمایشگر، به صورت لحظه‌ای و آنلاین، قیمت محصولات این فروشگاه را به شما گزارش می‌دهد. جالب‌تر و فوق‌العاده‌تر از این اتفاق، سراغ دارید؟

بیلبورد تبلیغاتی آنلاین، یک اتفاق ساده اما نوین

اغلب برندها، موسسات و مراکز تجاری، برای معرفی خود و خدماتی که به مشتری ارائه می‌دهند، از تبلیغات محیطی استفاده می‌کنند. یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی، بیلبوردهای متنوع در سطح شهر است. بیلبوردهایی که شما هم هر روز، انواع و اقسام آنها را می‌بینید و به برخی از آن‌ها، به خاطر جذابیتی که دارند، بیشتر از بقیه توجه می‌کنید.

اما همه این بیلبوردها، بعد از چندبار دیدن، حرفی برای گفتن ندارند. چراکه شما نسبت به محتوای آنها آشنایی پیدا کردید. پس دیدن دوباره و دوباره آن‌ها، فقط حوصله شما را سر می‌برد. اما بیلبوردی که با هر بار نگاه کردن، حرف تازه و جدیدی برای گفتن داشته باشد، ارزش این را دارد که با هر بار رد شدن از کنار آن، با دقت بیشتری، تماشایش کنید.

نکته مهم و جالبی که آهن آنلاین به آن پی برد و در تبلیغات محیطی یا اگر بهتر بگوییم بیلبورد تبلیغاتی آنلاین جدید خود، اجرا کرد. با این روش، آهن آنلاین از ارائه محتوای تکراری در بیلبوردهای خود به شما، جلوگیری می‌کند. به جای آن، با هر بار تماشا کردن این تبلیغات در سطح شهر، نسبت به قیمت لحظه‌ای محصولات این فروشگاه، اطلاع پیدا می‌کنید.

بیلبورد تبلیغاتی قیمت ورق سیاه آنلاین
بیلبورد تبلیغاتی قیمت ورق سیاه آنلاین

آهن آنلاین قیمت کدام محصولات را در بیلبورد جدید خود ارائه می‌کند؟

حالا که درمورد این بیلبورد آنلاین خلاقانه و نوین آهن آنلاین، اطلاع پیدا کردید، شاید برایتان جالب باشد که درمورد محتوای آن هم، بیشتر بدانید. این بیلبوردها، قرار است که مدام، قیمت محصولات زیر را، به شما اطلاع می‌دهند:

  • میلگرد
  • ورق گالوانیزه
  • ورق استیل
  • ورق سیاه
  • تیرآهن
  • پروفیل

پس این روزها، قرار است با هر بار تماشا کردن این بیلبوردهای تبلیغاتی آنلاین خلاقانه، قیمت جدید محصولات ذکر شده را بدانید. به این ترتیب، نگاه کردن به یک محتوای تکراری، برای چندمین بار، به پایان رسیده است. بنابراین، شعار “در این حد آنلاین” اغراق نیست، بلکه خود حقیقت است. حقیقت جالبی که این روزها، در سطح شهر، شاهد آن هستید.

بیلبورد تبلیغاتی آنلاین خلاقانه و جذاب
بیلبورد تبلیغاتی آنلاین خلاقانه و جذاب

چه اتفاق جدید دیگری در بیلبورد آنلاین آهن آنلاین رخ داده است؟

داستان به همین جا ختم نمی‌شود. بیلبوردهای تبلیغاتی آنلاین جدید آهن آنلاین، هنوز هم حرف تازه برای گفتن دارد. این فروشنده تخصصی آهن‌آلات به صورت آنلاین در سطح کشور، همیشه ایده‌های خلاقانه و جدیدی در تبلیغات خود به کار می‌برد. این حرف را می‌توان در سایر تبلیغات مجموعه هم به اثبات رساند.

باز هم این مجموعه، سعی کرده در تبلیغات محیطی (بیلبوردهای تبلیغاتی آنلاین) خود، ابتکار و خلاقیت را به نمایش بگذارد. به همین دلیل، برای اولین بار، در بیلبوردهای خود، از سازه‌های آهنی استفاده کرده است. این روش‌ها و نکات جالبی که در بیلبورد تبلیغاتی آنلاین آهن آنلاین اجرا می‌شوند، مخاطب و مجموعه را به یکدیگر بسیار نزدیک می‌کنند. اغلب افرادی که این بیلبوردها را در سطح شهر می‌بینند، با آن ارتباط بیشتری برقرار کرده و مطمئناً با هر بار رد شدن از کنار آن‌ها، بیشتر از قبل به محتوای بیلبورد، دقت می‌کنند.

مطمئناً اجرای این روش‌های خلاقانه، به همین جا ختم نخواهد شد. چراکه مخاطب، هر بار بیشتر از قبل، از آهن آنلاین انتظار استفاده از روش‌های جالب را دارد. پس باید منتظر باشیم تا ببینیم بعد از این، چه ایده نوین و مبتکرانه‌ای، از طرف این مجموعه، در سطح شهر اجرا خواهد شد.

چه محصولاتی را می‌توان از آهن آنلاین تهیه کرد؟

مجموعه بزرگ آهن آنلاین، سال‌های زیادی است که فعالیت تخصصی خود را در زمینه فروش آهن‌آلات، آغاز کرده است. شروع فعالیت این مجموعه، به سال ۱۳۸۶ و راه اندازی وبسایت آن، به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد. در این وبسایت حرفه‌ای، امکان مشاوره با کارشناسان و استفاده از راهنمایی‌های موثر آن‌ها، وجود دارد.

شما امکان خرید محصولاتی همچون انواع آهن‌آلات ساختمانی، صنعتی و سایر محصولات وارداتی از جمله میلگرد، تیرآهن، ورق سیاه، نبشی، ناودانی، پروفیل، ورق‌های آلیاژی و صنعتی، ورق‌های روغنی، گالوانیزه، انواع مقاطع استنلس استیل، مس و آلومینیوم را از این مجموعه دارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *