اخبار استارتاپی

نونمایی چهارم اینبار با موضوع مخابرات و حمل و نقل برگزار میشود

چهارمین رویداد نونمایی در تاریخ ۲۱ دی ماه سال جاری با معرفی ۳ محصول فناورانه در حوزه مخابرات و حمل و نقل برگزار می‌شود.

لیمو HR

پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۱ تاسیس و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان ۴۰۰ شرکت فناور و دانش بنیان باشد. شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری‌های روز دنیا،  تاکنون بیش از ۱۰۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی، الکترونیک، مخابرات و … به بازار عرضه نمایند که هرکدام جایگزین نمونه‌ی خارجی و یا رفع‌کننده نیازهای جامعه است.

پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار این محصولات ‌و با هدف معرفی بیشتر و بهتر محصولات به جامعه، رویداد «نونمایی» را برگزار می‌کند. در این رویداد که ۲۱ دی ماه امسال برگزار می‌شود سه دسته محصول سیستم سیگنالینگ ریلی (سیستم اینترلاکینگ الکترونیک و سیستم تراک محور شماری)، منابع تغذیه سوئیچینگ (مبدل ها و شارژرها)، سامانه های هوشمند کنترل، مانیتورینگ و مکاترونیک (مستر کنترلر قطار، کنترل و اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل و سامانه مانیتورینگ) معرفی شده و امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیشتر وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌ تماس ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۰۹۰، دبیرخانه اجرایی رویداد (شرکت نوروبیز)، تماس گرفته و یا به آدرس www.nonamayi.ir مراجعه نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *