اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیرسرمایه گذاری خطرپذیر

استارت آپ ها و طرح‌های سرمایه پذیر در حوزه فناوری های همگرا شناسا

برگزاری سی و هشتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» حوزه فناوری‌های همگرا توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

لیمو HR

سی و هشتمین رویداد «دوشنبه های استارت آپی» حوزه فناوری های همگرا به منظور سرمایه گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه گذاران خطرپذیر و با ارائه پنج استارت آپ فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

سی و هشتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» ۲۰ دی ماه جاری ساعت ۱۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این رویداد به این لینک مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۶۶۱۲۸۰۶۸ و ۰۹۳۶۶۱۲۹۱۰۱ تماس بگیرند. این رویداد همچنین از طریق لینک http//Instagram.com/nbic.startups قابل مشاهده است.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به‌ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارت آپ ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است.

به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارتاپ ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب و کار خود را به عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب و کار، تصمیم به سرمایه گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *