اخبار استارتاپی

تسهیلات ۵۰۰ میلیونی برای برترین های اینوتکس پیچ

برگزیدگان نهایی رقابت اینوتکس پیچ، یکی از رویدادهای حوزه نوآوری و فناوری که هرساله با هدف ارتباط میان سرمایه‌گذاران و شرکت‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود، از تسهیلات اعتباری پنج میلیارد ریالی پست‌بانک بهره‌مند می‌شوند.

اینوتکس پیچ، رویداد ملی رقابت استارت‌آپی، با حضور تیم‌های مختلفی از شهرها و استان‌‌های مختلف کشور با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده های آنان به منظور کمک به توسعه اقتصاد دانش بنیان در کشور برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها، استارت آپ های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص شده و در ادامه از استارت آپ های برگزیده هر شهر برای حضور در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ دعوت می‌شود.

در این مرحله، استارت آپ ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش‌شتابدهیِ مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدماتی همچون فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و غیره به منظور توسعه کسب و کار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت‌های نهایی را خواهند داشت.

برگزیدگان نهایی رقابت‌های اینوتکس پیچ، علاوه بر جوایز نقدی، امکان استفاده از تسهیلات اعتباری پنج میلیارد ریالی را، که با حمایت پست‌بانک ایران برای توسعه‌ی کسب‌وکار آنها تدارک دیده شده است، خواهند داشت. این تسهیلات با نرخ ترجیحی و طبق رویه معمول بانکی به تیم های برگزیده اینوتکس داده می‌شود.

ثبت‌نام استارت آپ ها در این رویداد کاملاً رایگان بوده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
پیوست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *