رپرتاژ

هتل های محله شیشلی استانبول

لیمو HR

اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران استانبول کرده‌اید، نوبت به انتخاب هتل می‌رسد. قمیت هتل استانبول بر اساس محله‌ای که در آن قرار دارد متفاوت است. برخی هتل‌ها در محله‌های گران‌قیمت استانبول قرار دارند و برخی دیگر در مرحله‌های ارزان واقع شده‌اند. محله شیشلی از جمله محله‌های بسیار خوش‌آب‌وهوا و دوست‌داشتنی استانبول است.

در این محله می‌توانید از زیباترین مناظر استانبول دیدن کنید. به همین خاطر محله شیشلی در بین مسافران و گردشگران خارجی طرفداران بسیاری دارد. از‌این‌رو شاهد حضور هتل‌های متعدد در این محله هستیم. امروز در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی بهترین هتل های محله شیشلی استانبول را به شما معرفی کنیم.

هتل دلتیا

هتل دلتیا جزو آن دسته از هتل‌هایی است که با ورود با آن احساس خوبی خواهید داشت. دیوارها و کفپوش‌های مرمری در بخش‌های مختلف هتل به چشم می‌خورند. لوسترهای شیک و مبلمان چوبی کلاسیک در بخش لابی جلب توجه خواهند کرد. این هتل ظارهی بسیار شیک و در عین حال کلاسیک و دوست‌داشتنی دارد.

با ورود به هتل دلتیا احساس می‌کنید که در یک قصر سلطنتی و لوکس حضور دارید. اقامت در هتل دلتیا بسیار آرامش‌بخش و فراموش‌نشدنی خواهد بود. هتل دلتیا در محله شیشلی و نزدیک به بسیاری از مراکز خرید بزرگ استانبول قرار درارد. پس اگر به قصد خرید عازم استانبول هستید، بهتر است حتماً در هتل دلتیا اقامت داشته باشید. این هتل بهتری امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. همچنین وجود رستوران، کافه و بار باعث می‌شود تا مسافران بدون نیاز به خروج از هتل، نیازهای خود را برآورده کنند.

هتل وایتال

هتل وایتال از جمله هتل‌های دنج، شیک و دوست‌داشتنی استانبول است که در محله شیشلی قرار دارد. این هتل در ظاهر شاید چندان بزرگ نباشد؛ اما تنوع اتاق‌های بسیاری دارد. دسترسی مناسب هتل وایتال باعث می‌شود تا این هتل جزو هتل‌های پرطرفدار محله شیشلی باشد. مسافران می‌توانند دسترسی ساده‌ای به کاخ دولباغچه و همچنین مترو میدان تکسیم داشته باشند. هتل وایتال ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد.

فضای داخل اتاق‌ها بسیار شیک و امروزی طراحی شده‌اند. با وجود آنکه هتل وایتال فضای کمی دارد و فاقد استخر است؛ اما بخشی را به‌عنوان اسپا در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در این بخش مسافران می‌توانند از خدماتی همانند ماساژ، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی و حمام ترکی بهره‌مند شوند. این هتل فضایی بسیار ارامش‌بخش دارد و اتاق‌ها دارای نورگیر و چشم‌انداز بسیار مناسب هستند. قیمت هتل استانبول در محل شیشلی معمولاً گران است؛ اما این هتل قیمت منصفانه‌ای را برای اقامت ارائه می‌دهد.

هتل فاکس

فاکس به‌معنای روباه است و هتل فاکس یکی از بهترین هتل‌هیا محله شیشلی استانبول به حساب می‌آید. در تمامی اتاق‌های این هتل می‌توانید تصویر یک روباه را مشاهده کنید که یادآور معنای اصلی نام هتل است. این هتل جزو هتل‌های دنج ۴ستاره است که در بخش‌های خلوت و آرام شیشلی قرار دارد.

با این حال می‌توانید در کمترین زمان خودتان را به برج گالاتا، قصر دولباغچه، بازار ادویه و برج ساعت برسانید. این هتل فاصله بیشتری از میدان تکسیم در مقایسه با هتل‌های قبلی دارد. این یعنی شاید برای دسترسی به جاهای دیدنی استانبول باید مسیر بیشتری را راه بروید؛ اما آرامش بیشتری از آن شما می‌شود.

هتل فاکس از نظر طراحی و دیزاین در زمره هتل‌های معمولی استانبول قرار می‌گیرد. البته هزینه کمتری هم در مقایسه با هتل‌های دیگر برای اقامت دریافت می‌کند. پس در صورتی که قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول گران شد، می‌توانید با اقامت در این هتل، هزینه‌ها را مدیریت کنید.

کینگ کراس

هتل کینگ کراس

هتل کینگ کراس از جمله هتل‌های دنج، کوچک و دوست‌داشتنی استانبول است که در محله شیشلی قرار دارد. این هتل دارای فضای لوکس و زیبا است و از جمله هتل‌های ۴ستاره محبوب و پرطرفدار استانبول به حساب می‌آید. با وجود آنکه هتل کینگ کراس فضای چندان بزرگی ندارد؛ اما تنوع اتاق‌های مختلفی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به این ترتیب مسافران می‌توانند در اتاق‌های معمولی یا سوئیت‌های بسیار بزرگ اقامت کنند.

قیمت هتل استانبول به نوع اتاق شما نیز بستگی دارد. همان طور که قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول به کلاس پروازی بستگی خواهد داشت. در کینگ کراس اگر داخل سوئیت‌های بزرگ اقامت داشته باشید، باید هزینه‌ای گزاف را پرداخت کنید؛ اما این در حالتی که پرجمعیت سفر می‌کنید، برایتان به صرفه و اقتصادی خواهد بود. هتل کینگ سایز استخر اختصاصی ندارد؛ اما با این حال بخشی را به‌عنوان اسپا در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

مسافران می‌توانند در این بخش از سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی استفاده کنند. همچنین لازم به ذکر است اتاق‌هایی که در طبقات بالایی هتل قرار دارند، دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به‌سمت شهر هستند. به همین خاطر قیمت بیشتری دارند و معمولاً به سرعت رزرو می‌شوند.

به‌صورت کلی می‌توان گفت که محله شیشلی نزدیک‌ترین محله به تنگه بسفر به حساب می‌آید. به همین خاطر برخی هتل‌ها در کنار این تنگه احداث شده‌اند و قیمت بیشتری در مقایسه با سایر هتل های استانبول دارند. معمولاً تعداد گردشگران در محله شیشلی از محله‌های دیگر همانند سلطان احمد، فاتیح و تکسیم کمتر است. به همین خاطر فضایی دنج‌تر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین مراکز خرید لوکس و بزرگ بسیاری نیز در محله شیشلی قرار دارند. پس در صورتی که برای خرید عازم استانبول هستید، بهتر است در محله شیشلی اقامت داشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *