رپرتاژ

تجربه خرید من از گالری حلقه ازدواج زمردی

لیمو HR

اگه تا الان خرید جواهر داشتین حتما خوب می دونین که چه کار حساسی هست و نیاز به دقت و وسواس زیادی داره، حالا این حساسیت رو در مورد خرید حلقه ازدواج چند برابر تصور کنین! چون حلقه ازدواج تنها قطعه جواهر ماست که قراره تا آخر عمرمون در دستمون باشه و هر روز با دیدنش عشقمون رو به ما یادآوری کنه.

به همین دلیل هم من برای خرید حلقه ازدواج خودم خیلی تحقیق کردم تا به یک جواهری مطمئن برسم که طرح های مطابق با سلیقه ام داشته باشه؛ و در حین تحقیقاتم به جواهری زمردی رسیدم.

پیش خودم فکر کردم اگر هر کسی که از یک جواهری خرید میکنه تجربه ی خریدش رو با بقیه به اشتراک بگذاره، مردم خیلی راحتتر میتونن جواهری دلخواهشون رو پیدا کنن و یک خرید مطمئن و لذت بخش رو تجربه کنن.

پس تصمیم گرفتم در این مقاله تجربه ی خرید خودم رو از گالری حلقه ازدواج زمردی با شما به اشتراک بذارم تا هم بدونین که در انتخاب جواهری باید چه فاکتورهایی رو در نظر بگیرین، هم اینکه با جواهری محبوب من بیشتر آشنا بشین.

ویژگی های جواهری زمردی

برخلاف چیزی که عموم مردم فکر می کنند، کیفیت محصول و معتبر بودن جواهری، تنها فاکتورهایی نیستند که باعث جلب رضایت مشتری و خرید مجدد آنها می شوند. گرچه این دو مورد جزو اصلی ترین موارد هستند، اما نکات دیگری هم در این بین وجود دارد که در ادامه هر یک از آنها را با هم بررسی میکنیم.

  • مشاوره ی تخصصی

خرید جواهر برای عموم مردم یک خرید گنگ است. چون در خرید جواهر ما باید هزینه ی زیادی پرداخت کنیم و به عنوان فردی که تخصصی در جواهرات ندارد، نمی توانیم شناخت درستی نسبت به قطعه جواهری که می خواهیم بخریم داشته باشیم و این موارد همگی باعث ایجاد نگرانی در ما می شود.

یکی از خصوصیات ویژه ی جواهری زمردی (zomorodi.com) این است که با انجام مشاوره و دادن اطلاعات کامل و تخصصی در مورد جواهرات مورد نظرتان، خیال شما را از بابت خریدتان راحت می کنند.

آن ها نه تنها با صبر و حوصله اطلاعات خوبی در رابطه با طلا و سنگ روی حلقه ازدواج زمردی به ما می دهند، بلکه فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت جواهر را هم به طور کامل توضیح می دهند تا از پولی که قرار است برای حلقه خرج کنیم اطمینان داشته باشیم.

  • صبوری و برخورد خوب فروشندگان

همانطور که گفتم خرید جواهر و به خصوص سرویس و حلقه ازدواج حساسیت بالایی دارد و هر کدام از ما باید زمان زیادی را صرف آن کنیم. همیشه در حین خرید کلی سوال برایمان پیش میاید، می خواهیم انواع مختلفی را امتحان کنیم و …

بهترین ویژگی زمردی که حس خیلی خوبی به من داد و باعث شد یک خرید لذت بخش داشته باشم، صبوری و خوش برخورد بودن آنها بود. آنها بهترین برخورد را با مشتری داشتند و با صبر و حوصله، تمام مدل هایی را که می خواستم برایم آوردند و توضیحات کاملی در رابطه با آنها به من دادند.

گالری زمردی

  • داشتن کادر آگاه به مد و استایل

خیلی وقت ها پیش می آید که ما برای خرید نیاز به دریافت مشاوره در زمینه ی مد و استایل داریم. این موضوع که چه طرح هایی مد روز هستند، چه طرح هایی به لباس عروس و یا چهره ی ما می آیند، کدام حلقه ازدواج زمردی دست ما را زیباتر نشان می دهد و … برای خیلی از ما سوال است، که یک مشاوره ی تخصصی از طرف فروشندگان جواهری می تواند کار ما را ساده کند تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

در جواهری زمردی خیالتان از این بایت هم راحت خواهد بود. هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید در این زمینه از آنها مشاوره بگیرید.

  • کیفیت بالای جواهرات

اینکه در جواهرات شما از بهترین و مرغوبترین نوع سنگ های قیمتی استفاده شده باشد و ساخت بسیار تمیز و ظریفی داشته باشد، برای هر کسی مهمترین فاکتور خرید جواهر یا انگشتر ازدواج است.

تمام این موارد در محصولات جواهری زمردی دیده می شود. آنها از ماهرترین افراد در ساخت جواهرات کمک می گیرند تا ظریف ترین و زیباترین جواهرات را در اختیار ما بگذارند.

علاوه بر کیفیت بالای ساخت، تمام الماس های کار شده در جواهرات زمردی و یا به طور خاص حلقه ازدواج زمردی، از بالاترین سطح کیفی برخوردار هستند.

الماس های زمردی از نظر درجه ی رنگی H به بالا هستند و از نظر درجه ی پاکی BS2 به بالا. علاوه بر آن تمام جواهرات زمردی که بالای ۰/۳ قیراط وزن دارند، از جمله حلقه ازدواج زمردی خود من، دارای شناسنامه ی معتبر و بین المللی GIA هستند.

این شناسنامه ها امکان خرید و فروش قطعه جواهرتان را در هر کجای دنیا برای شما فراهم می کنند!

برخلاف چیزی که خیلی از مردم تصور می کنند، قرار نیست هزینه ی اضافه ای هم بابت شناسنامه ی GIA به جواهری پرداخت کنیم.

  • داشتن خدمات پس از فروش

خیلی از ما ممکن است پس از خرید، پشیمان شویم و یا بعد از چند سال دیگر از خریدمان لذت نبریم و بخواهیم آن را پس دهیم. این مورد که زمردی، جواهرات خود را به راحتی و در هر زمان که بخواهیم از ما خریداری می کند قوت قلب زیادی برای من بود تا بتوانم راحت تر خرید کنم.

اگر چند سال دیگر از خریدم خوشم نیاید و نتوانم آن را به راحتی و با قیمت خوبی بفروشم مشکل بزرگی خواهد بود، چون مبلغ آن بالا است و نمی توان بدون استفاده آن را در گوشه ی خانه رها کرد.

خرید از یک جواهری با اصالت می تواند تضمینی باشد برای این موضوع که آنها جواهر خریداری شده ی شما را پس می گیرند یا تعویض می کنند.

شما در نظر بگیرید که از یک جواهری خرید کردید که چند سالی است شروع به کار کرده است، احتمال اینکه این جواهری تا چند سال دیگر ورشکسته شود و یا تصمیم به تغییر حوزه ی کاری بگیرد بسیار بیشتر از یک جواهری است که چندین و چند سال است در این صنف مشغول به کار است.

جواهری زمردی هم با بیش از یک قرن و نیم فعالیت خانوادگی در صنعت طلا و جواهر کشور، یک جواهری معتبر و شناخته شده است که می توانیم به راحتی برای خرید و ضمانت بازگشت و تعویض قطعه جواهرمان به آنها اعتماد کنیم.

جواهرات زمردی

  • خدمات پس از فروش رایگان

خدمات پس از فروش این جواهری رایگان است و شما هر زمان که بخواهید می توانید برای خدماتی مثل تمیز کردن سالیانه ی حلقه ازدواج زمردی یا هر قطعه جواهر دیگری که خریداری کرده اید، و یا سایز کردن انگشتر به آنها مراجعه کنید و از خدمات رایگان زمردی لذت ببرید.

  • مشاوره آنلاین قوی

بسیاری از جواهری ها در این بخش ضعیف عمل می کنند. ممکن است در مراجعه ی حضوری برای شما وقت بگذارند اما برای خرید آنلاین حوصله به خرج نمی دهند.

من تجربه ی این مورد را با زمردی داشتم. گرچه در نهایت برای خرید به مغازه مراجعه کردم اما برای خرید آنلاین، چه تلفنی و چه از طریق واتساپ برای من وقت زیادی گذاشتند و مثل مراجعه ی حضوری به من توضیحات کاملی در مورد چند حلقه ازدواج زمردی مورد نظرم دادند.

به نظر من این موضوع که برای خرید آنلاین حتی وقت بیشتری هم گذاشته شود بسیار مهم است. چون همه ی ما اعتماد کمتری به خرید آنلاین داریم و توضیحات بیشتر فروشنده می تواند اعتماد ما را جلب کند تا با خیال راحت خرید کنیم.

  • ارسال با پست مخصوص طلا و جواهر

اگر خرید آنلاین از این جواهری را انتخاب می کنید، می توانید از ارسال آن مطمئن باشید. زمردی جواهرات خود را با پست مخصوص طلا و جواهرات برای شما میفرستد و تا زمان رسیدن به دست شما آن را گارانتی می کند.

  • ارائه فاکتور خرید

چه خرید شما دارای سنگ شناسنامه دار باشد و چه بدون آن، زمردی به شما فاکتور خرید ارائه می دهد که در آن مشخصات طلا و سنگ قیمتی به کار برده شده در جواهرتان به طور کامل نوشته شده است.

با توجه به تجربه ای که من در خرید حلقه عروسی ام داشتم، این نکات مهمترین مواردی هستند که بر روی تجربه ی خرید مشتری تاثیر می گذارد و تمام این موارد در کنار هم باعث شد تا من تصمیم بگیرم برای خرید سرویس عروسی خودم هم مجدد به این جواهری مراجعه کنم.

این جواهری طراحی های متنوع و بی نظیری دارد که هر بار در انتخاب بین این همه زیبایی مردد می شوم. اما به کمک مشاوره ی تخصصی آنها قطعا می توانم خیلی راحت و سریع به انتخاب ایده آل خودم برسم.

گالری جواهرات زمردی

اگر دوست دارید که حلقه ازدواج زمردی من، که از کالکشن انگشترهای سولیتر (solitaire) زمردی است را ببینید، به لینک زیر سر بزنید:

https://zomorodi.com/fa/products/wedding-rings

جواهرات زمردی خیلی متنوع تر از این حرف ها است و علاوه بر جواهرات عشق و ازدواج شما می توانید طلا و جواهرات متنوع دیگری را نیز در گالری زمردی ببینید. برای دیدن این نمونه های متنوع به شبکه های اجتماعی آنها سر بزنید:

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، مشاوران زمردی با صبر و حوصله پاسخگوی شما هستند:

۰۲۱-۵۵۶۲۲۷۱۵

۰۹۱۲۱۵۰۹۳۶۴

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *