رپرتاژ

راه های انتقال بیماری کرونا

بیماری کرونا از دو راه اصلی بین افراد منتقل می شود ۱- از طریق تنفس ۲- از طریق تماس با دست ها و سطوح آلوده

  • انتقال از طریق تنفس :

مهمترین روش انتقال ویروس کرونا از طریق هواست. ویروس کرونا بعلت آنکه دارای ذرات سنگینی می باشد در هوا سریع پایین می آیند و به همین دلیل ناحیه امن در تعامل با دیگران فاصله ۱ تا ۱.۵ متری ذکر شده است تا از احتمال انتقال ویروس از راه هوا جلوگیری بعمل آید .این بدان معنی است که  وقتی ما با دیگران گفتگو می‌کنیم ویا هنگام سرفه و عطسه کردن ، مخاط و ذرات آلوده  به کرونا وقتی که خارج می‌شوند در فاصله حدود یک تا یک و نیم متری فرد سقوط می‌کنند. بنابراین راه انتقال بیماری کوید ۱۹ از طریق تنفس با رعایت فاصله ۱.۵ متری برای  صحبت با دیگران کاملا بسته خواهد شد و در این مسیر استفاده از ماسک نیز می تواند عامل موثری باشد .

انتقال ویروس کرونا از طریق هوا

  • انتقال بیماری از طریق تماس

یکی از مهمترین مسیرهای  انتقال بیماریی کرونا که از قدرت شیوع بالایی برخوردار است  از راه تماس می باشد .  که کمتر به آن توجه می شود . در اغلب موارد دستان ما می توانند آلوده باشند و این دستهای آلوده را به چشمان ، دهان و صورتمان می زنیم و علاوه بر این با گذاشتن دست آلوده در روی میز و صندلی و سایر وسایل غیر شخصی عاملی برای آلوده نمودن دیگران به این بیماری مهلک می شویم .

برای جلوگیری از انتقال بیماری از طریق دستها باید از دو روش زیر استفاده نمود .

انتقال بیماری از طریق دستها

  • شستشوی دستها بعد از استفاده از سرویس بهداشتی و آلودگی های فیزیکی دست مانند روغن اندود شدن دست ها و آلودگی های فیزیکی و موارد مشابه حتما باید دست ها را به مدت حداقل ۲۰ ثانیه با مواد شوینده مرغوب بشوییم.
  • استریل کردن دست ها به وسیله محلول های ضد عفونی کننده باید به گونه ای باشد تا از انتشار بیماری جلوگیری کند. به همین دلیل لازم است از دستگاه های ضد عفونی کننده پدالی استفاده شود

دستگاه ضد عفونی کننده اسپرایش بصورت پدالی طراحی شده است و با توجه به طراحی زیبا و خاص آن می تواند بهترین گزینه برای جلوگیری از انتقال بیماری از طریق دست باشد . جهت اطلاعات کامل تر و همچنین برخورداری از تخفیفات شگفت انگیز نوروزی اسپرایش با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۶۲۲۲ تماس گرفته و یا بر روی لینک سحرایین فناوران گوهر کلیک نمایید .

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *