رپرتاژ

رنگ بندی و کدینگ محصولات در سایت روشان فام

روشان فام به عنوان یک کارخانه تولید رنگ در مشهد مشغول به فعالیت است. در حال حاضر قطب قدرتمند تولید رنگ در کشور شناخته می شود. از این رو خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات میتوان به رنگبندی و کدینگ محصولات در سایت روشان فام اشاره کرد.

شاید در نگاه اول برایتان سوال باشد که رنگبندی و کدینگ چیست؟ از آنجایی که حجم قابل توجهی از سفارشات این کارخانه به صورت آنلاین و از طریق سایت صورت میگیرد، برای راحتی در انتخاب رنگ، بخش رنگبندی را به در سایت قرار داده‌اند. این کار با عث سهولت و آگاهی کامل در انتخاب می شود.

همچنین در بخش کدینگ به صورت مختصر تمامی محصولات تولیدی کارخانه روشان فام، به همراه مشخصاتشان توضیح داده شده اند. با این کار مشتریان از کاربرد و ویژگی های محصول انتخابی آگاهی مناسب خواهند داشت. برای اطلاع بیشتر از رنگبندی و کدینگ محصولات تا پایان همراه ما باشید.

رنگبندی محصولات روشان فام

میدانیم که هر رنگی تاثیر متفاوتی بر احساس افراد میگذارد. پس برای انگیختن یک حس خاص در هر انسان باید با دقت رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. اکثر مواقع انتخاب رنگ برای افراد دشوار است. ما دقیقا نمیدانیم که رنگ داخل سطل چه رنگی است و این کمی دشوار است.

گاها هم میخواهید چند رنگ را در کنار یکدیگر انتخاب کنید. یکی از بهترین قابلیت هایی که در سایت روشان فام در نظر گرفته شده است، انتخاب رنگ براساس پالت رنگی است. یک طیف رنگی قابلیت آن را دارد که شما به راحتی رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

انواع رنگبندی محصولات در سایت روشان فام به صورت زیر است:

زردها

طیف مختلف رنگ زرد شامل زرد روشن، زرد لیمویی، طلایی، کرم و زرد تیره است. معمولا از رنگ زرد برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می شود و نشانه شور جوانی، آفتاب و شادی و گرماست. اما هر یک از رنگ های مختلف طیف زرد تاثیرات مختلفی برا احساس انسان ها میگذارد. پس دقت در انتخاب آنها امری ضروری است.

رنگبندی زردها در سایت روشان فام از کد ۱۰۰۰ شروع شده و تا ۱۰۳۷ ادامه دارد. با توجه به رنگ و کد میتوانید محصول خود را به راحتی سفارش دهید.

نارنجی ها

از ترکیب دو رنگ گرمِ زرد و قرمز، نارنجی به دست می آید. این رنگ اشتهاآور، پرانرژی، روحیه‌بخش، خوشبینی و ایجاد روابط عمومی بالا می کند. معمولا از این رنگ در اتاق های کار برای جلوگیری از خواب آلودگی و همچنین برای ایجاد ارتباط گرم و صمیمی در بین اتاق های نشیمن استفاده می شود.

روشان فام

استفاده از رنگ نارنجی به سلیقه افراد بستگی دارد و در نگاه برخی افراد رنگی فانتزی است. برای دیدن بیشتر تنوع رنگ های نارنجی و انتخاب از طیف جذاب و گرم این رنگ در سایت روشان فام مشکلی ندارید. کدینگ رنگ نارنجی از ۲۰۰۰ شروع شده و تا ۲۰۱۳ ادامه دارد.

قرمزها

قرمز یکی از رنگ های اصلی و در دسته رنگ های گرم قرار میگیرد. مکمل این رنگ سبز است. قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره طیف های رنگ قمز هستند. در مکان هایی که نیاز به شور و جنبش، عشق و حساسیت نیاز دارید به کار بردن این رنگ توصیه می شود.

کدینگ رنگ های قرمز در سایت روشان فام از ۳۰۰۰ شروع شده و تا ۳۰۳۳ ادامه دارد.

بنفش ها و صورتی ها

رنگ بنفش بین قرمز و آبی قرار دارد. طیف رنگ یبنفش عبارت است از نیلی کمرنگ، بادمجانی، بنفش کدر، سرخابی، ارکیده، آبی بنفش، آبی دودی و … میباشد.

رنگ صورتی یا رنگ چهره‌ای مخلوطی از رنگ های سفید و سرخ است. این رنگ نماد جذابیت، ادب، حساسیت، عاشقانه و … است. طیف رنگ بنفش ها و صورتی ها در سایت روشان فام از ۴۰۰۱ شروع شده و تا ۴۰۱۲ ادامه دارد.

سایت روشان فام

آبی ها

یکی از رنگ های بسیار محبوب اکثر مردم رنگ آبی است. در طبیعت رنگ آبی را میبینید اما در میوه ها به ندرت رنگ آبی به چشم میخورد. طیف رنگ آبی روشن، تیره، تند، سیر، مات، کمرنگ، پررنگ، جیغ، مایع به کدر، متالیک و … است.

در سایت روشان فام تمامی طیف رنگ آبی از ۵۰۰۰ هزار تا ۵۰۲۶ قرار داده شده است. به راحتی میتوانید در بین تنوع محصولات، رنگ مورد نظرتان را پیدا کنید.

سبزها

سبز رنگی شگفت انگیز است که طیف های متنوعی دارد. از همین رو موارد کاربرد آن بسیار زیاد است. رنگی آرامبخش است و با توجه به تنوع طیف آن هم میتواند در دسته رنگ های گرم و سرد قرار گیرد. رنگبندی سبز در سایت روشان فام از ۶۰۰۰ شروع شده و تا ۶۰۳۸ ادامه دارد.

خاکستری ها

رنگ خاکستری در بین رنگ های سیاه و سفید قرار میگیرد. یک رنگ کاملا خنثی است که طیف رنگی آن عبارت است از خاکیتری مات، نقره ای، توسی، دودی، سربی و لجنی تیره و سیاه. در سایت روشان فام میتوانید طیف رنگی خاکستری را از کد ۷۰۰۰ تا ۷۰۴۶ مشاهده کنید.

رنگ خاکستری روشان فام

قهوه ای ها

قهوه ای از ترکیب رنگ قرمز، سیاه و زرد تشکیل می شود و میتوانید با کم و زیاد کردن آن انواع رنگ های قهوه ای را بسازید. طیف رنگ قهوه ای عبارت است از کاهی، کرم، گندمی، برنزه، بادمجانی، خردلی، هلویی سیر، بادامی، عسلی، کاکائویی، آلبایی و … .

در سایت روشان فام کدهای رنگ قهوه ای از ۸۰۰۰ شروع شده و تا ۸۰۲۹ ادامه دارد.

سفید و خنثی ها

سفید روشن ترین رنگ است و نقطه مقابل مشکی قرار دارد. رنگ سفید هم دارای طیف است که عبارت است از سفید، صورتی محو، یشمی محو، سفید نعنائی، آبی محو، نیلی محو، سفید بنفشه، خاکستری محو، بژ باز، هلی، بژ روشن، پوست پیازی، استخوانی، بژ تیره، کتانی، صورتی مات و بژ.

کدینگ رنگ سفید در سایت روشان فام از ۹۰۰۱ شروع شده و تا ۹۰۲۳ ادامه دارد.

کدینگ محصولات روشان فام

یکی دیگر از خدمات روشان فام ، کدینگ محصولات است. اما کدینگ یعنی چه؟ کدینگ روشی است که برای سازمان‌دهی، دسترسی آسان و نظام بخشی کالا استفاده می شود. شما میتوانید برای مشاهده تمامی محصولات تولیدی کارخانه روشان فام به قسمت کدینگ مراجعه کنید.

فرایند کدینگ شامل مراحل شناسایی، طبقه بندی است. مهمترین مزایای کدینگ عدم استفاده از جملات طولانی و توصیفی برای کالاهاست. نتیجه آن ساده و دقیق تر شدن فرآیند شناسایی است. در سایت روشان فام ویژگی‌ها و کاربردهای هر محصول به همراه توضیحی مختصر از کالا بیان شده است.

همچنین میتوانید محصولات مرتبط آن را هم در انتها مشاهده کنید. کدینگ محصولات در سایت روشان فام شامل موارد زیر است:

  • رنگ صنعتی
  • رنگ های ساختمانی
  • رنگ های ترافیکی
  • تینرها
  • چسب ها و بتونه ها
  • رزین ها

نشانی روشان فام

روشان فام با تولید بهترین رنگ های صنعتی و دوام بالا توانسته است به تولید و صادرات بالایی دست پیدا کند. نشانی و شماره تماس این کارخانه در پایین صفحه قرار داده شده است. برای خرید و اطلاع از رنگ های صنعتی روشان فام میتوانید به شماره های زیر تماس حاصل فرمایید یا برای پاسخگویی سریع تر به ایمیل این شرکت مراجعه فرمایید تا با نحوه خرید و اطلاع از قیمت ها بتوانید خرید خود را انجام دهید.

تماس با ما
کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، صنعت ۹ و ۱۱
دفتر مرکزی تیر: مشهد، بلوار هفت، برج آرمیتاژ، واحد ۸۰۶
۰۵۱-۴۶۱۳۹۲۰۰-۳

موبایل: ۰۹۱۵۳۱۱۹۲۰۷

ایمیل: info@rawshan.com

تلفن: ۰۵۱۴۶۱۳۹۲۰۲

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *