رپرتاژ

پارتیشن اداری ونکاتی که ژاویز به آن پرداخته است

لیمو HR

اگر فقط یک فضای پلان باز برای کار دارید , چگونه می توانید دو فضای کار مشترک پر سر و صدا را با مناطقی که نیاز به حریم خصوصی دارند همه در یک اتاق فراهم کنید؟ بدون انجام هیچ کار ساختمانی بزرگ و بازسازی کامل دفتر؟ جواب سوال پارتیشن اداری هستش.

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن‌های اداری سریع‌ترین، آسان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای ایجاد فضای کاری کاربردی هستند. پارتیشن های اداری می توانند موقت یا دائمی باشند و تقریباً در اندازه های مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. آنها در سبک های مختلف موجود هستند .از جمله پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن آلومینیومی و پارتیشن ام دی اف ( چوبی) بسته به ظاهر و پوشش مورد نیاز شما.

انواع پارتیشن اداری

  • پارتیشن شیشه ای

  • پارتیشن آلومینیوم

  • پارتیشن ام دی اف (چوبی)

پارتیشن اداری ام دی اف( چوبی)

ایده آل برای هر محیط کاری، پارتیشن های ام دی اف را می توان استفاده کرد تا ظاهری سنتی تر به دفتر بیاورد و در عین حال حس گرما و درجه یک را ایجاد کند. آنها سال ها در صنعت طراحی و تجهیز اداری مورد علاقه بوده اند، زیرا به راحتی در طراحی هر دفتری جای می گیرند و در عین حال حس طبیعی را به شما می دهند.

پارتیشن اداری ام دی اف

سیستم های پارتیشن بندی چوبی بسته به نوع پوششی که به دنبال آن هستید، در انواع روکش های مختلف مانند چوب طبیعی یا ام دی اف روکش دار موجود هستند. پارتیشن‌های ام دی اف را به راحتی می‌توان جدا کرد و به هر موقعیت دیگری در دفتر منتقل کرد.

نکته مهم در مورد سیستم های پارتیشن بندی ام دی اف این است که آنها به پارتیشن های چوبی کامل محدود نمی شوند و همچنین می توانند با روکش های مختلف ترکیب شوند تا حس بهتری به اتاق بدهند. این سیستم‌ها همچنین برای ایجاد محیط‌های عایق صدا عالی هستند.

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن‌های آلومینیومی ثابت می‌کنند که یکی از بادوام‌ترین سیستم‌های پارتیشن‌بندی موجود هستند، اگرچه هنوز هم انعطاف‌پذیری زیادی در نصب، جداسازی و جابجایی در صورت نیاز دارند. آنها در واحدهای خام و با روکش در دسترس هستند و سریع و آسان نصب می شوند.

تمام قاب‌های آلومینیومی را می‌توان با پوشش پودری مطابق با نیازهای شما رنگ کرد و پوشش داد، و اتصالات را می‌توان با روکش‌های آلومینیومی پوشاند تا در صورت لزوم، دیوارها یکدست شوند. نکته مهم در مورد پارتیشن‌های آلومینیومی، انواع روکش‌ها و سبک‌های موجود است، و زمانی که با پرده‌های آلومینیومی ست می‌شوند، زیبایی خاصی پیدا می‌کنند تا جایگزینی براق و شیک برای پرده‌های معمولی برای افزایش حریم خصوصی ارائه کنند.سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی ، میزان کاهش صدا را تا ۵۲ دسی بل ارائه می دهند.

پارتیشن اداری شیشه ای

ساختمان های آسمان خراش با دفاتر شیشه ای به دلایل مختلف فضای مطلوبی برای راه اندازی دفتر زیبا برای بسیاری از شرکت ها هستند. هیچ شکی در این واقعیت وجود ندارد که آنها از نظر زیبایی شناسی برای مشتریان جذاب و چشمگیر به نظر می رسند و تصور یک شرکت معتبر و خوب را القا می کنند.

با این حال، انتقال شرکت خود به ساختمان دیگری همیشه امکان پذیر نیست، به همین دلیل است که پارتیشن های شیشه ای یک راه عالی برای زیباتر کردن فضای اداری شما بدون اضافه خرج برای شما مناسب هستند.

با استفاده از تکنولوژی مدرن، می توانید با استفاده از مات یا چاپ به ظاهر متفاوتی دست پیدا کنید تا سبک ها و طرح های منحصر به فردی را به ظاهر پارتیشن اداری خود اضافه کنید. انتخاب مورد علاقه ی بسیاری از سازمان‌ها این است که لوگوها یا رنگ‌های کلیدی خود را روی پارتیشن‌هایشان نمادگذاری کنند، تا طراحی و دفترشان مرتبط باشد.

مزایای پارتیشن اداری

یکی از مزایای بزرگ پارتیشن های شیشه ای توانایی آنها در استفاده حداکثری از نور طبیعی است. هیچ کس دوست ندارد در یک محیط کسل کننده و تاریک کار کند.نور مصنوعی فقط برای یک فضای کوچک می تواند کارهای زیادی انجام دهد، بنابراین ایده خوبی است که با پارتیشن اداری شیشه ای تا آنجایی که ممکن است نور طبیعی را افزایش دهید.

مزایای پارتیشن اداری

  • مقرون به صرفه: قیمت مناسب نسبت به ایجاد تعمییرات ساختمانی دارد.
  • نصب و جابجایی: انجام این تقسیمات بسیار راحتتر اسی و زمان کمتری میاز دارد و درصورت نیاز برای ایجاد تغییرات در ساختمان به راحتی قابلیت این کار وجود دارد.
  • حریم خصوصی: به واسطه ی عایق بندی صوتی مناسب و توانایی ایجاد اتاق های خصوصی برای جلسات و… حریم خصوصی به راحتی دست یافتنی هستش.
  • زیبایی ظاهری: به دلیل تنوع بالا و قابلیت ایجاد نقش و نگار و رنگهای مختلف میتوان نمایی زیبا به راحتی ایجاد کرد.
  • نور: بیشتر در مورد پارتیشن اداری این موضوع صدق میکند که میتوان اتاقی پر نور با نور طبیعی ایجاد کرد.

کلام آخر

برای کسب راهنمایی بیشتر در خصوص مبلمان اداری و انواع پارتیشن اداری میتوانید با شرکت ژاویز با شماره ۰۲۱۴۴۹۵۵۷۵۴  و یا با مراجعه به وبسایت ژاویز به آدرس https://javizco.com مراجعه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۸ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *