اخبار استارتاپیاینوتکس 2022

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود

به منظور آشنایی بیشتر مخاطبین نمایشگاه اینوتکس با پارک فناوری پردیس

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» در روزهای ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، از سال گذشته یکی از برنامه‌های حاشیه نمایشگاه اینوتکس تور بازدید از پارک فناوری پردیس است. در این برنامه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با اکوسیستم نوآوری و فناوری پارک آشنا شوند. آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه‌ فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فازهای مختلف پارک و آشنایی با برنامه ریزی های پارک برای گسترش در فازهای آینده و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک از موارد تورهای بازدید نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ است.

این نمایشگاه یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

هدف از این رویداد، تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها، تا افزایش همکاری و مشارکت و نیز گفتگو و شبکه سازی بین بازیگران اصلی این زیست بوم است.

تور بازدید ار پارک فناوری پردیس شامل «گشت شهری در پارک»، «بازدید از فضای کار اشتراکی کوآپ» و «بازدید از فضای داخلی و آشنایی با محصولات برخی شرکت‌های مستقر» می شود. شرکت‌های منتخب جهت بازدید در حوزه‌های علوم زیستی، تجهیزات پزشکی، مکانیک پیشرفته، مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال می‌باشند.

لازم به ذکر است، تور بازدید از پارک فناوری پردیس، سه‌شنبه الی جمعه (۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت ماه) در بازه‌های زمانیِ ۱۱ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶ تا ۱۸ انجام می‌شود. لازم به ذکر است تور بازدید مختص کلیه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس در تمام سنین است و افراد یا گروه های متقاضی برای ثبت نام شرکت در این برنامه باید ابتدا به عنوان متقاضی حضور در نمایشگاه اینوتکس در سایت inotex.com ثبت نام و پس از آن در قسمت تور بازدید نیز ثبت نام و سانس مورد نظر خود را انتخاب نمایند و در ساعت مقرر در محل برگزاری تور حضور داشته باشند.

گفتنی است پارک فناوری پردیس به عنوان مهمترین و بزرگترین پارک فناوری کشور تا کنون میزبان بیش از ۴۰۰ واحد فناور و دانش بنیان از بین بیش از ۲۰۰۰ متقاضی در حوزه های مختلف فناوری های پیشرفته بوده و با افق توسعه ۱۰۰۰ هکتاری، در صدد ایجاد «ناحیه نوآوری پردیس» می باشد. برگزاری رویداد اینوتکس در محل پارک فناوری پردیس، فرصت مغتنمی را جهت بازدید عمومی مخاطبان از فعالیت ها، محصولات و خدمات کارآفرینان و متخصصان مستقر در این پارک به ارمغان خواهد آورد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *