اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیراخبار فین تک

رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام آی تی

پنجشنبه ۲۰ اردبیهشت مرکز پردازش شاپ ام آی تی طی مراسمی با حضور مدیران، فعالان و اینفلوئنسرهای حوزه فناوری در محل انبار این مجموعه رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم هانی سامری، مشاور مدیر عامل مرکز پردازش شاپ ام آی تی درباره هدف اصلی این مجموعه گفت: هدف ما تسهیل فرآیند خرید و فروش محصولات حوزه فناوری با به کارگیری نیروهای جوان و مستعد است.

سامری درباره مسیری که ام.آی.تی در طی این سالها طی کرده است توضیح داد: این شرکت سال ۸۹ شروع به کار کرده است و در سال ۹۱ خدمات پس از فروش را اضافه نموده و بخش قطعات را نیز سال ۹۳ به شرکت افزوده است همچنین فروشگاه آنلاین مجموعه در سال ۹۶ شروع به کار کرده است البته ای نماد ما ۷ سال سابقه دارد و شعار ما بی واسطه خرید کن است.

سپس ایمان صادقی، مدیر گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت به ریبرندینگ خدمات سرویس و گارانتی اشاره کرد و گفت: وجه تمایزی که ما نسبت به رقبا  ایجاد کرده ایم خدماتی است که دیگر گارانتی ها نمی دهند برای مثال تصمیم گرفتیم مرکز اسمبلینگ حرفه ای را انجام دهیم که خروجی خوبی داد و حتی به عنوان سمبل، تلفیق هنر و تکنولوژی تابلوی هنری از مادربرد ساختیم و رونمایی کردیم.

در ادامه مراسم هامون مهدی خانی، بنیانگذار شبکه پرداخت تی پول و شبکه پرداخت یکپارچه ریمیت گفت: از سال ۹۷ موفق شده ایم با تمرکز به مشکلاتی که ام.آی.تی در قسمت پرداخت کسب وکارهای حوزه فناوری شناسایی کرده بود یک سرویس جامع مدیریت پرداخت را ایجاد نماییم که دیگر کسب وکارها با مشکلات مالیاتی روبرو نباشند.

ارائه مرکز پردازش شاپ ام آی تی

و در پایان مراسم رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام آی تی سپیده نصیری، مدیر مارکتینگ درباره برنامه های جدید مارکتینگ این شرکت گفت: دو برنامه مهم در سال ۱۴۰۳ داریم یکی زنجیره تامین است که به صورت کلی و عمومی محصول را از خارج تهیه و در فروشگاه ها قرار می دهیم، ولی در این حالت خواب پول بالاست و از مصرف کننده نیز، چون نیازسنجی صورت نگرفته است مناسب نیست؛ بنابراین ما از سمت خریدار شروع می کنیم نیازسنجی درست صورت می گیرد و با استفاده از هوش مصنوعی دیتا ها را آنالیز کرده و پیشنهاد خوبی برای تامین کننده ارائه می دهیم؛ و در برنامه های بعدی بتوانیم وارد کاربران خانگی شده و به عنوان برند محبوب بین آن ها شناخته شویم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر
مطالب پیشنهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *