رپرتاژ

هر نوع کتابی را می توانید در یونی بوک بخرید یا بفروشید

لیمو HR

خرید و فروش هر کتابی که مد نظرتان باشد در فروشگاه یونی بوک امکان پذیر است. درست است که هیچ چیز نمی­تواند جای کتابخانه­ های قدیمی و حال و هوای خوب آن­ها را بگیرید، اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم، امروزه همه­ ی کسب و کارها به سمت آنلاین شدن رفته­ اند و نمی­توان خرید و فروش کتاب در اینترنت را در این جا معقوله­ ای جداگانه به حساب آورد.

در این جا با برند یونی بوک و خدمات آن بیش­تر آشنا خواهید داشت. همه­ ی تلاش ما این است که با ارائه این خدمات، به راحتی به کتاب های مورد نظرتان، آن هم با قیمتی باورنکردنی دست پیدا کنید. همچنین می­توانید در صورت تمایل به فروش کتاب­ هایتان، به کتاب خانه­ ی اینترنتی که در اختیارتان است، مراجعه کنید و آن­ها را در اختیار خوانندگان دیگری قرار دهید.

خلاصه ای از تاریخچه یونی بوک

تاریخچه این برند به سال ۱۳۹۹ برمی­گردد. در این سال بود که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. لازم به ذکر است که مخاطبان اصلی این فروشگاه اینترنتی، دانشجویانی هستند که به دنیای کتاب و کتاب خوانی علاقه منداند. برندی که از آن صحبت می­کنیم زیر مجموعه شرکت آدرینا جویان دانش است که با هدف حمایت از دانشجویان، در این مسیر قدم گذاشته است.

در حال حاضر یونی بوک دارای ۲۷ شعبه در سراسر کشور است. تعدد تعداد شعبات به این دلیل است بدون دردسر و با هزینه­ های به صرفه ­تر نسبت به تهیه کتاب­ های خود اقدام کنند. با مراجعه به شعبات، می­توانید کتاب­ هایی که سفارش داده ­اید را به صورت حضوری تحویل بگیرید.

تاریخچه یونی بوک

خرید و فروش هر نوع کتابی در یونی بوک امکان پذیر است

با توجه به آمار پایین مطالعه کتاب در کشورمان، بر آن شدیم تا با ایجاد شرایطی آسان­ تر، علاوه بر صرفه جویی در هزینه، با ایجاد تنوع در خرید و فروش کتاب­ها، تمام افراد جامعه به خصوص دانشجویان که قشر مهمی از جامعه هستند را به کتاب خوانی ترغیب کنیم. در طول این سال­ ها همه از معضلات کتاب خوانی صحبت می­کنند، اما کمتر شاهد این بوده ­ایم که واقعاً برای این معضل راهکاری ارائه شود.

ما همیشه این دغدغه را به دنبال داشته ­ایم که نخواندن کتاب می­تواند چه مشکلاتی را در زندگی­­ حال و آینده­ مان به وجود آورد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم فروشگاه اینترنتی یونی بوک را به عنوان مکانی در نظر بگیریم که تمامی افراد با هر سطح دانش و هر میزان درآمدی، بتوانند از آن بهره ­مند شوند.

این فروشگاه تنها به خرید و فروش کتاب­ های درسی و دانشگاهی اختصاص نیافته است، بلکه امکان تهیه هر نوع کتاب دیگری از جمله رمان­ های پرطرفدار نیز در این جا وجود دارد. در ادامه خواهید دید که به آسانی می­توانید در کمترین زمان ممکن، نسبت به خرید و فروش هر نوع کتابی که مد نظرتان است اقدام کنید.

یونی بوک

خرید و فروش کتاب نو درسی، رمان، عمومی و 

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، در این فروشگاه می­توانید با کمی جستجو به هر کتابی که مد نظرتان است، دسترسی داشته باشید. می­توانید هر نوع کتابی که مد نظرتان است را سفارش دهید و آن را در بسته­ بندی تمیز و زیبا تحویل بگیرید.

دسته بندی کتاب­ ها در یونی بوک به صورت زیر انجام شده است:

کتاب­های دانشگاهی:

  • علوم انسانی
  • فنی مهندسی
  • علم پایه
  • دروس عمومی
  • علوم پزشکی
  • پیراپزشکی
  • هنر

و  کتاب­ های عمومی:

  • رمان
  • داستان
  • آموزش زبان
  • طراحی لباس
  • شعر

کافی است تنها یک بار در میان کتاب­ های عمومی بچرخید، مطمئناً متوجه تفاوت قیمت­ ها با دیگر کتاب فروشی­ ها خواهید شد. همان طور که تمام تلاشمان این است که بهترین­ ها را با کمترین قیمت­ ها در اختیارتان قرار دهیم.

علاوه بر مواردی که در بالا بیان کردیم، برخی از دانشجویان نمی­توانند به جزوات درسی که در اختیار دارند، بسنده کنند. یونی بوک برای این مسئله هم راه حلی دارد، امکان خرید جزوات دانشگاهی در رشته­ های تحصیلی مختلف تا حد بسیار زیادی این نگرانی­ ها را از میان برده است. همان طور که گفتیم دغدغه ­ی یونی بوک پیشرفت دانشجویان عزیزمان است.

خرید و فروش کتاب دست دوم

علاوه بر کتاب­ های نو، امکان تهیه کتاب­ های دست دوم نیز در یونی بوک وجود دارد. می­توانید در میان دسته ­بندی­ هایی که در بالا بیان کردیم، کتاب مورد نظرتان را به صورت دست دوم تهیه کنید. معمولاً دانشجویان بیش­تر علاقه­ مند به تهیه کتاب­ های دست دوم دانشگاهی هستند ( ماننده: کتاب اندیشه اسلامی ۲ ویراست دوم ) و اگر خودتان در این مسیر بوده باشید، می­دانید که تهیه برخی کتاب­ ها علاوه بر هزینه­ ی بالای آن، بسیار سخت است. اما در این فروشگاه می­توانید بدون دغدغه نسبت به تهیه منابع مورد نیاز خود اقدام کنید.

علاوه بر خرید، خودتان نیز می­توانید نسبت به فروش کتاب­ هایتان اقدام کنید. در واقع شما می­توانید در این فروشگاه به یک فروشنده تبدیل شوید. احتمالاً اکنون از خودتان می­پرسید چگونه باید در یونی بوک فروشنده شوم؟

نحوه فروش کتاب های دست دوم دانشگاهی و عمومی در یونی بوک

بسیاری از شما کتاب­ هایی در خانه دارید که مدت­ ها است اصلاً از وجود آن­ها هم بی­ خبرید و تنها فضایی را در خانه ­تان اشغال کرده­ اند. در گذشته در صورتی که قصد فروش کتاب­ های خود را داشتید، تنها راه مراجعه به مغازه­ های حضوری بودند. اما اکنون می­توانید بدون هیچ دردسری کتاب­ هایتان را به صورت آنلاین بفروشید.

با فروش کتاب­ هایتان کمک بسیار زیادی به افراد می­کنید:

  • به عنوان مثال، کتاب ­هایی هستند که دیگر چاپ آن­ها متوقف شده است و از سری کتاب­ های پرطرفدار به خصوص در میان جوانان هستند.
  • علاوه بر این مورد، سالانه به منظور تولید کاغذ درختان بسیار زیادی قطع می­شوند و شما می­توانید با فروش دست دوم کتاب­ های خود، نفس تازه­ای به طبیعت ببخشید.
  • افراد بسیار زیادی هستند که به دلیل افزایش قیمت کتاب به خصوص در یک سال اخیر، توانایی خرید کتاب­ های دانشگاهی مورد نیاز و یا کتاب­ های عمومی مورد علاقه­ شان را ندارند. با فروش کتاب­ دست دوم خود می­توانید تا حد زیادی به افزایش سرانه مطالعه کشور کمک کنید.

فروش کتاب­ دست دوم

نحوه ثبت نام در سایت یونی بوک

برای آن که بتوانید در این فروشگاه یک فروشنده باشید و هر زمان که می­خواهید کتاب ­های مورد نظرتان را به فروش بگذارید، لازم است در ابتدا یک پنل کاربری مخصوص داشته باشید. کافی است در پنل فروشندگان سایت ثبت نام کنید. مراحل ثبت نام زمان زیادی از شما نخواهد گرفت، اما شما را برای همیشه به یک عضو دائمی در یونی بوک تبدیل می­کند.

مراحل ثبت نام در سایت:

  • مرحله اول: وارد سایت https://unibook.shop/ شوید.
  • مرحله دوم: در نوار بالای صفحه بر روی گزینه پنل فروشندگان کلیک کنید.
  • مرحله سوم: اگر پیش از این حساب کاربری در یونی بوک داشته باشید، تنها لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در غیر این صورت می­توانید آدرس ایمیل و گذر واژه مورد نظرتان را وارد نمایید. دقت داشته باشید که گذر واژه نسبتاً سختی را انتخاب کنید.
  • مرحله چهارم: در ادامه گزینه فروشنده شوید را انتخاب کنید.
  • مرحله پنجم: در این مرحله نیاز است نام و نام خانوادگی و همچنین نام فروشگاه انتخابی خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که منظور از نام فروشگاه، در واقع نام فروشگاه مجازی شماست و حتماً باید با حروف لاتین شروع شود. اکنون نیز شماره همراه خود را وارد کرده و در نهایت گزینه عضویت را انتخاب کنید.
  • مرحله ششم: اکنون موفق شده­ اید وارد فروشگاه شوید. بر روی گزینه بزن بریم کلیک کنید تا راه اندازی فروشگاه نشان داده شود.
  • مرحله هفتم: آدرس خیابان یا منزل و فروشگاه خود را وارد کنید. دقت کنید که آدرس به صورت کامل و درست وارد شود. گزینه ادامه را انتخاب کنید.
  • مرحله هشتم: در نهایت وارد تنظیمات پرداخت می­شوید. در این مرحله نیز لازم است اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید. این اطلاعات به منظور تسویه حساب پس از خرید کالای شما توسط مشتری مورد نیاز است.

چرا یونی بوک را انتخاب کنیم؟

در این فروشگاه امکان خرید و فروش هر نوع کتابی وجود دارد. در واقع شما با هیچ محدودیتی برای فروش کتاب­هایتان رو به رو نیستید. می­توانید هر نوع کتابی که از این پس نیازی به آن ندارید را اعم از کتاب های دست دوم دانشگاهی، رمان­های دست دوم، کتاب­های دست دوم کنکوری و … را در این فروشگاه به فروش بگذارید.

تفاوتی نمی­کند ساکن کدام شهر باشید. در هر کجا از کشور که باشید می­توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید و در هر ساعتی از شبانه روز، برای خرید و فروش کتاب­های مورد نظرتان اقدام کنید.

کلام پایانی

اگر کتاب خوان باشید و یا دغدغه­ ی کتاب خوانی در کشورتان را داشته باشید، پیشنهاد می­کنیم با یونی بوک همراه شوید. لازم نیست دیگر برای پیدا کردن کتاب مورد نظرتان روزها کتابفروشی­ ها را در سطح شهر یا حتی کشور جستجو کنید و یا با هزینه ­ی بالا آن­ها را تهیه کنید. می­توانید در این فروشگاه به راحتی کتاب مورد نظرتان را به صورت نو یا دست دوم با هزینه­ های مناسب پیدا کنید و یا خودتان کتاب­ هایی که دیگران به دنبالشان هستند و دیگر نیازی به آن­ها ندارید را به فروش بگذارید.

چرا یونی بوک را انتخاب کنیم

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *