اخبار استارتاپی

نخستین پویش ملی ۴در۴ به ایستگاه پایانی رسید

لیمو HR

روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ سالن کنفرانس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، میزبان بیش از ۱۸۰ مدیر برتر اکوسیستم استارتاپی کشور بود، مدیرانی که از برترین شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری، پارک‌های علم و فناوری و مراکز سرمایه‌گذاری کشور برای شرکت در اختتامیه نخستین پویش ملی ۴در۴ حضور داشتند.

نخستین پویش ملی آموزشی۴در۴ در اصل برنامه‌ای ۱۶ هفته‌ای برای آموزش مسیر کامل کارآفرین شدن بود که توسط مجموعه‌های بزرگی نظیر نکسینولب، اتاقک، فناپ، پادیوم، یکتانت، بیمه ملت، هاستیران، پارک علم و فناوری قزوین و همچنین دفترشما برگزار گردید و به آموزش و مشاوره رایگان بیش از ۳۵۰۰ علاقه‌مند و بیش از ۲۰۰ استارتاپ از سراسر کشور در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار منجر شد.

طی این پویش به مدت ۱۶ هفته هر چهارشنبه ساعت ۴ بعد از ظهر، کاربران به رایگان وارد پنل اختصاصی خود در پلتفرم نکسینولب شده، به صورت گام به گام در وبینارهای مرتبط با راه‌اندازی و توسعه کسب و کار حاضر و در پایان هر گام در یک آزمون کوتاه شرکت می‌کردند. در پایان هر هفته نفرات برتر بر اساس نمرات آزمون‌ها از هدایای ویژه‌ای برخوردار شده و همچنین ۳ نفر برتر بر اساس معدل تمامی آزمون‌ها در رویداد اختتامیه به صورت ویژه تقدیر می‌شدند و همچنین امکان دریافت گواهینامه دوره برای تمامی شرکت‌کنندگان فراهم گردید.

در رویداد اختتامیه این پویش، سخنرانانی نظیر جناب آقای دکتر بغدادی(مدیر محترم توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری)، جناب آقای دکتر ملازاده(ریاست محترم ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) و جناب آقای مهندس سجادی نیری(مدیرعامل محترم صندوق سرمایه‌گذاری ستارگان نوآوری داوین) به ارائه اهداف و برنامه‌های مجموعه‌های تحت مدیریت خود برای ارتقا سطح دانش و توسعه اکوسیستم نوآوری کشور پرداختند. همچنین آقای امین ربانیان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره نکسینولب به معرفی خدمات و اهداف مجموعه نکسینولب، چرایی برگزاری پویش ملی ۴ در ۴ و سرویس‌های قابل ارائه نکسینولب به مراکز رشد و نوآوری سراسر کشور پرداختند.

در بخش دیگر رویداد پنل تخصصی «نقش نهادهای حمایتی و شرکت‌های بالغ در توسعه اکوسیستم نوآوری» با راهبری آرش سروری مجری و برنامه ساز فناورانه و مدیران محترم مجموعه‌های سکوی پرتاب آینده(از هلدینگ فناپ)، یکتانت، هاستیران، اتاقک، صندوق پژوهش و فناوری گلستان و پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

در پایان نیز از شرکت‌کنندگان برتر، منتورها و مدرسان برتر و همچنین حامیان این پویش تقدیر به عمل آمد.

از حامیان این پویش بزرگ می‌توان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، شتابدهنده دیموند، صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان، پارک علم و فناوری تحصیلات تکمیلی زنجان، خانه نوآوری اصفهان، شتابدهنده تیک، مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر، پارک علم و فناوری مازندران و شرکت‌سرمایه‌گذاری خطرپذیر اجوتک ونچرز را نام برد.

لازم به ذکر است، گام دوم این پویش به زودی با موضوع «صفر تا صد انتخاب مسیر شغلی» در تابستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *