اخبار استارتاپی

دومین دوره رقابتهای استارکاپ در راه است

لیمو HR

قرعه کشی دومین دوره استارکاپ، جام فوتسال استارتاپها، با میزبانی پالسی نو، روز جمعه ۱۷ تیرماه، در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

پیمان شادیان پور مدیر عامل پالسی نو به نمایندگی از گروه اصلی طراحی و اجرای این مسابقات در مراسم قرعه‌کشی توضیحات مفصلی از چگونگی اجرای آن به حاضران ارائه کرد و اهداف خیرخواهانه آن را نیز برشمرد. سپس با حضور میهمانان ویژه مثل سرکار خانم گلاره ناظمی داور بین‌المللی فوتسال ایران، مرتضی کاظمی ،اصغر همت و فرشید زارع‌فر هنرمندان عرصه بازیگری، صادق درودگر رئیس پیشین کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، وحید رجبلو بنیانگذار بنیاد رجبلو و نمایندگان ۲۴ تیم شرکت کننده و اصحاب رسانه، مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی مسابقات با کیفیت بالاترین سطح مسابقات لیگ در ایران انجام گرفت. اسپانسر مسابقات نیز شرکت کالاتیک از تیم های مسابقات است.

این مسابقات به منظور تعامل هرچه بیشتر اکوسیستم استارتاپی کشور و ایجاد شبکه بین مدیران و فعالان این حوزه در محیطی غیر کاری و ورزشی ، همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی این اکوسیستم برگزار میشود. دوره اول این مسابقات، آبانماه ۱۴۰۰ و با رویکرد کمک به بیماران کرونایی نیازمند و همراهی کمپین اکسیژن (خرید کپسول و…) برگزار شده بود.

پالسی نو، سرمایه گذاری مبین سرمایه، تخفیفان، علی بابا، اتاقک، ورزش ۳، سرمایه گذاری فارابی، شناسا، بازی بزن بهادر، طرح تو طرح، کالاتیک، رسانه ملی، ابر آروان، بیمه دات کام، اکو استارت، آپارات، المو خلاق، کافه بازار، ستارگان غرب، هنرمندان حامی، تورک اپ، فرا صنعت کاج، مدیران خودرو و اسنپ فود، ۲۴ تیم شرکت کننده امسال هستند که قرار است در ۴ گروه متشکل از ۶ تیم، طی ۸ هفته به رقابت بپردازند.

در این دوره سود حاصل از این بازی ها به بنیاد وحید رجبلو در راستای کمک به توانیابان کشور اهدا شود، به همین منظور یک بازی جذاب و نمایشی نیز برگزار خواهد شد که در آن تیم متشکل از همه شرکت کنندگان با تیم منتخب کم توانان ذهنی و حرکتی به میدان میروند. این بازی نمادین با حضور همه تیم های شرکت کننده و خانواده هایشان در مراسم افتتاحیه به طور ویژه ای برگزار خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *