اخبار استارتاپی

نمایشگاه کاربردینو | کهکشان استارتاپی ایران

نمایشگاه کاربردینو دروازه ای برای ورود به اکوسیستم نوآوری است. خانه خلاق سرو با همکاری شتابدهنده بیوتک شو و همکاری دیگر فعالان اکوسیستم برای هم افزایی و اشتغال آفرینی این رویداد را تدارک دیده اند.

در راستای ترویج زیست بوم نوآوری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و توانمندسازی شرکت های حوزه‌ی کسب‌وکار نوآورانه و استارت‌آپی، شرکت های دانش بنیان و صنایع نرم و سخت، همچنین پرورش و تأمین نیروی انسانی با کیفیت و مستعد در راستای حمایت از افزایش کسب‌وکارها در مراحل اولیه‌ی چرخه‌ی کارآفرینی، ایجاد شبکۀ منسجم در استان قم، نمایشگاهی سه روزه جهت معرفی شرکت های استارتاپی و توانمند استان قم و ده ها رویداد جانبی، از جمله کارآموزشو در راستای جذب و شناسایی دانشجویان و اشخاص علاقمند به همکاری و سپری کردن دوره های کارآموزی با همکاری هسته ی مرکزی شتابدهنده صدران و مجموعه روبرد، نظام صنفی رایانه ای استان قم ، آژانس کسب و کار کیان، خانه خلاق خشت ، خانه خلاق اشراق، تیم دارک ساب و جمعی از نخبگان اکوسیستم با پشتوانۀ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طراحی گردیده است. این طرح به جهت ارائۀ اولیه به مجموعه های علاقمند به شرکت در این رویداد تهیه و تنظیم گریده است. امید است با همکاری ارگان ها و دستگاه های ذیربط این برنامه در تمام کشور مستمرا برپا گردد.

نمایشگاه کاربردینـو بـا دغدغـه شبکه سازی و هـم افزایی در اکوسیستم استارتاپی ، فناوری و دانش بنیانی همچنین جذب نیروی انسانی و کارآموز شهر به شهر عهده دار این اتفاق خواهد بود .

اولین نمایشگاه در بخش های مختلف از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ تیرماه و با حضور استارتاپ های مطرح اسـتـان قـم از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در بازار سلام برگزار میشود این نمایشگاه میزبان تمامی شهروندان از جمله دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه می باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *