رپرتاژ

معرفی استارتاپ ایرانی خرید گیفت کارت و یوسی!

لیمو HR

کاربران و گیمرهای ایرانی برای انجام خریدهای درون برنامه‌ای بازی پابجی و یا دیگر بازی‌ها در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس، از یوسی و گیفت کارت استفاده می‌کنند؛ زیرا به دلیل محدویدت‌ها، امکان انجام پرداخت‌های بین المللی وجود ندارد. از این رو، برای خرید این موارد بهتر است که از یک سایت و فروشگاه معتبر خرید کنید.

گیفت کارت و یوسی کاربردهای یکسانی در پلتفرم‌های مربوط به خود دارند. گیفت کارت برای انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای سرویس‌های مختلف مانند پلی استیشن، ایکس باکس و یا اسپاتیفای استفاده می‌شود. یوسی هم به نوعی ارز محلی بازی پابجی است که کاربران با آن اقدام به خرید سلاح یا دیگر موارد درون بازی می‌کنند. در این مطلب، با بررسی مزایای خرید یوسی پابجی موبایل و گیفت کارت برای پلتفرم‌های مختلف، یک استارتاپ ایرانی برای خرید این موارد را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با خیال راحت گیفت کارت و یوسی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

کاربرد و اهمیت خرید گیفت کارت و یوسی

گیفت کارت و یوسی

خرید گیفت کارت و یوسی از اهمیت بالایی در سرویس‌های مورد استفاده برخوردار است. به همین دلیل برای تهیه این موارد باید از فروشگاه معتبر خرید کنید. گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام را باید در سرویس مربوط به خود استفاده کنید. در غیر این صورت امکان استفاده از آن وجود ندارد.

امروزه بیشتر سرویس‌هایی که به صورت آنلاین خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند اقدام به استفاده از گیفت کارت برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود می‌کنند؛ برای مثال، در سرویس مایکروسافت برای این که بتوانید از برنامه‌ها و بازی‌های غیر رایگان در مایکروسافت استور استفاده کنید، می‌توانید با استفاده از گیفت کارت خرید درون برنامه‌ای را انجام دهید. برای این منظور باید از گیفت کارت مایکروسافت استفاده کنید. اما در این سرویس امکان استفاده از گیفت کارت ایکس باکس نیز وجود دارد. بنابراین، گیفت کارت ایکس باکس یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین گیفت کارت‌های دنیا است. در ادامه برخی از گیفت کارت‌ها را معرفی می‌کنیم.

گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس؛ محبوب‌ترین‌ها برای گیمرها

کاربران بازی‌های کنسولی برای این که حداکثر استفاده و لذت را از دستگاه خود ببرند، باید این سرویس‌ها را خریداری کنند. برای این کار، بهترین روش خرید گیفت کارت است. گیفت کارت‌های پلی استیشن و ایکس باکس با توجه به گستردگی کاربران آن‌ها در سرتاسر دنیا، انواع مختلفی دارند و کاربران باید از گیفت کارتی استفاده کنند که متعلق به ریجن دستگاه باشد.

با خرید گیفت کارت پلی استیشن، امکان پیش خرید بازی‌ها و آپدیت آن‌ها وجود دارد. همچنین کاربران می‌توانند از پلی استیشن پلاس نیز استفاده کنند. در این سرویس گیمرها قادر خواهند بود تا به صورت آنلاین با دوستان و دیگر کاربران به صورت گروهی یا انفرادی بازی کنند. همچنین با این گیفت کارت امکان گوش دادن به موسیقی در پلتفرم سونی و تماشای فیلم و سریال در آن وجود دارد. به همین دلیل، گیفت کارت پلی استیشن از محبوبیت زیادی برخوردار است.

در طرف دیگر، گیفت کارت ایکس باکس نیز امکانات و قابلیت‌های زیادی را برای کاربران خود ارائه می‌کند. با این گیفت کارت، کاربران قادر خواهند بود تا بازی‌های ایک باکس را خریداری کرده و آپدیت آن‌ها را دریافت کنند. همچنین امکان پیش خرید بازی‌ها نیز وجود دارد. اما با توجه به این که این گیفت کارت در سرویس مایکروسافت هم قابل استفاده است، قابلیت‌های آن را چند برابر می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید از مایکروسافت استور برنامه‌ها و بازی‌های مخصوص ویندوز را خریداری کنید. همچنین امکان تماشای فیلم و سریال و گوش کردن به موسیقی نیز در این سرویس با استفاده از گیفت کارت وجود دارد.

برای خرید و تهیه گیفت کارت‌ ارزان، باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. در ایران فروشگاه‌های زیادی هستند که می‌توانید این گیفت کارت‌ها را از آن تهیه کنید. فروشگاه یوسی پابجی وی آی پی یکی از بهترین ارائه دهندگان این گیفت کارت‌ها است.

گیفت کارت اسپاتیفای؛ بهترین گزینه برای علاقه مندان به موسیقی

گیفت کارت اسپاتیفای

یکی دیگر از گیفت کارت‌های بسیار محبوب که برای کاربران اسپاتیفای اهمیت زیادی دارد،‌گیفت کارت اسپاتیفای است. سرویس استریم پخش موسیقی اسپاتیفای یکی از بهترین سرویس‌ها در این زمینه است که کاربران و هنرمندان زیادی از آن استفاده می‌کنند. اما استفاده از بسیاری از ویژگی‌های این برنامه نیازمند پرداخت هزینه است. برای این که موسیقی مورد علاقه خود را با کیفیت بالاتر و بدون تبلیغات در میان پخش آهنگ گوش کنید، می‌توانید با خرید گیفت کارت اشتراک بخرید و از امکانات زیادی که در اختیار شما قرار می‌گیرد استفاده کنید.

برای این کار، باید ابتدا اقدام به ساخت اکانت اسپاتیفای بکنید. سپس، با خرید گیفت کارت از یک فروشگاه معتبر مانند یوسی پابجی وی آی پی،‌ گیفت کارت آن را که در قیمت‌های متفاوت وجود دارد خریداری کنید و کد آن را در اکانت خود وارد کرده تا اصطلاحا گیفت کارت را ردیم کرده باشید. اکنون می‌توانید با خرید اشتراک، از امکانات اسپاتیفای مانند دسته بندی آهنگ‌ها، ساخت پادکست، گوش دادن نامحدود به موسیقی و همچنین امکان دانلود و اشتراک گذاری آن‌ها با دوستان استفاده کنید.

یوسی پابجی؛ ارز محلی بازی پابجی برای گیمرها

گیمرها و بازیکنان بازی پابجی موبایل حتما از ارز محلی این بازی به نام یوسی و کاربردهای مهم آن اطلاع دارند. از طرف دیگر، امکان خرید این مورد برای کاربران تا حدودی دشوار است. به همین دلیل، بهترین روش، تهیه آن با استفاده از فروشگاه‌های داخلی است.

یوسی پابجی کاربردهای مختلفی برای کاربران دارد. برای مثال، می‌توانند از سلاح‌ها و پوشش‌های مختلف در بازی استفاده کنند تا بتوانند با رقبای خود وارد نبرد شوند. همچنین باعث افزایش سطح کاربران نیز خواهد شد. از طرف دیگر، با استفاده از یوسی، می‌توانید وارد بتل رویال شده و با ۱۰۰ نفر رقابت کنید. از ویژگی‌های این بخش این است که اگر برنده شوید، یوسی استفاده شده به حساب شما بازرگردانده می‌شود و اگر امتیازات بالاتری نیز داشته باشید، یوسی اضافه نیز به عنوان جایزه دریافت می‌کنید.

به همین دلیل، خرید یوسی پابجی برای گیمرهای این بازی جذاب اهمیت دارد. برای خرید این یوسی، سایت یوسی پابجی وی آی پی یکی از فروشگاه‌های معتبر در ایران است که می‌توانید مقدار دلخواه یوسی را از آن خرید کنید.

یوسی پابجی وی آی پی؛ بهترین منبع خرید گیفت کارت و یوسی

یوسی پابجی وی آی پی

بسیاری از کاربران کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و یا حتی کاربران ویندوز و دیگر سرویس‌ها، برای این که بتوانند از تمام امکانات و برنامه‌های موجود در سرویس مورد نظر استفاده کنند، باید هزینه آن را پرداخت کنند؛ اما برای کاربران ایرانی این امکان وجود ندارد. به همین دلیل، باید از یک وب سایت معتبر اقدام به خرید گیفت کارت بکنند. البته کاربران خارجی نیز برای انجام این پرداخت‌ها از گیفت کارت استفاده می‌کنند. زیرا استفاده از آن راحت‌تر است. به طور کلی خرید گیفت کارت برای این سرویس‌ها کاربرد زیادی دارد.

از طرف دیگر گیمرهایی که پابجی بازی می‌کنند، برای این که بتوانند در بازی با رقیبان خود مقابله کنند و آن‌ها را شکست دهد باید با استفاده از یوسی که ارز محلی درون بازی است اقدام به خرید سلاح‌ها و موارد دیگر بکنند. از این رو، باز هم برای این کار باید از منبع و فروشگاه معتبر استفاده کنند.

در فروشگاه یوسی پابجی وی آی پی، انواع گیفت کارت برای پلی استیشن، ایکس باکس و اسپاتیفای وجود دارد که کاربران می‌توانند با خرید آن‌ها از امکانات زیادی در سرویس مورد نظر بهره‌مند شوند. همچنین انواع یوسی در این سایت برای گیمرهای این بازی نیز برای فروش قرار گرفته است.

سایت یوسی پابجی وی آی پی، یکی از استارتاپ‌های ایرانی است که این موارد را در کنار دیگر خدمات نظیر اشتراک نت فلیکس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با خرید محصولات مورد نظر از این سایت، از امکانات آن‌ها نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته و انتقال سریع اطلاعات استفاده کنید. اگر شما هم جزء کاربران بازی پابجی هستید و یا برای سرویس‌های دیگر خود نیاز به گیفت کارت دارید، و همچنین برای تماشای فیلم و سریال از نت فلیکس، می‌توانید با ورود به سایت یوسی پابجی و انتخاب خدمات مورد نظر، از آن استفاده کنید.

منبع: https://ucpubg.vip/blog/use-xbox-gift-cards/

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *