به بیان دقیقتر، تا پیش از این یکپارچهسازی، کاربران برای مدیریت تبلیغات دیجیتال خود در زمینه تبلیغات اپلیکیشنهای موبایل از پلتفرم تپسل استفاده میکردند؛ و همچنین برای مدیریت تبلیغات وبسایت (بنری، کلیکی، ریتارگتینگ، همسان و عملکردی)، با پلتفرم مدیااد کار میکردند.
طبق نظرسنجیها و تحلیلها، هلدینگ پگاه داده کاوان شریف متوجه شد که غالب متقاضیان این دو پلتفرم (از جمله تبلیغدهندهها و ناشران) نیاز به مدیریت حسابهای تبلیغات دیجیتال خود به صورت یکجا و یکپارچه دارند. برهمین اساس تصمیم بر یکپارچهسازی حسابهای کاربری تپسل و مدیااد گرفته شد.
در آیندهای نزدیک، دسترسی به تمام سرویسهای جدید تپسل به صورت یکجا و یکپارچه در همین زیرساخت ارائه خواهد شد. امید است خدمات آمادهسازی شده، گامی هرچند کوچک، ولی موثر و پرقدرت در راستای رشد کسبوکارها و استارتاپها در روزگار سخت و پرچالش کنونی بردارد.
از مزیتهای یکپارچهسازی حسابهای کاربری تپسل و مدیااد میتوان به نکات زیر اشاره کرد:
- دسترسی به داشبوردهای مدیااد و تپسل با یک حساب کاربری
- دسترسی به سرویسهای جدید تپسل از طریق همین حساب
- یکپارچه شدن کیف پول حسابهای کاربری
- امکان افزایش اعتبار برای کمپینهای مختلف در یک کیف پول
- مدیریت آسانتر بودجه کمپینهای تبلیغاتی در تپسل و مدیااد
- مشاهده تمام گزارشات مالی به صورت یکپارچه