رپرتاژ

تافردا یکساله شد

استارتاپ استودیو تافردا در شهریورماه 1401 رویداد پیچ کامپیتیشن برگزار می‌کند.

استارتاپ استودیو تافردا که در تیرماه ۱۴۰۰ آغاز به کار نموده یکساله شد.

شرکت تدبیر انتخاب فردا که با برند استارتاپ استودیو تافردا فعالیت می کند، از دل نهادی خصوصی و صنعتی بیرون آمده است و با پشتوانه صنعتی خویش اقدام به سرمایه‌گذاری، شتابدهی و حمایت از استارتاپ‌های مرتبط با بازار خدمات پس از فروش خودرو می‌نماید.

تمرکز اصلی استودیو تافردا در حوزه افترمارکت خودرو در زمینه موضوعاتی همچون بهبود و تقویت زنجیره تامین و فروش قطعات خودرو، تعمیر و نگهداری بهینه خودرو، خدمات پرداخت مرتبط با خودرو و ارائه خدمات ارزش افزوده به صاحبان خودروها می باشد.

علاوه بر حوزه خودرو، استودیو تافردا در سه حوزه گردشگری، فینتک و خدمات نوآوری نیز به سرمایه گذاری و فعالیت نوآورانه می پردازد.

استارتاپ استودیو چیست؟

استارتاپ استودیو که با اسامی دیگری همچون کارخانه استارتاپ یا ونچر استودیو شناخته می شود، سازمانی است که به طور پیوسته ایده‌ها را ارزیابی می‌کند و به کمک منابع و زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد ایده‌های منتخب را تا تبدیل شدن به شرکت و ورود به بازار کار همراهی می‌کند.

ساختار استارتاپ استودیو تافردا

استارتاپ استودیو تافردا از چهار بازوی اصلی استودیو شتابدهی، استودیو توسعه محصول، استودیوی رشد و استودیوی توسعه سرمایه‌های انسانی تشکیل شده است.

در استودیو شتابدهی، استارتاپ‌هایی که درخواست جذب سرمایه دارند مورد بررسی و ارزیابی موشکافانه (due diligence) قرار می‌گیرند و در صورت داشتن معیارهای لازم ، استودیو اقدام به سرمایه‌گذاری در استارتاپ و ارائه خدمات شتابدهی را انجام می‌دهند.

 استودیو توسعه محصول تافردا با استفاده از مخزنی از نیروهای متخصص در حوزه های طراحی و توسعه محصولات دیجیتال، به عنوان یک واحد توسعه نرم افزار، مسئولیت توسعه چابک و باکیفیت محصولات دیجیتال مورد نیاز استودیو را بر عهده دارد.

استودیوهای رشد و توسعه سرمایه‌های انسانی نیز، با در اختیار داشتن ساختار و تیم توانمند و مستعد به کسب‌و‌کارهای نوپای شکل گرفته درون استودیو یا تیم‌های خارج از استودیو خدمات متنوعی در زمینه رشد و بازاریابی و همچنین جذب و آموزش و نگهداشت سرمایه‌های انسانی، ارائه می‌کنند.

ما در استارتاپ استودیو تافردا در تلاش هستیم تا به عنوان یک هم بنیان‌گذار متخصص، متعهد و توانمند در کنار کارآفرینان و تیم‌های کارآفرین مستعد و توانمند که در زمینه موضوعات مورد نظر ما فعالیت می‌کنند قرار گرفته و به روند رشد و بالندگی آنها سرعت بدهیم.

تافردای یکساله

تافردای یکساله

استارتاپ استودیو تافردا طی مدت یکسال گذشته علاوه بر جذب سرمایه‌های انسانی و تکمیل ساختار سازمانی‌، بر روی یک استارتاپ در حوزه گردشگری به نام دلیل ایران سرمایه‌گذاری کرده، که خدمات فینتک به گردشگران عرب‌زبان ارائه می‌کند. همچنین ۵ استارتاپ درون مجموعه کلید خورده و در مراحل مختلف روند توسعه قرار دارند.

چگونه درخواست جذب سرمایه برای تافردا ارسال نمایم؟

 اگر در ۳ حوزه افترمارکت خودرو، گردشگری و فینتک فعالیت می‌کنید و دارای کمینه محصول اولیه هستید و به تعداد قابل قبولی از مشتریان سرویس‌دهی کرده‌اید،  می توانید از طریق فرم جذب سرمایه برای استارتاپ‌  درخواست تان را ثبت نمایید.

برنامه‌های پیش‌روی تافردا

استارتاپ استودیو تافردا در شهریورماه ۱۴۰۱ یک رویداد رقابت استارتاپی برگزار خواهد نمود. تمرکز اصلی این رویداد بر روی حوزه افترمارکت خودرو می‌باشد.

در این رویداد تیم‌ها بعد از ثبت‌نام از طریق فرم شرکت در مسابقه و ارزیابی اولیه، در روز برگزاری رقابت اقدام به معرفی استارتاپ خود به داوران و سرمایه‌گذاران می‌نمایند. در ادامه روند این رویداد، داوران استارتاپ‌های شرکت‌کننده را بر اساس معیارهای مشخص از پیش تعیین شده داوری می‌کنند و برندگان بر اساس نظرات داوران انتخاب خواهند شد.

برای ثبت‌نام در رویداد پیچ کامپتیشن از لینک زیر اقدام نمایید.

https://tafarda.studio/pitch-competition/

این رویداد در دو بخش ایده و استارتاپ برگزار می‌شود. در بخش ایده، صاحبان ایده باید ایده‌ای که بازار مناسبی دارد را انتخاب نمایند. در بخش استارتاپ شرکت‌کنندگان باید دارای تیم، محصول اولیه،  تراکنش و اندازه بازار مناسب باشند.

برای حضور تمامی کارآفرینان در اقصی نقاط ایران، این رویداد به صورت آنلاین و در طی یک روز برگزار خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *