اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیرسرمایه گذاری خطرپذیر

بزرگترین رویداد سرمایه گذاری دانشگاه شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی ‌شریف به سرپرستی دکتر آزاده کبریایی همانند دوره‌‌های گذشته، امسال نیز برگزار کننده یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های کارآفرینی کشور است. این رویداد با نام هاب سرمایه‌گذاری شریف در دوره‌ی ۱۲ ام خود تحت حمایت بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان صنایع مختلف از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان ملی کارآفرینی، اسنوا، اکوموتیو و بسیاری دیگر از شرکت‌های دولتی و خصوصی قرار دارد.

اهداف و چشم انداز‌های این رویداد

به گفته‌ی دکتر آزاده کبریایی و آقای امید خلج (دبیر این هاب) در کنفرانس خبری این رویداد، هدف از برگزاری دوره‌ی ۱۲ ام، برخلاف دوره‌های قبل، صرفا کمک به جذب سرمایه برای کسب‌وکار‌ها و ایده‌های شرکت‌کننده نیست. در این دوره تمرکز بیشتری بر خدماتی مانند آموزش، منتورینگ، عارضه‌یابی و دیگر فرآیند‌ها خواهد بود تا شرکت‌کنندگان در کنار جذب سرمایه بتوانند شبکه‌ای قوی از ارتباطات ساخته و از روش‌های دیگر نیز به سمت توسعه بازار کسب‌و‌کار خود حرکت کنند.

مبالغ سرمایه‌گذاری و جوایز

با توجه به حضور بیش از ۳۰ حامی و سرمایه‌گذار در این رویداد، فضای بسیار خوبی برای جذب سرمایه بوجود آمده است، طوری که دبیر این رویداد از خط اعتباری ویژه ۱۰۰ میلیاد ریالی از صندوق نوآوری و شکوفایی برای سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار‌های نوپا خبر می‌دهد. همچنین در بخش ایده‌ی این رویداد، جوایزی نیز برای ایده‌های برتر در نظر گرفته شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جوایز و فرآیند‌های جذب سرمایه، می‌توانید به سایت این هاب به نشانی vccup.sharif.ir مراجعه فرمایید.

آخرین وضعیت این رویداد

هاب سرمایه‌گذرای شریف پس از برگزاری کنفرانس خبری با حضور دکتر جلیلی رئیس محترم دانشگاه صنعتی شریف، فراخوان ثبت نام خود را در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱ شروع کرد. مهلت ثبت نام در این هاب ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است.

هر ایده یا طرح پس از طی کردن مراحل مختلف از جمله عارضه‌یابی، غربالگری،‌ ارزیابی، اصلاح طرح، راهبری و … آماده ارتباط با سرمایه‌گذاران و دیگر فعالان بزرگ بازار خود می‌شوند. حضور در این هاب، حلقه‌های اتصال ارزشمندی به دنیای کارآفرینی و سرمایه‌گذارها را در اختیار کسب‌وکار‌های نوپا می‌گذارد.

علاقه‌مندان و صاحبان ایده و کسب و کار می‌توانند با مراجعه به سایت این هاب و تکمیل فرم اطلاعات، اقدام به ثبت نام کنند.

سوابق هاب سرمایه‌گذرای شریف

این رویداد به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های کشور، در دروه‌های قبل خروجی‌های قابل توجهی داشته است. از جمله کسب‌وکار‌هایی که با کمک این هاب رشد و توسعه پیدا کرده‌اند می‌توان به تپسل، کوئرا، همراه مکانیک، سلام سینما، پونیشا، کشمون و کلیک یاب اشاره کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *