اخبار استارتاپی

جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی در راستای جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک برای شرکتهای دانش بنیان و خلاق منتشر کرد.

یکی از اقدامات کاربردی برای حفظ و توسعه محیط‌زیست، جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک است، در این راستا فراخوانی برای ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در این حوزه منتشر شد.

زندگی مدرن امروزی منجر به تولید زباله‌های زیادی توسط انسان‌ها شده ‌است. حجم زباله‌ها به اندازه‌ای است که اگر به درستی مدیریت نشوند، منجر به مشکلات زیادی برای انسان‌ها و محیط زیست می‌شوند، بنابراین مدیریت پسماند از اهمیت زیادی برخوردار است.

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای اجرای آیین‌نامه ملی جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک توسط مجریان بخش خصوصی، فراخوان ارزیابی استارت‌آپ‌های جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک منتشر شد.

هوشمندسازی و مدیریت در حوزه تفکیک پسماند خشک شهری و جلوگیری از دفن صدها تن زباله یا به تعبیری، بهره‌مندی از سرمایه‌های گران‌بها و قابل‌انتقال به چرخه‌ی بازیافت در راستای حفظ بیش‌ازپیش طبیعت و پیشگیری از خسارت به سرمایه‌های ملی که مختص به نسل‌های آینده است، کمک شایانی می‌کند.

به‌منظور بهره‌مندی از آیین‌نامه ملی جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک و درج اطلاعات شرکت در سامانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چک‌لیست ارزیابی را در اینجا تکمیل کنید. همچنین اطلاعات مربوط به استان‌های محل فعالیت و تعداد ناوگان و کاربر به تفکیک هر استان را بارگیری کرده و در قالب فایل pdf در سامانه بارگذاری شود.

مشخصات استارت‌آپ‌های جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک مورد تأیید کمیته ارزیابی صلاحیت در تارنمای رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بخش اقتصادچرخشی اطلاع‌رسانی می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *