رپرتاژ

صفر تا صد تولید محتوا در ۳۳ روز!

این روزها با افزایش محصولات دیجیتال و غیر دیجیتال در جهان، دامنه انتخاب مخاطب بسیار گسترده شده است و رقابت میان برندها افزایش پیدا کرده است. در این میان، احتمالا برندی برنده است که بتواند در میان مخاطبان به شکل بهتری خودش را معرفی کند؛ راه این معرفی چیزی نیست جز «تولید محتوا».

نیازی نیست این معرفی لزوما در خصوص خود برند باشد. گاهی اوقات بهتر است درباره خودمان صحبت نکنیم و به جایش، سعی کنیم مشکل مخاطب را برطرف کنیم. بسیاری از ما در پی پیدا کردن جواب و راه حلی برای مشکلات خود هستیم و خوب است که برندها در این مسیر همراه مخاطب خود باشند. این کار با تولید محتوای مفید و اثربخش امکان‌پذیر است. این محتوا می‌تواند به صورت تولید محتوای متنی، تولید محتوای تصویری، تولید محتوای ویدیویی و تولید محتوای صوتی باشد. هر برندی که قصد دارد وارد این حوزه شود، می‌بایست با توجه به استراتژی و برنامه خود برای حل مشکلات مخاطبانش، یکی از این مدل‌های تولید محتوا را انتخاب کند و وارد شود.

نیازی که در بازار برای تولید محتوای مفید و استاندارد وجود دارد باعث شده است که روز به روز تقاضا برای ورود به بازار کار تولید محتوا بعنوان کارشناس تولید محتوا افزایش پیدا کند. یکی از بهترین راه‌ها برای ورود مطمئن به این حوزه شغلی، آموزش با کیفیت است. دوره‌های آموزشی زیادی برای تولید محتوا وجود دارند.

در دوره جامع و پروژه‌محور تولید محتوا که توسط باشگاه مهارت و اشتغال امیرکبیر، همه حوزه‌های تولید محتوا پوشش داده می‌شود. از تولید محتوای متنی گرفته تا تولید ویدیو و پادکست. با ابزارهای مهم، قوانین و قواعد ضروری و نکات مهم این حوزه‌ها آشنا می‌شوید و در نهایت با استفاده از اجرای پروژه‌های واقعی، همه مواردی که آموزش دیده‌اید را پیاده‌سازی می‌کنید. این دوره در ۱۲۴ ساعت و بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

دوره جامع و پروژه‌محور تولید محتوا

ویژگی‌های دوره جامع و پروژه‌محور تولید محتوا

  • پروژه‌محور: این دوره کاملا پروژه‌محور است و با استفاده از پروژه‌های عملی، مطالبی که آموزش دیده‌اید تثبیت خواهند شد.
  • مدرک معتبر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر: بعد از گذراندن این دوره، یک گواهی‌نامه معتبر از سمت دانشگاه امیرکبیر به شما تعلق خواهد گرفت.
  • دسترسی نامحدود به ویدیو: بعد از برگزاری هر جلسه از کلاس‌ها، ویدیو آن کلاس در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
  • گروه تخصصی: قبل از شروع دوره یک گروه اختصاصی برای دوره تشکیل خواهد شد که در آن دانشجویان، اساتید و تیم پشتیبانی حضور خواهند داشت. طی دوره در این گروه مباحث مرتبط مطرح شده که باعث هم‌افزایی خواهد شد.

در این دوره همچنین به سراغ مهارت‌های نرمی که باعث می‌شود یک کارشناس تولید محتوای حرفه‌ای شوید هم آموزش داده می‌شود و در نهایت شما برای ورود به بازار کار آماده خواهید شد.

همچنین برای ثبت نام در این امکان ثبت نام اقساطی نیز فراهم شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، از طریق شماره واتس‌اپ داخل سایت اقدام کنید.

برای ثبت نام در این دوره از طریق لینک زیر اقدام کنید:

ثبت نام در دوره تخصصی تولید محتوا

دوره تخصصی تولید محتوا

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *