اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیکحمل و نقل و لجستیک

ارائه خدمت استارت‌آپ نوبار در اصفهان

استارت‌آپ «نوبار»،سامانه حمل بار و باربری آنلاین، بعد از حدود ۳ سال و نیم از فعالیت خود در استان تهران و البرز، این‌بار خدمات خود را در اصفهان هم ارائه می‌دهد.

استارت‌آپ و سامانه هوشمند اسباب‌کشی و باربری درون‌شهری، حالا پس از گذشت حدود ۳ سال و نیم از فعالیت خود در استان تهران و البرز، این‌بار خدمات خود را در اصفهان هم ارائه می‌دهد. پرهام قبادی، مدیرعامل و بنیان‌گذار نوبار با اعلام این خبر گفت: ویژگی‌های نوبار، تعیین قیمت با استفاده از هوش مصنوعی و بدون وابستگی به متغیر زمان است و نوبار حالا فرآیند ارائه خدمات اسباب‌کشی به اصفهان را آغاز کرده و قرار است هر۲ ماه یکبار در یکی از استان‌ها سرویس نوبار آغاز به کار کند. احتمالا برای ماه‌های آتی این اتفاق در شیراز یا مشهد رخ می‌دهد.

شاهین عمادی، مدیر توسعه و فروش مناطق ایران در نوبار هم گفت: الان پس ازگذشت یک هفته تنها با یک بنر در سایت و گوگل‌ادز ۴ سفارش موفق در اصفهان داشتیم. او در مورد اینکه چگونه از راه‌دور برکیفیت سرویس نظارت می‌کند، گفت: ما ۴ تیم در اصفهان داریم که کار باربری انجام می‌دادند. این تیم‌ها پیش از شروع به کار آموزش دیدند وآنها می‌دانند که قیمت نوبار ثابت و بدون تغییر است، به هیچ‌وجه انعام نمی‌گیرند مگر اینکه خود کارفرما بخواهد. علاوه بر اینکه در نوبار ما تمام اطلاعات را همان ابتدا دریافت می‌کنیم و قیمتی که در سرویس نوبار ارائه می‌دهیم با قیمتی که کارگران برای بحث اسباب‌کشی مراجعه می‌کنند، یکسان است.

ارسال بار به ترکیه

استارت‌آپ نوبار علاوه بر حضور در شهرهای مختلف ایران، برنامه‌های دیگر هم برای توسعه فعالیت خود دارد و قبادی درمورد این فعالیت‌ها گفت: ما تا آخر سال، نوبار را در ۶ کلانشهر دیگر راه‌اندازی می‌کنیم. به احتمال زیاد ارسال بار به ترکیه را آغاز می‌کنیم. بخش نظافت و وسایل شوینده قبل و بعد اسباب‌کشی هم به سرویس‌های نوبار اضافه می‌شود.هم‌اکنون مهاجرت افزایش پیدا کرده است و مردم نیاز دارند وسایل منزل خود را جابه‌جا کنند. از نظر ارسال بار هم تجارت خاموشی بین ایران و ترکیه از طریق اینستاگرام و اینفلوئنسرهایی که آنلاین‌شاپ دارند، وجود دارد و این بارها باید جابه‌جا شوند.

ضمن اینکه خردادماه سال گذشته نوبار با همکاری بیمه ایران امکان بیمه کردن اسباب و وسایل را هم برای مشتریان خود فراهم کرد. در این خدمت کل مسیر اسباب‌کشی بیمه است یعنی از مبدا که کارگرها شروع به اسباب‌کشی می‌کنند تا در طول مسیر که بار در کامیون بارچینی می‌شود تا به مقصد برسد، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و اگر کاربری اعلام خسارت کند و بیمه نامه داشته باشد، پشتیبانی نوبار بیمه‌نامه را برای شرکت بیمه ارسال و کاربران را همراهی می‌‌کند تا کاربر خسارت خود را دریافت کند. هم‌اکنون دلیل حدود ۲۰ درصد از مشتریان نوبار برای استفاده از این سرویس هم بیمه کردن اسباب خانه است. چون تحت پوشش بیمه ایران هستند و این سرویس رایگان است و ما هزینه‌ای در قبال این امکان دریافت نمی‌‌کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
پیوست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *