فناوری حقوقی

آشنایی با استارتاپ Clio

لیمو HR

Clio یک پلتفرم مدیریت عملکرد مبتنی بر ابر است که برای ارائه راهکارهای قانونی مدیریت مشتری طراحی شده. پلتفرم این شرکت روند ردیابی، صدور صورت حساب، مدیریت، ارتباط با مشتری و عملیات روزمره را سرعت بخشیده و مشتریان را قادر می­سازد تا پرونده ­ها را بدون دردسر مدیریت کنند. Clio به وکلا در بهبود مشتری مداری کمک می­کند و تایید بیش از ۶۵ کانون وکلا و انجمن حقوقی در سراسر جهان را به دست آورده است. پایگاه مشتری این پلتفرم موفق به جذب ۱۵۰.۰۰۰ کاربر از سراسر جهان شده است. Clio اولین شرکتی بود که نرم ­افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر را به بازار عرضه کرد و از سال ۲۰۰۸ تا کنون با ارائه اولین مجموعه راهکارهای مشتری محور شرکت های حقوقی مبتنی بر ابر، گزارش ترندهای حقوقی و کنفرانس ابری Clio (که هم اکنون پر بازدیدترین کنفرانس فناوری حقوقی است) موفق ترین پلتفرم در این صنعت بوده است.

Clio

معرفی کلی:

بنیان گذاران: جک نیوتن، ریان گوورو

سال تاسیس: ۱ اکتبر ۲۰۰۸

دفتر مرکزی: ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا

کل بودجه دریافتی: ۳۸۶ میلیون دلار

سرمایه گذاران: TCV، T. Rowe Price، Point Nine، VA Angels، JMI Equity، Version One Ventures، Acton Capital، Oxygen Capital Partners، OMERS Growth Equity

نوع آخرین دور سرمایه گذاری و مبلغ معامله: سری E، ۲۵۰ میلیون دلار

استارتاپ Clio

زمینه ارائه خدمات:

خدماتی که Clio ارائه می کند، در حوزه های حقوق اداری، حقوق مدنی، ورشکستگی، حقوق کیفری، قانون استخدامی، حقوق خانواده، قانون صدمات شخصی، تجارت و پایبندی به قرارداد، قانون سالمندان، قانون برنامه ریزی املاک، قانون مهاجرت، قانون مالکیت معنوی، قانون املاک و مستغلات، قوانین دولتی و رویه های عمومی هستند.

خدمات حقوقی

 خدماتی که ارائه می­دهد:

  • مدیریت و زمان­ بندی رسیدگی به پرونده ­ها:

این نرم ­افزار، کارهای غیرضروری وکلا را کاهش می­دهد و آن ها را در انجام بهینه کارهای ضروری شان نیز یاری می کند. به طور مثال آن ها می توانند از نرم افزار مدیریت پرونده Clio برای مدیریت اسناد، صدور صورت حساب، ردیابی زمان، دسترسی به تمام جزئیات و اضافه کردن اطلاعات پرونده از نرم افزارهای موجود، پیگیری به روز رسانی های وضعیت و تحولات آنی در پرونده های شرکت، سازماندهی پرونده ها مطابق میل خود، استفاده از فرم های دریافت آنلاین برای پر کردن پروفایل های پرونده و دیگر کارها استفاده کنند. این نرم افزار به آن ها امکان انجام سریع تر کارها با احتمال خطای کمتر و تمرکز روی اولویت های فعالیت حقوقی شان را می دهد.

مضاف بر اینکه این نرم افزار با ایجاد قابلیت تنظیم مجوزهایی برای محافظت از جزئیات حساس پرونده و برقراری ارتباط با مشتریان و مشاوره با پورتال های آنلاین امن، موجب بهبود ارتباطات مشتری و همکاران می گردد.

علاوه بر این ها، این نرم افزار امکان پیگیری رویدادهای پیش رو، ردیابی ساعت های قابل پرداخت بیشتر، جلوگیری از عدم حضور افراد دعوت شده، آگاهی از برنامه شرکت خود و همگام سازی تمام تقویم ها را برای شرکت ها فراهم می نماید.

مدیریت اسناد

  • مدیریت اسناد:

این نرم افزار امکان ذخیره تعداد نامحدودی از اسناد قانونی، یافتن فایل مورد نظر در عرض چند ثانیه، استفاده از امضای الکترونیکی، دسترسی به اسناد قانونی خود از همه جا، صرفه جویی در زمان با قالب های اتوماسیون اسناد (خودکارسازی فرم های PDF یا قالب های مبتنی بر Word)، بایگانی اسناد به طور مستقیم از منبع، ثبت زمان قابل پرداخت از هر سند، ردیابی تغییرات و مکالمات، پر کردن مجموعه ای از اسناد بدون نیاز به تایپ مجدد، همگام سازی داده ها و… را برای مخاطبین فراهم می کند.

مدیریت ارتباطات و کارها

  • مدیریت ارتباطات و کارها:

با کمک Clio امکان دریافت اطلاعات مخاطبین (مثلا اسناد، تراکنش ها و صورت حساب های آن ها) در یک نگاه، یادآوری تمام مکالمات مشتری، بررسی دقیق تداخل ها، پیگیری اطلاعات مشتری خاص، کسب بینش در مورد نحوه پیشرفت یک پرونده، دسته بندی وظایف سفارشی، ارزیابی کارآیی شرکت حقوقی ( بامشاهده کارهای آینده، عقب افتاده و تکمیل شده به ازای هر کاربر) و پیش بینی در دسترس بودن کارکنان در بودجه بندی پرونده و … برای شرکت های حقوقی فراهم می شود.

صدور صورت حساب

  • صدور صورت حساب، حسابداری و پرداخت آنلاین:

با استفاده از امکانات Clio، در این حوزه می توان خدماتی از قبیل صدور صورت حساب ایمن از هر کجا و در هر زمان (برنامه پرداخت انعطاف پذیردریافت سریع تر حقوق، پذیرش پرداخت چندین صورت حساب به طور همزمان، ایجاد فاکتورهای مارک دار، ایجاد برنامه های صورت حساب سفارشی، تنظیم پروفایل های پرداخت به منظور بهبود مجموعه ها، تخفیف و حذف صورت حساب ها، مشاهده، سازماندهی و اشتراک گذاری صورت حساب ها با مشتریان، تهیه گزارش و فاکتورهای مطابق با مقررات در مورد صورت حساب های شرکت، پیگیری سلامت مالی شرکت، محاسبه دستمزد وکیل و تسهیل پرداخت برای مشتریان و … دریافت کرد.

ردیابی زمان

  • ردیابی زمان و هزینه و شکل گیری بینش در مورد شرکت حقوقی:

با ثبت تمام کارهای خود به صورت آنی و ردیابی زمان از صندوق ورودی تان و آگاهی کامل در مورد اینکه زمان و پول تان صرف چه می شود و اطلاع از اینکه چقدر می توانید صورت حساب صادر کنید، شما می توانید فرصت هایی برای تنظیم گردش کار و تخصیص بهتر منابع بیابید و محرک های درآمدی خود و معیارهای کلیدی کسب و کار برای رشد شرکت حقوقی خود را بهتر درک کنید.

مشتری محوری

  • مشتری محوری:

این نرم افزار در ۲ محور اصلی عملی و نظری، مشتری محور است. محور عملی آن، ارائه امکاناتی از قبیل اشتراک آنلاین فرم های پذیرش عمومی، رهایی از صفحه گسترده و دفترچه یادداشت، پذیرش مشتریان بالقوه از هر کجا، مشاهده وضعیت همه مشتریان در حال پذیر، قابل دسترس مشتری از هر نقطه، ورود آسان و ایمن، اسکن و آپلود اسناد تلفن همراه و حذف بحث و گفتگوهای غیر ضروری است.

محور نظری آن هم در قالب ارائه منابع و برگزاری رویدادهای مفید در حوزه های حقوقی به مشتری است. مانند دسترسی مشتری ها به انواع مقالات، راهنماها، پادکست ها، رویدادها و وبینارها، ترندهای حقوقی، دوره های آموزشی و اخبار و مطبوعات است.

حقوقی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *