اخبار استارتاپی

همزمان با هفته جهانی کودک، جشن بادبادک‌ها در کارخانه نوآوری البرز برگزار شد

همزمان با هفته جهانی کودک، جشن بادبادک ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد.

امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با بیان این مطلب گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم کارآفرینی و نوآوری می تواند تاثیر مناسبی در آینده آنها داشته‌ باشد به گونه ای که بتوانند کارآفرینی را از همین دوران به عنوان یک شغل برای آینده خود در نظر بگیرند.

مدیر برتر استان در جشنواره شهید رجایی گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی برای گروه های مختلف، با هدف آشنایی با مفاهیم بنیادین استارتاپ، دانش بنیان، فریلنسر، کارآفرینی و دیگر موضوعات متناسب با زبان کودکی و نوجوان است تا نسل آینده ایران اسلامی، تحولی اساسی اما با نگاه اساسی به این مفاهیم ایجاد کنند.

وی افزود:برگزاری جشنواره بادبادک ها، همزمان با هفته جهانی کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، نیز با همین هدف برگزار شد تا علاوه بر اجرای یک برنامه شاد و مفرح، همزمان با آغاز امامت امام زمان عج، کودکان و نوجوانان استان البرز، به صورت عینی و ملموس با مفاهیم مرتبط با نوآوری و فناوری آشنا شوند.

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: در این جشن، از تن پوش عروسک های ایرانی دارا و سارا به عنوان نمادی از توجه خاص کارخانه نوآوری البرز به کودکان و نوجوانان استان رونمایی شد و به عنوان هدیه مجموعه به کودکان البرزی، در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

جشن بادبادک‌ها

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۱]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *