اخبار استارتاپی

رویدادملی ستاپ

رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) با تفکر ارائه راهکارهای نوین و خلاق تربیتی ـ آموزشی و همچنین با هدف حمایت از افراد، تیم‌های نوآور و استارتاپ‌های فعال این حوزه در راستای حل چالش‌های موجود در زیست بوم تعلیم و تربیت کشور برگزار شد.

لیمو HR

آیین اختتامیه رویداد ملی ستاپ، با حضور دکتر یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، دکتر محمود امانی تهرانی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مقامات و سیاست گذاران نظام تعلیم و تربیت حضور داشتند در سالن مرکز همایش‌های بین‌الملل صداوسیما برگزار شد.

 ستاپ

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین اختتامیه رویداد ملی ستاپ اظهار داشت: رویش‌های نظام تعلیم و تربیت در حوزه‌های مختلف با ابزارهای نوین به نمایش گذاشته شده‌اند. البته این‌طور نیست که اگر امروز شما ایده نویی داشته باشید، می‌ماند. ویژگی‌ تحول این است که هر روز تغییرات درون را به سمت پیشرفت می‌برد، چون شرایط زمان و زمینه‌ای از جمله شرایط درونی و زیست بومی که در آن زندگی می‌کنیم مستلزم ایده‌های نو است.

ملی ستاپ

نوری خاطر نشان کرد: رویداد ملی ستاپ رویداد بسیار خوبی بود، این رویش‌ها، رویش‌های بسیار خوبی است و انعطافی که در مدرسه طراز سند تحول آموزش و پرورش لازم است را اینها رقم خواهند زد.

سید حسام نوربخش دبیر رویداد ملی ستاپ گفت: هدف از این رویداد ارائه راهکارهای عملیاتی، نوین و خلاق تربیتی- آموزشی و همچنین حمایت از افراد، تیم‌های نوآور و استارت‌آپ‌های فعال این حوزه در راستای حل چالش‌های موجود در زیست بوم تعلیم و تربیت است.

سید حسام نوربخش دبیر رویداد ملی ستاپ

دبیر “رویداد ملی ستاپ” با بیان این که طی فراخوانی ۱۵۰ طرح نوآورانه به دبیرخانه این رویداد ارسال شده که در بین آنها ۹۰ ایده و حدود ۶۰ محصول/کسب و کار استارتاپی وجود داشتند، افزود: پس از ارزیابی های مختلف ۲۳ طرح به مرحله سرمایه گذاری راه یافتند و در رویدادی که ۱۹ آبانماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد ۱۰ تیم منتخب به ارائه و معرفی محصول خود پرداخته و در میزهای مذاکرات به جذب سرمایه‌ پرداختند.

رویداد ستاپ

هفت سرمایه‌گذار از صندوق‌های سرمایه گذاری، معاونت علمی ریاست جمهوری و مؤسسات فعال در حوزه تعلیم و تربیت به عنوان حامی در این رویداد حضور داشتند. که پس از ارائه ۱۰ طرح راه یافته به این مرحله ، در نهایت ۶ تیم موفق به جذب سرمایه از سرمایه گذاران شدند.

رویداد ستاپ برگزار شد

در پایان این رویداد با اهداء لوح تقدیر و تسهیلات از ۳ تیم برتر تقدیر شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *