اخبار استارتاپی

مدیران ارشد استان‌ البرز، برای حل مشکلات کارخانه نوآوری آستین بالا بزنند

مدیران ارشد استان برای حل مشکلات کارخانه نوآوری در سال مزین بنام حمایت از تولید دانش بنیان ، آستین بالا بزنند.

عمار ایزدیار ، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، در نشست احیاء هویت فرهنگی استان البرز که به میزبانی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: مشکلات زیرساختی کارخانه نوآوری از موضوعاتی است که باید با اولویت توسط مدیران ارشد استان‌ البرز حل شود تا گروه های جوان و توانمند مستقر در این مجموعه، بتوانند با تمرکز بهتری، به توسعه فعالیتهای نوآورانه با هدف حل مشکلات شهری در موضوعات مورد نیاز مانند محیط زیست و پسماند زباله بپردازند.

وی افزود: ایجاد شهر هوشمند، نیازمند شهروند هوشمند است و کارخانه نوآوری البرز، می تواند با برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با شهرهوشمند برای شهروندان کرج و شهرهای مجاور، به توسعه این فرهنگ در میان مردم موثر باشد.

وی با اشاره به برخی از فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته توسط کارخانه نوآوری البرز گفت : این مجموعه باید نقش کاتالیزوی و سرعت بخشی برای استقرار شهر هوشمند داشته باشد که گام اولیه آن، نگاه جدی گروه های و شرکت های مستقر در کارخانه نوآوری برای حل مشکلات شهری است و شورای اسلامی و شهرداری کرج آمادگی دارد که از ظرفیت این گروه ها، برای حل مشکلات استفاده کند. به عنوان نمونه شرکت های پهپادی و فنی مستقر در کارخانه، می تواند به راحتی نقش پلیس ساختمان برای حفظ اراضی شهری را برعهده بگیرند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *