اخبار استارتاپی

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (iAAA)

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (iAAA)، باهدف افزایش مهارت‌های فنی، نرم و کسب کاری، حمایت‌های از تیم های متخصص، ایجاد زمینه استخدام افراد و گرد هم آوردن متخصصین حوزه در کل کشور برگزار می‌شود.

ثبت‌نام رویداد رقابتی iAAA (جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران)، در حوزه سلامت و پزشکی، با ۴/۵ میلیارد ریال جایزه برای تیم های برتر در چارچوب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان آغاز شد.

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (iAAA)، یک مسابقه از سری مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان (در قالب طرح شهید بابایی) است، که با هدف آموزش علاقمندان به این فناوری و پرورش این افراد در کشور، در نظر دارد طی یک فرایند مشخص حضوری و غیر حضوری، آموزش‌های لازم را به علاقه‌مندان ارائه دهد و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه، چندین مسئله واقعی را رفع نماید. در سال جاری این مسائل در حوزه سلامت خواهد بود و تیم‌ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی، می‌توانند از ظرفیت‌های جانبی فراهم شده نیز استفاده نمایند.

فرایند این مسابقه ۵ ماه بوده و شرکت کنندگان ۹۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه‌های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را فرا می‌گیرند و در ادامه مطالب مرتبط با ابزارهای کسب و کار را در وبینارها و سمینارهای مشخص شده، آموخته و با چالش‌های روز بیشتر آشنا خواهند شد. در ادامه به شرکت کنندگان فرصت داده خواهد شد تا به صورت فردی یا گروهی بر روی مسائل مختلف که در حوزه‌ پردازش تصاویر پزشکی (چشم، دندان، پاتولوژی و …) هستند کارکرده و زیر نظر چندین منتور به سمت بهبود کیفیت عملکرد محصول پیش روند. ارزیابی افراد علاوه بر بررسی فعالیت‌های مختلف و آزمون‌های مورد نیاز و نظر منتور مربوطه در طی دوره، وارد مرحله داوری می‌شود و هر تیم/فرد بر اساس شاخص‌های مختلف امتیاز مشخصی دریافت می‌کند.

این مسابقه در تلاش است در بستر آموزش، ضمن افزایش مهارت‌های فنی و نرم شرکت‌کنندگان، زمینه کارآفرینی و اشتغال این افراد را در حوزه هوش مصنوعی فراهم نماید. این حوزه بواسطه ارزش افزوده بالا می‌تواند علاوه بر مزیت‌های عنوان شده، زمینه ایجاد درآمد ارزی برای افراد و شرکت ها را نیز فراهم نماید.

علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر به این ادرس مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *