اخبار استارتاپی

آنچه در ادامه لیگ فوتسال فناوران گذشت…

در ششمین روز رقابتهای لیگ فناوران حضور ۶ تیم در مرحله یک هشتم مسابقات قطعی شد. حضور تیم های نورون،‌ فناپ،‌ ارتباط فردا، پویا الکترونیک، رایمون و پویش دارو در رقابت های یک هشتم قطعی شد.

در هفتمین روز نیز، بازی دو تیم کانی کاوان و رانک رأس ساعت ۱۵:۴۰ با سوت داور آغاز شد. در این رقابت هیجان‌انگیز، رانک توانست در یک بازی‌ پر گل ۷ بار دروازه حریف را باز کرده و بدون گل خورده پیروز میدان شود.

در مسابقه دوم، رایمون و SBT به مصاف هم رفتند، در این بازی زیبا، SBT موفق شد ۳ بار دروازه حریفی که تا بحال گل نخورده بود را باز کند و رایمون هم در یک بازی جذاب و تکنیکی توانست همچون مسابقات گذشته‌ خود، پیروز میدان باشد. این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۳ به سود رایمون خاتمه یافت.

در ادامه بازی‌های روز هفتم ، تیم SEP و هنام فارمد به عنوان سومین بازی این روز از رقابت‌ها به مصاف هم رفتند، در این بازی تیم SEP با نتیجه ۸ بر ۰ پیروز میدان شد.در بازی چهارم تیم فناپ زیر ساخت با تیم توسن تجهیز دیدار کرد؛ این بازی هیجان زیادی در سالن ایجاد کرده بود و طرفداران به تشویق تیم شرکت خود می‌پرداختند، با وجود حمله‌های متقابل بازیکنان توسن تجهیز، پیروزی امروز از آن تیم رقیب شد و فناپ زیر ساخت طی بازی خوب از موقعیت‌های خود بهتر بهره برد و موفق شد با ۵ گل زیبا جایگاه خود را در جدول حفظ کند و با یک دفاع عالی اجازه گل زدن به تیم رقیب را نیز ندهد.

در ادامه بازی‌ها، پویا الکترونیک و نیک تد در آخرین دیدار به مصاف هم رفتند تا نبردی حساس را رقم بزنند. این بازی پر هیجان با ۳ گل به نفع پویا الکترونیک به پایان رسید و نیک تد با وجود حمله‌های مکرر نتوانست دروازه حریف را باز کند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در روز دوشنبه هفتم آذر ماه، بازی دو تیم صندوق نوین و بند ناف رویان رأس ساعت ۱۵:۴۰ با سوت داور آغاز شد. در این رقابت هیجان‌انگیز، صندوق نوین که تاکنون در بازی ها خوش درخشیده بود، باز هم توانست در یک بازی‌ پر هیجان ۴ گل به حریف بزند و تیم بند ناف رویان تنها با ۲ گل زده در این بازی مغلوب شد.

در مسابقه دوم، تیم شرکت زیست تخمیر و نورون به مصاف هم رفتند. در این بازی ، نورون که با تشویق های پیاپی هواداران خود انرژی مضاعفی گرفته بود، توانست ۵ بار دروازه حریف را باز کرده و زیست تخمیر را ۵ بر ۲ شکست دهد.

در ادامه بازی‌های روز هشتم ، تیم حصین و ریجن به عنوان سومین بازی این روز از رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم حصین در یک بازی‌ زیبا با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز میدان شد. در بازی چهارم تیم آپ با تیم عمران مدرن دیدار داشت. این بازی نیز هیجان زیادی در سالن ایجاد کرده بود و طرفداران به تشویق تیم شرکت خود می‌پرداختند. با وجود حمله‌های متقابل، بازیکنان تیم آپ پیروز شدند و با ۷ گل طلایی، عمران مدرن را مغلوب ساختند و این بازی ۷ بر ۱ به نفع آپ به پایان رسید.

در آخرین دیدار از روز آخر دوره ی گروهی، تیم اروند فارمد و بومرنگ در نبردی حساس و جنجالی به مصاف هم رفتند. این بازی پر هیجان که بیشترین تماشاچی را به سالن مسابقات کشانده بود، با ۳ گل به نفع اروند به پایان رسید و بومرنگ با وجود حمله‌های مکرر توانست فقط یک بار دروازه حریف را باز کند. فریادهای پیروزی و شادی بازیکن ها و هواداران تیم شرکت اروند از داخل سالن و رختکن به بیرون از مجموعه کشیده شد و شیرینی مضاعفی در پایان روز هشتم به کام ورزش دوستان چشاند.

در پایان دور گروهی مسابقات در نهایت، تیم‌های …. به دور حذفی راه یافتند.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتسال فناوران شنبه ۱۲ آذرماه، اولین بازی میان دو تیم صندوق نوین و رانک با سوت داور آغاز شد.
در این رقابت هیجان‌انگیز، صندوق نوین طی یک دیدار پرگل، موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را پشت سر بگذارد تا اولین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات باشد.

در مسابقه دوم، حصین و فناپ زیرساخت به مصاف هم رفتند. در این بازی، فناپ زیرساخت توانست با یک بازی تکنیکی ۲ بار دروازه حریف خود را باز کند. بازیکنان حصین علی‌رغم حملات زیاد موفق نشدند دروازه‌بان آماده این روزهای فناپ زیر ساخت را به زانو دربیاورند و درنهایت با جام خداحافظی کردند.

در ادامه بازی‌های روز اول دوره حذفی، تیم ارتباط فردا و پویا الکترونیک پردیس به‌عنوان سومین بازی به مصاف هم رفتند. در دیداری که بازی فیزیکی دوتیم کار را کمی برای داوران سخت کرده بود، بازیکنان تیم پویا در بازی‌‌ای که مدیرعامل شرکت خود را نیز به عنوان تماشاگر ویژه روی سکوها می‌دید، با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد تا سومین تیم صعود کننده به مرحله بعدی باشد.

در بازی چهارم، تیم نیک تد با تیم نورون دیدار کرد. تیم نیک تد تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما نورون با بهره‌گیری از بازیکنان سرعتی و تکنیکی این اجازه را به تیم حریف نداد و درنهایت این تیم نورون بود که توانست با نتیجه ۵ به صفر پیروزی برسد. از نکات این روز از بازی‌ها، می‌توان به حضور پرشور هواداران اشاره کرد.

در روز دوم مسابقات دور حذفی و در گرمای مسابقات با چاشنی هیاهوی تماشاچیان، ۴ تیم باقی مانده برای صعود به مرحله بعد شناخته شدند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، یکشنبه ۱۳ آذرماه، اولین بازی راس ساعت ۱۵:۳۰ توسط دو تیم نیک صبای ماهان و آپ در یک روز سرد و برفی پارک فناوری پردیس آغاز شد. در این رقابت، رویارویی پایاپای و حساس بازیکنان، زیبایی مسابقه را دوچندان کرده بود. در حالی که همگان خود را برای ضربات پنالتی آماده کرده بودند، نیک صبای ماهان صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه بازیکن این تیم در ثانیه‌های آخر تبدیل به گل شد. با این گل و با اعتراض بازیکنان آپ، برای دقایقی بازی متوقف شد و در نهایت این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.

در مسابقه دوم، فناپ و اروند فارمد به مصاف هم رفتند. در این بازی، هیاهو و ابزار تماشاچیان برای تشویق تیم خود بیشتر از مسابقه به چشم می‌آمد. حضور بی‌شمار طرفداران جذابیت مسابقه را دوچندان کرده بود ولی برخلاف جهت تشویق‌ها، این تیم فناپ بود که توانست با ۵ گل زده و در مقابل ۱ گل خورده، به برتری برسد.

شایان ذکر است تیم اروند فارمد دو نفر از بازیکنان خود را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت. در ادامه بازی‌های امروز، تیم سپ و بومرنگ به‌عنوان سومین بازی به مصاف هم رفتند. در این دیدار حساس و پربرخورد، بازیکنان تیم سپ با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شدند و به مرحله بعدی صعود کردند. این مسابقه از لحاظ فنی در سطح بالایی از مسابقات به پایان رسید.

در بازی چهارم، تیم قدرتمند رایمون با تیم پویش دارو دیدار داشت. تیم پویش دارو تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت، اما رایمون با بهره‌گیری از بازیکنان سرعتی و تکنیکی اجازه گل زنی به حریف خود را نداد تا درنهایت با ۵ گل زیبا به پیروزی برسد. از نکات این روز از بازی‌ها، می‌توان به حضور گرم هواداران در روز سرد و برفی پارک فناوری پردیس اشاره کرد که برای تشویق تیم محبوب خود در سالن حضور یافته بودند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *