اخبار استارتاپی

لیگ فناوران به پایان رسید

«صندوق نوین» در مسابقه نهایی، در یک بازی هیجان انگیز و زیبا در ضربات پنالتی برابر تیم رایمون پیروز شد و اولین جام قهرمانی لیگ فوتسال فناوران را بدست آورد.

لیمو HR

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه، بازی نهایی اولین دوره لیگ فوتسال فناوران میان دو تیم صندوق نوین و رایمون، از ساعت ۱۷:۳۰ با سوت داور در سالن چندمنظوره ورزشی پارک فناوری پردیس با حضور خیل تماشاگران مشتاق آغاز شد.

در این بازی حساس، حمله‌های پیاپی بازیکنان هر دو تیم و تشویق‌های مکرر تماشاچیان، هیجان بازی را بالا برده بود. در نیمه اول هیچ کدام از تیم ها موفق به زدن گل و باز کردن دروازه حریف نشد؛ اما در نیمه دوم سهم هر دو تیم یک گل بود، در نتیجه بازی به پنالتی کشید.

رایمون ۲ - ۵ صندوق نوین (در ضربات پنالتی)

در نهایت تیم صندوق نوین در ادامه روند روبه پیشرفت خود مانند بازی‌های دیگرش، موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۲ تیم قدرتمند رایمون را مغلوب کند.

از حاشیه‌های این دیدار می‌توان به ۲ کارت زرد برای هر دو تیم و یک کارت قرمز برای سرپرست تیم رایمون اشاره کرد. در بازی رده بندی نیز، تیم فناپ و نیک صبای ماهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع فناپ به پایان رسید.

با این نتیجه تیم فناپ به عنوان تیم سوم مسابقات لیگ فوتسال فناوران معرفی شد. در پایان این مراسم نیز به ۵ نفر از تماشاچیان به قید قرعه، کارت هدیه ۵ میلیون ریالی اهدا گردید.

مراسم اهدای جوایز به تیم پرقدرت فناپ
مراسم اهدای جوایز به تیم پرقدرت فناپ

در مراسم اختتامیه این بازی‌ها، جوایز و جام قهرمانی به مقام آوران توسط، دکتر صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس، خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، مهندس حقیقی مدیرعامل رایمون، میرامینی مدیرعامل صندوق فناوری‌ها نوین و محمد انصاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اهدا شد.

این مسابقات با حضور ۲۸ تیم و از ۲۸ آبان تا ۲۱ آذر ماه ادامه داشت و در مجموع با برگزاری ۵۸ مسابقه و با معرفی تیم کانی‌کاوان به عنوان تیم اخلاق، حاتمی و صفاری به عنوان برترین سرپرست، به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است، عناوین برترین گلزن و دروازه‌بان، بدلیل عدم سیدبندی در گرو‌ه‌بندی تیم‌ها در اولین دوره این مسابقات، انتخاب نشدند.

مراسم اهدای جوایز به تیم پرقدرت رایمون

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *