رپرتاژ

هدیه شب یلدا برای کارمندان

لیمو HR

آیا می‌دانستید هدیه دادن به کارمندان باعث اعتماد بیشتر آن‌ها به صاحب کسب‌وکار می‌شود؟ طبق آمار، ۵۵ درصد از افراد بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی، نگرش و ذهنیت مثبتی نسبت‌به آن برند پیدا می‌کنند. یکی از مناسب‌های باستانی برای هدیه دادن به کارمندان، شب به‌یادماندنی یلداست. خانواده‌های ایرانی در شب طولانی یلدا دورهم جمع می‌شوند و بسیاری از صاحبان مشاغل نیز با هدیه دادن از زحمات کارمندان خود قدردانی می‌کنند. در این مقاله، قرار است بهترین هدیه شب یلدا برای کارمندان را بررسی کنیم. اگر شما نیز صاحب کسب‌وکاری هستید و به‌دنبال هدیه مناسبی برای کارمندان خود می‌گردید، خواندن ادامه این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

۱. ست رومیزی چندکاره چوبی؛ جذاب‌ترین هدیه شب یلدا شرکتی

پیشنهاد ما به شما، هدیه تبلیغاتی خلاقانه برای کارمندان است. انرژی مثبت و قدرتی که هدیه‌های خلاقانه دارد، تاثیر بسیاری روی کسب اعتماد کارکنان شما دارد. جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین هدیه شب یلدا برای کارمندان، ست رومیزی چندکاره چوبی است. ست زیبا و خلاقانه رومیزی چندکاره، به میز کارمندان شما جلوه زیباتری می‌دهد و شما را به یاد کارمندان می‌اندازد. هر تکه از این ست برای قرار دادن وسیله‌ای مناسب طراحی شده است.

ست رومیزی چندکاره چوبی برای گذاشتن جاقلمی، موبایل، تقویم، برگه یادداشت، لیوان و گیره‌های کوچک کاربرد دارد. برخی از ست‌های چوبی نیز جاگلدانی تزئینی زیبایی دارند که چشم‌نوازی آن را دوچندان می‌کنند. برای خرید ست رومیزی چندکاره تبلیغاتی، شرکت‌های بسیاری اقدام به فروش هدایای تبلیغاتی در انواع و اقسام مختلف می‌کنند.

۲. ساعت تبلیغاتی؛ هدیه شب یلدا برای آقایان و کارمندان نمونه

هیچ‌کس نیست که از هدیه گرفتن کالایی مثل ساعت ذوق نکند. یکی از قدیمی‌ترین هدایایی که بسیاری از صاحبان مشاغل به کارمندان خود می‌دهند، ساعت است. ساعت‌های تبلیغاتی در سه نوع رومیزی، دیواری و مچی برای علاقه‌مندان طراحی و تولید می‎شوند. قیمت ساعت‌های تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه است و تاثیر مثبتی روی کارمندان شما می‌گذارد. آمارها نشان می‌دهند که حدوداً ۵۵ درصد از افراد از هدیه تبلیغاتی به‌طور مرتب استفاده می‌کنند. خوشبختانه ساعت تبلیغاتی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و بسیاری از کسب‌وکارها برای هدیه دادن به کارمندان خود از آن استفاده می‌کنند.

۳. قمقمه و فلاسک؛ هدیه‌ای کاربردی و مناسب

اگر به‌دنبال کاربردی‌ترین هدیه شب یلدا برای کارمندان می‌گردید، بهترین پیشنهاد قمقمه و فلاسک تبلیغاتی خواهد بود. قمقمه و فلاسک تبلیغاتی در کوله‌پشتی جا می‌شوند و همراه همیشگی شما در سفر و سرکار هستند. بسیاری از کارمندان بطری رنگی، لیوان فلزی و قمقمه هدیه را سر کار می‌آوردند و از آن‌ها استفاده می‌کنند. قمقمه و فلاسک یکی از انواع هدیه سازمانی شب یلدا محسوب می‎شود و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. در ادامه، ویژگی‌های مهم فلاسک و قمقمه را به‌عنوان یکی از بهترین هدایای سازمانی برای شب طولانی یلدا لیست کرده‌ایم.

  • عمر بالا و بدون تاریخ انقضا
  • ارزان و کاربردی
  • شیک و خاص بودن
  • استفاده در هر زمان و مکان

برای ما ایرانیان، هیچ‌چیز مانند نوشیدن چای یا قهوه به سرحال شدن و رفع خستگی کمک نمی‌کند. با فلاسک همراه، در هر جایی که احساس خستگی می‌کتید به‌راحتی چای یا قهوه می‌نوشید. به‌دلیل اینکه فلاسک وسیله‌ای کوچک و همراه محسوب می‌شود، باید حتماً در خرید آن دقت کنید و جنس مناسبی را انتخاب کنید. کالای بی‌کیفیت و ارزان، جذابیتی برای همکاران و کارمندان ندارد. با خریدن فلاسک و قمقمه تبلیغاتی با کیفیت مطلوب برای کارکنان شرکت، وسیله‌ای کاربردی و بدون تاریخ انقضا را به آن‌ها هدیه داده‌اید.

۴. تابلو نفیس؛ یکی از کادوهای خاص شب یلدا

به‌دنبال خاص‌ترین هدیه شب یلدا برای کارمندان می‌گردید؟ پیشنهاد ویژه ما، خریدن تابلو نفیس تبلیغاتی است. تابلوی تبلیغاتی، هدیه‌ای خاص و ماندگار برای کارکنان شما محسوب می‌شود که تاریخ انقضا هم ندارد. ما به شما قول می‌دهیم که کارمندان از گرفتن تابلوی نفیس بسیار شگفت‌زده می‌شوند. تابلو را می‌توان روی دیوار محل کار یا خانه نصب کرد و از زیبایی آن لذت برد. جنس تابلوها از چرم، مس و چوب است و قیمت‎‌‌های متفاوتی دارد. متریال و مواد استفاده‌شده در تابلوهای نفیس، گران است و در دسته هدایای لوکس تبلیغاتی قرار می‌گیرد. برخی از ویژگی‌های تابلوهای نفیس را در پایین لیست کرده‌ایم.

  • هدیه‌ای کاربردی و شیک
  • مناسب برای کارمندان، شرکت‌های رقیب و مخاطبان ویژه
  • کیفیت و زیبایی فوق‌العاده
  • گران‌قیمت و خاص‌پسند

متن تابلوهای تبلیغاتی می‌تواند قطعه‌ای شعر، حکایت، متن زیبا، آیه قرآن یا حدیث زیبایی از پیامبران و امامان باشد. در انتخاب متن روی تابلو، حتماً به شخصیت و علایق شخصی کارمند خود توجه کنید.

۵. ست مدیریتی؛ یکی از انواع هدیه شب یلدا برای خانمهای کارمند

اگر شرکت تبلیغاتی مشهور و نام‎‌داری هستید که به‌دنبال یک هدیه جذاب و ویژه برای کارمندان خود می‌گردید، ست مدیریتی جذاب پیشنهاد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. ست مدیریتی در دسته لوکس‌ترین هدیه شب یلدا برای کارمندان قرار می‌گیرد و کادویی منحصربه‌فرد است. انواع ست‌های مدیریتی جذاب برای کارمندان را در پایین به شما معرفی می‌کنیم.

  • ست مدیریتی چرمی و فلزی: خریدن ست مدیریتی چرمی اصالت و قدمت شما را به کارمندان نشان می‌دهد. در ست مدیریتی چرمی و فلزی لوازمی ازجمله کیف پول، جاسوئیچی، خودکار، سررسید و کمربند قرار می‌گیرد.
  • ست مدیریتی الکترونیکی: یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین ست‌های مدیریتی برای هدیه به کارمندان، ست مدیریتی الکترونیکی محسوب می‌شود. فلش مموری، پاوربانک، اسپیکر بلوتوثی و دستبند هوشمند جزو ست‌های جذاب مدیریتی الکترونیکی به شمار می‌آیند که بسیار گران‌قیمت و لاکچری هستند.

برای گرفتن هدیه تبلیغاتی اصلاً کیفیت را فدای کمیت نکنید؛ ست‌های مدیریتی را با بهترین متریال خریداری کنید که جدا از زیبایی، کاربردی هم باشند. خریدن ست مدیریتی، هدیه ارزشمندی است و توجه ویژه شما را به کارمندان نشان می‌دهد.

خرید بهترین هدیه تبلیغاتی برای کارمندان و مشتریان از توکاگیفت

در این مقاله، انواع هدیه شب یلدا برای کارمندان را بررسی کردیم. ست مدیریتی، قمقمه و فلاسک، ساعت، تابلوی نفیس و ست رومیزی چندکاره ازجمله هدایای تبلیغاتی خلاقانه و لوکس برای کارمندان شما هستند. حتماً به کیفیت و کاربردی بودن هدیه توجه کنید تا بهترین انتخاب را برای کارمندان سخت‌کوش خود داشته باشید. هدیه دادن، بهترین راه برای سپاس‌گزاری و قدردانی از تلاش‌های کارمندان خواهد بود. پیشنهاد ما برای خرید هرکدام از هدیه‌های تبلیغاتی ارزان‌قیمت و خاص، سایت توکاگیفت به نشانی tokagift.com است.

توکاگیفت با حدود ۵ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش محصولات تبلیغاتی، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین مراکز فروش هدیه تبلیغاتی در ایران شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم فروشگاه توکاگیفت، آماده‌سازی کلیه سفارش‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بهترین قیمت و کیفیت خواهد بود. در صورت داشتن هرگونه سوالی، کارشناسان توکاگیفت با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۳ پاسخگوی سوال‌های شما هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *