اخبار استارتاپی

جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شناسا برگزار شد.

لیمو HR

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شناسا در روز شنبه، اول بهمن ماه سال جاری در محل کافه سینرژی شناسا با حضور آقای دکتر شهاب جوانمردی، رئیس هیئت مدیره و معاونان، مدیران ارشد، مدیران داخلی و همکاران شرکت شناسا برگزار گردید و طی آن، از یک دهه زحمات آقای دکتر حامد ساجدی تقدیر و جناب آقای مهندس حسین نظربلند به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

در این مراسم، دکتر شهاب جوانمردی ضمن اشاره به درهم‌تنیدگی هویت شناسا با اعتبار و نام دکتر ساجدی از لحظه شکل گیری این مجموعه تا به الان، از ایشان به عنوان یک دانشمند متخصص و مدیر شناخته شده یاد کردند که توانسته‌اند با وقار و صبر و بردباری حتی در پیچیده ترین شرایط و بیشترین فشارها، نهاد شناسا را شکل بدهند و به این مقطع قابل افتخار، برسانند.

شناسا در دهه‌ی اول فعالیت خود توانسته‌است تبدیل به یک الگوی کاری، نهاد مستحکم و شرکتی معتبر در اکوسیستم نوآوری شود. ایشان با ابزار خرسندی از ظرفیت بالای جانشین پروری در شناسا، این تغییر را جابه‌جایی در درون خانواده شناسا برای شکل گیری یک مسیر جدید و توسعه‌ی مسیر قبلی قلمداد کردند.

در ادامه ضمن سپاسگزاری از جناب آقای مهندس نظربلند برای بر عهده گرفتن این مسئولیت خطیر، به توجه و تمرکز ایشان برامور تا حصول نتیجه و انگیزه و دقت و پشتکار ایشان در این سال‌ها اشاره نمودند. در پایان، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید شناسا، افزودند: “امیدواریم شاهد رشد بیشتر، بلوغ و درخشش جدی‌تر در دهه‌ی دوم فعالیت شناسا باشیم.”

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *