سلامتمقالات سلامت

جذاب ترین استارتاپ های سلامت در دنیا

لیمو HR

بعد از پاندمی کرونا، بخش مراقبت های بهداشتی به سرعت در حال گسترش است و پیش بینی می شود به زودی به آستانه میلیارد دلاری برسد. با همه گیری مداوم و افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل بهداشتی، این صنعت به عنوان یکی از جذاب ترین و پرسودترین صنایع شناخته می شود. علاوه بر این، صنعت مراقبت های بهداشتی صنعتی عالی برای کسب و کارهای مشتاق است.

پیش بینی می شود از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰، صنعت مراقبت های بهداشتی با نرخ رشد مرکب سالانه ۱۳.۳ درصدی روبرو شود. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که تا سال ۲۰۳۰، هزینه های بهداشت ملی به ۶.۸ تریلیون دلار خواهد رسید.

این ارقام نشان دهنده بازار پررونق برای استارتاپ های حوزه سلامت است. بنابراین، صاحبان کسب و کار مشتاق، ممکن است یکی از مفاهیم مختلف کسب و کار مراقبت های بهداشتی را به وسیله ای عملی برای حمایت از خود تبدیل کنند.

مراقبت های بهداشتی

برای بنیانگذاران استارتاپ، اطمینان از موفقیت و سودآوری شرکت، دغدغه اصلی محسوب می شود. با افزایش سن جمعیت، تقاضا برای راه حل های بهتر و متنوع تر برای ورود به بازار وجود دارد. پیدا کردن ایده های کسب و کار مراقبت های بهداشتی در سال ۲۰۲۲ که با نیازهای مشتریان مطابقت دارد و به مسائل آن ها رسیدگی می کند، ممکن است یک استراتژی برای تجزیه و تحلیل روند صنعت سلامت باشد.

زمان ایده آل برای راه اندازی کسب و کار در بخش مراقبت های بهداشتی، از جمله موارد دیگر است.

مشاغلی که خدمات پزشکی ارائه می دهند، لوازم پزشکی یا دارو تولید می کنند، بیمه پزشکی ارائه می دهند یا به روش های دیگر به بیماران کمک می کنند تا مراقبت های بهداشتی را دریافت کنند، بخش مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دهند.

چشم اندازهای تجاری زیادی برای هر کارآفرینی که به دنبال راه اندازی یک سرمایه گذاری مراقبت های بهداشتی است، از جمله خدمات صورتحساب پزشکی، خدمات رونویسی پزشکی، مدیریت سوابق پزشکی و موارد دیگر وجود دارد.

در این مقاله ۵ ایده پرطرفدار کارآفرینی مراقبت های بهداشتی را که نباید نادیده گرفت، معرفی می کنیم.

برنامه‌های کاربردی موبایل برای صنعت مراقبت‌های بهداشتی

۱. برنامه‌های کاربردی موبایل برای صنعت مراقبت‌های بهداشتی

 امروزه مردم زمان یا منابع کافی برای منتظر ماندن در صف داروخانه، نگه داشتن تلفن برای مشاوره با پزشک یا رزرو واکسیناسیون از طریق سیستم‌های منسوخ شده را به دلیل برنامه‌های شلوغ خود ندارند. برای ردیابی، مستندسازی و مدیریت مسائل پزشکی، بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی به سرعت از برنامه های تلفن همراه استفاده می کنند.

به لطف توسعه اپلیکیشن مراقبت های بهداشتی، راحتی و تعامل بیماران افزایش یافته است. ممکن است مشاهده کنید که چگونه ارائه خدمات پزشکی، از جمله درمان، نسخه‌ها، مشاوره‌ها و… در نتیجه برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی تغییر می‌کند. بنابراین سرمایه‌گذاری در یک اپلیکیشن موبایل بیمار محور می‌تواند ارائه خدمات درمانی شخصی و تجربه بهبود یافته بیمار را با هزینه کم تضمین کند.

بازار اپلیکیشن های مراقبت های بهداشتی در حال گسترش است، بنابراین منطقی است که هر استارتاپی به دنبال اپلیکیشن های پزشکی باشد که باید اختراع شوند. برای مثال، Health-e-People یک استارتاپ جدید است که یک اپلیکیشن ارائه می‌کند و در آن کاربران می‌توانند تمام داده‌های ابزارهای خود را ذخیره و ردیابی کنند، مراقبین پزشکی دوستان و خانواده خود را پیدا کنند و با دیگرانی که در حال ایجاد شبکه‌ای هستند تعامل داشته باشند.

استارتاپ های مراقبت های بهداشتی در منزل

۲. استارتاپ های مراقبت های بهداشتی در منزل

 برای بیمارانی که اخیرا از بیمارستان مرخص شده اند، افرادی که دارای بیماری های مزمن پزشکی هستند، سالمندان و سایر افرادی که برای حفظ سلامت خود به کمک نیاز دارند، یک استارتاپ مراقبت های بهداشتی در منزل، کمک های پزشکی در خانه ارائه می دهد.

این ممکن است برای کل جامعه ای که جمعیت آن به سرعت در حال پیر شدن است یک فرصت تجاری برای شما باشد. همه ما اثرات پیری و شروع بیماری های مختلف را تجربه می کنیم. به همین دلیل پیگیری حوزه مراقبت های بهداشتی در منزل یک ایده عالی است. این کار علاوه بر ایجاد یک کسب و کار قابل اعتماد، می تواند برای جامعه نیز مفید باشید. همچنین در مکان هایی با جمعیت قابل توجه سالمندان، ممکن است سودآورترین ایده تجاری برای مراقبت های بهداشتی باشد.

شرکتی به نام HCAH که در خدمات مراقبت های بهداشتی در خانه تخصص دارد، مراقبت های خانگی را از متخصصان پزشکی مانند پرسنل پرستاری، درمانگران، فناوری های آزمایشگاهی و شیمیدان ها ارائه می دهد. خدمات شامل مراقبت های پس از عمل، مراقبت های بیمارستانی در منزل و درمان فیزیوتراپی است.

مرکز توان بخشی مواد مخدر

۳. مرکز توان بخشی مواد مخدر

افتتاح یک مرکز بازپروری مواد مخدر نیازهای جامعه را برطرف می کند و به نفع همه است، دقیقاً مانند ایده مراقبت در منزل. این استارتاپ ها می توانند راه حل هایی را برای حمایت از افرادی که با سوء مصرف مواد مخدر و الکل مبارزه می کنند در احیای زندگی خود و کمک به آن ها در رسیدن به هوشیاری پیاده سازی کنند.

امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به مراکز معتبر وجود دارد که در آن افراد بتوانند خدمات درمانی مربوط به اعتیاد را دریافت کنند و زندگی خود را از سر بگیرند. پیش بینی های فعلی حاکی از افزایش ۱۱ درصدی تعداد افرادی است که تا سال ۲۰۳۰ در سطح جهان از مواد مخدر استفاده می کنند.

این کسب و کارها می توانند انتخاب کنند که بر روی جمعیت بیماران خاص، مانند کودکان خردسال یا افراد مسن تمرکز کنند.

inRecovery یک پلتفرم جامع برای درمان دارویی است. تیم inRecovery به مراکز درمانی کمک می کند تا تجربه ای جذاب تر و شخصی تر ارائه دهند. آن ها با شناخت و پاداش دادن به رفتار مورد نظر و تأکید بر دستاوردهای کوچک روزانه در جهت بهبود بلندمدت، به بیماران کمک می کنند تا احساس قدرت کنند.

استارتاپ های حوزه تغذیه

۴. استارتاپ های حوزه تغذیه

اگر استارتاپی می خواهد به افراد در افزایش مصرف مواد مغذی و شیوه های رژیم غذایی کمک کند، می تواند کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص تغذیه راه اندازی کند. با این حال، تنها متخصصان تغذیه می توانند خود را به عنوان متخصص تغذیه تبلیغ کنند و مجوز دریافت کنند. مقررات متخصصان تغذیه بر اساس قوانین هر کشوری متفاوت است. اما استارتاپ ها می توانند بر روی مشتریان جهانی تمرکز کنند، مانند کسانی که به تغذیه متعادل، تغذیه تمرینی شخصی یا عادات غذایی برای کاهش وزن نیاز دارند.

امروزه بهترین رژیم غذایی به طور مداوم مورد توجه است. مردم می خواهند اطمینان حاصل کنند که تلاشی که بر روی بدن خود انجام می دهند مفید است. به همین دلیل، تخصص تغذیه جزو مشاغل پرتقاضا می باشد.

FiNC شامل ابزارهای مناسب کاهش وزن است که به مشتری امکان می دهد یک برنامه غذایی ۶۰ روزه را از طریق تلفن های هوشمند از متخصصان دریافت کنند. کاربران این برنامه می توانند در یک اپلیکیشن موبایل به انجمنی بپیوندند که در آن از یکدیگر در تلاش های کاهش وزن حمایت کنند.

خدمات پزشکی جایگزین

۵. خدمات پزشکی جایگزین

برخی از استارتاپ های پزشکی جایگزین مانند هومیوپاتی، طب سوزنی و ماساژ درمانی در حال افزایش محبوبیت هستند. بسیاری از افراد این پیشنهادات را یا به عنوان یک ایده بهبود کیفیت در مراقبت های اولیه یا به عنوان مکملی برای مراقبت های پزشکی مرسوم تر اتخاذ می کنند. برای یافتن پیش نیازهای راه اندازی یک مرکز پزشکی جایگزین، مهم است که با نظام پزشکی هر منطقه مشورت شود زیرا قوانین در دنیا متفاوت است.

امروزه تحقیقات نشان داده است که از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۸، پیش‌بینی می‌شود بازار داروهای مکمل و جایگزین با نرخ رشد مرکب سالانه ۰۳/۲۲ درصد توسعه خواهد یافت. مردم بیشتر از گذشته تمایل دارند برای این نوع درمان ها هزینه کنند، حتی زمانی که بیمه آن ها را تحت پوشش ندارد.

Allen Laboratories Lte یک شرکت پزشکی جایگزین است که تولید کننده و توزیع کننده پیشرو داروهای جایگزین جهانی بهداشتی، طبیعی و هومیوپاتی است و به طور گسترده ای محبوب است.

خدمات پزشکی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *