اخبار بازی

بازی‌های بلاک چین AAA / آینده سرگرمی در فضای Web3 با متاورس

استودیو بازی Undeads اعلام کرده که قصد دارد بازی‌های بلاک چین خود در محیط متاورس را تغییر دهد تا برای فضای وب 3 ( Web3) آماده شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، پروژه بازی‌های بلاک چین آینده استودیو گیم Undeads با تمرکز بر ارزش‌های تولید بالا، قابلیت پخش مجدد و سرگرمی، قصد دارد بازی‌های فضای Web3 را با متاورس گسترش دهد.

براساس گزارش cointelegraph، بخش رو به رشد GameFi توجه صنعت بازی‌های ویدئویی را به خود جلب کرده و بسیاری از برندها را به ایجاد بازی‌های بلاک چین منحصر به فرد خود سوق داده است. با این حال، با وجود محبوبیت این پروژه‌ها، بسیاری از آنها فاقد مکانیزم‌های جذاب گیم پلی و ارزش سرگرمی موجود در بازی‌های سنتی موفق هستند.

Undeads یک محیط پسا آخرالزمانی را به بلاک چین می‌آورد

استودیو متاورس Undeads بازیکنان (گیمرها) را در دنیایی پسا آخرالزمانی غرق می‌کند، جایی که آنها با انتخاب همسو شدن با انسان‌ها یا زامبی‌ها مواجه می‌شوند.

گیم پلی بازی شامل مبارزه با شخصیت‌های انسان و زامبی است که به عنوان NFT نشان داده می‌شوند، زیرا آنها برای منابع و قلمرو می‌جنگند. این پلتفرم بازیکنان را قادر می‌سازد تا هر NFT زامبی یا انسان را در اختیار داشته باشند، به اشتراک بگذارند. اولین نسخه NFT به زودی ارائه می‌شود و گیمرهای علاقه‌مند هنوز هم می‌توانند برای پیوستن به ضرابخانه عمومی ثبت‌نام کنند.

با جفت کردن یک NFT زامبی نر و یک زن، دارندگان NFT می‌توانند «بچه‌های زامبی» را پرورش دهند و جوایزی کسب کنند. این شخصیت‌های جدید می‌توانند در مبارزه برای بقا به بازیکنان کمک کنند. علاوه بر ویژگی پرورش، بازیکنان می‌توانند منابع را جمع‌آوری کنند، آیتم‌های خود را ایجاد و بهینه‌سازی کنند و در هر دو حالت PvP و PvE در فعالیت‌های معاملاتی شرکت کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند با ساختن ساختمان‌های تجاری، صنعتی یا مسکونی، نقش کارآفرینان متافورس را بر عهده بگیرند.

یک پروژه بازی سه گانه Web3

متاورس Undeads نشان دهنده یک بازی پیشگامانه بقای AAA است که موجی در قلمرو بازی‌های بلاک چین ایجاد کرده است. این بازی با تیمی متشکل از بیش از ۷۰ توسعه‌دهنده، عصر جدیدی از بازی‌های Web3 را با پیاده‌سازی مکانیک‌های بازی برای کسب درآمد، اقتصاد بازی طراحی شده با تفکر و ارزش‌های تولید درجه یک معرفی می‌کند.

این تیم همچنین با شرکت‌های تولید معروفی مانند Warner Brothers و شرکت مشهور جهانی صدا و طراحی Wabi Sabi Sound همکاری کرده است تا به بازیکنان یک تجربه بازی واقعاً همه‌جانبه ارائه دهد.

طی ۱۳ ماه گذشته، Undeads متاورس در حال تولید بوده و بیش از ۵ میلیون دلار از سرمایه‌گذاری خصوصی به دست آورده است. این پروژه دارای ۲۵ قرارداد هوشمند درون بازی است که توسط CertiK به عنوان بخشی از یک استراتژی امنیت سایبری جامع و ۳۶۰ درجه که با شریک امنیتی RedScan، بخش امنیت سایبری Kroll، برای ارائه یک اکوسیستم بازی ایمن و ایمن همکاری می‌کند، ممیزی موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشته است.

زمان برگزاری Undeads AMA متاورس

جلسه Cointelegraph Ask-Me-Anything در روز دوشنبه، ۲۲ فوریه، ساعت ۱۵:۰۰، به بررسی هر چیزی که کاربران باید در مورد Undeads بدانند، می‌پردازد.

شنوندگان این فرصت را خواهند داشت تا صحبت‌های جان امیل کریستینسن، رئیس انجمن Undeads را که سال‌ها تجربه در فضای NFT دارد و اکنون به طور فعال در حال مدیریت فعالیت‌های جامعه محور در تیم Undeads است، بشنوند.

متاورس توانایی امیدوار کننده‌ای در تجربه دیجیتال دارد. پس از تغییر نام فیس‌بوک به متا، متاورس در کمترین زمان به عنوان تکنولوژی روز موضوع مطرح شد.

در حالی که  کمپانی متای مارک زاکربرگ در درجه اول بر ایجاد محیط‌های واقعیت مجازی فوق واقعی متمرکز است، شرکت‌هایی مانند هیوندای، مایکروسافت، انویدیا، گوچی و نایک به سرعت به این گروه ملحق شدند تا محیط‌های متاورس را برای همکاری و کار بر روی پروژه‌های مختلف تحول دیجیتال ایجاد کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *